  • 1. Data: 2004-11-25 14:12:02
    Temat: BOŚBank24 - ocena (poleca.prnews.pl)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zanim powstala ostateczna wersja wzbudzila liczne kontrowersje ;) (jak tak
    dalej pojdzie to pracy bede musial szukac poza sektorem bankowym ;)

    BOŚBank24: http://poleca.prnews.pl/index.php/display,7569

    Ocena 2 gwiazdki (co w przyjetej nomenklaturze oznacza produkt sredniej
    jakosci, aczkolwiek mozna z niego byc zadowolonym).

    Ocena dotyczy kanalu internetowego, a nie Ekokonta, ktore moim zdaniem jest
    bardzo ok.

    Nastepny w kolejce PKO Inteligo. Ale to juz za kilka dni :)

    Oczywiscie ciekaw jestem waszej opinii!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-25 15:20:43
    Temat: Re: BOŚBank24 - ocena (poleca.prnews.pl)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Ocena dotyczy kanalu internetowego, a nie Ekokonta, ktore moim
    > zdaniem jest bardzo ok.
    >
    > Nastepny w kolejce PKO Inteligo. Ale to juz za kilka dni :)

    no to nie wróżę mu nawet tych 2 gwiazdek
    nie dość, że oparty na równie starym systemie bankowym, który przetwarzanie
    dzienne robi wieczorem i nigdy nie jest online to jeszcze ma praę uciazliwych
    wad.
    - sprobuj założyc lokatę to się przekonasz (chodzi o kolejnosc czynnosci i
    oprocentowanie, ktorego nie widac zarowno podczas zakladania lokaty ale rowniez
    tydzien po jej zalozeniu)
    - sprobuj ciekawej opcji zlecenia stalego z terminarzem, ktory raz dziala a raz
    nie a moze w pewnym momencie przestaje dzialac - nikt nie moze dojsc dlaczego.

    Normalne zlecenia lubie jak wychodza przed dniem wolnym - tu nie wiadomo. Wg
    regulaminu powinny wyjsc po dniu wolnym ale w praktyce moga nie wyjsc wcale -
    nawet te zwykle cykliczne a nie te z terminarzem.

    Przeglad zlecen we wszystkich znanych mi bankach pokazuje date najblizszego
    wykonania - tylko nie w pko-inteligo :-)
    Przy okazji - w BOSBanku odbiorca ma swoja skroconą nazwę - to dlaczego w demo
    widać że przegląd zleceń jej nie pokazuje - przecież pokazanie w zestawieniu
    zleceń jedynie numeru konta na ogól nic nie mówi!!! Tak jest niestety w pko,
    ktore po e-pko odziedziczyło idiotyczne założenie, BRAKU NAZWY WŁASNEJ ODBIORCY!
    Co ciekawe, migracja z e-pko do Inteligo musiał te nazwy skrócone nadać i
    wymyślała je bardzo zgrabnie, natomiast nowy produkt sowrzono wg jakiś starych
    idiotycznych założeń, co do których wysmarowałem już parę lat temu wiele maili z
    prośbą o zmianę.
    Zobaczymy co naskrobiesz nt pko-inteligo ale mozesz zmienić nazwe banku,
    wywalic teksty nt tokena (zastapic je zdrapka) i dodać trochę wymienionych wad -
    wiecej niz jedna gwiazdka mu sie nie nalezy
    Jedna za to ze jest ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-25 15:40:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Jedna za to ze jest ;-)

    eee - ja az tak strasznie go nie oceniam. Internet w PKO BP to osobna
    kategoria ;) Dla mnie osobiscie - to co im sie udalo osiagnac wymaga jednak
    przyznania, ze udalo im sie dokonac czegos, w co nie wierzyli nawet ludzie,
    ktorzy ten bank znaja od podszewki.

  • 4. Data: 2004-11-25 16:15:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > eee - ja az tak strasznie go nie oceniam. Internet w PKO BP to osobna
    > kategoria ;)

    nie te bzdurne błędy które opisałem - to wszystko kwestia pomysłowości
    projektanta

    sam system tez juz byl od dawna mozliwy, nawet z tokenami. Wg mnie bank sie bal
    skali przedsięwzięcia - ze wszyscy się rzucą - i faktycznie wczoraj jakies
    klopoty z dostaniem sie mialem, az w koncu oglosili przerwe techniczna
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-11-25 16:15:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > bank sie bal skali przedsięwzięcia - ze wszyscy się rzucą - i
    > faktycznie wczoraj jakies klopoty z dostaniem sie mialem, az w koncu

    Poczytaj na hydeparku w PRnewsie jak wyglada aktywacja kanalu ;)

  • 6. Data: 2004-11-25 16:34:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    > Poczytaj na hydeparku w PRnewsie jak wyglada aktywacja kanalu ;)

    ja tez mialem klopoty bo pani nijak nie mogla wpasc na pomysl ze w pewnym polu
    trzeba jako numer klienta wisac te 9 cyfr, ktore pko mialo na koncu rachunku w
    swoim pierszym ibanowym pomysle.

    Dodatkowo w ostatniej chwili przypomnialy sobie zeby mi wydrukowac poswiadczenie
    otwarcia - tylko wtedy drukuje sie karteczka z loginem (numerem dostepowym).
    Sama umowa w łapie i koperty nie wystarczą.

    Ale to wina malo intuicyjnego rozwiazania tej aktywacji w Zorbie
    A jesli chodzi o kanały to pierwszą rzeczą jaką zrobiłem była deaktywacja
    dostepu przez telecentrum - ja juz tak mam ze do zadnego z moich rachunkow tele
    nie dziala
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-11-25 16:44:50
    Od: b...@o...pl

    > klopoty z dostaniem sie mialem, az w koncu oglosili przerwe techniczna
    > *** blad ***
    > PKO INTELIGO Nie moge się zalogować komunikat spróbuj pózniej, coś mi się
    wydaje że to taka lipa będzie a ja się udziłem że jak zostane w pko to będzie ok

  • 8. Data: 2004-11-25 18:41:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:co4p95$fvg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jakosci, aczkolwiek mozna z niego byc zadowolonym).
    >
    > Ocena dotyczy kanalu internetowego, a nie Ekokonta, ktore moim zdaniem

    Jak z obsluga kont walutowych? czy moge miec dostep przez internet do lokat
    walutowych bez posiadania rach. w PLN? Jezeli system w swojej wersji
    podstawowej ma zabezp. tylko stalymi haslami, to czy moge zablokowac
    wykonywanie przelewow na zewnatrz, tzn. wykorzystywac system tylko do
    zakladania i zmiany terminow lokat walutowych? Zastanawia mnie ta obsluga
    kont walutowych, bo BOŚ standardowo otwieral lokaty walutowe bez rachunkow
    biezacych walutowych, stad moje watpliwosci. W Multibanku zakladaja konto
    walutowe i w oparciu o to konto mozna zarzadzac swoimi lokatami walutowymi
    przez siec. Jak wypada BOŚ w porownaniu do Multi w obszarze lokat
    walutowych?

  • 9. Data: 2004-11-25 18:45:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zablokowac wykonywanie przelewow na zewnatrz, tzn. wykorzystywac
    > system tylko do zakladania i zmiany terminow lokat walutowych?

    Tak - ale sie nie oplaca, bo taka przyjemnosc (tak sie dowiedzialem w
    placowce) kosztuje 5 zl - czyli tyle iloe prowadzenie ekokonta.
    Rachunki walutowe sa oprocentowane i sa prowadzone za free.

    Mozna zmiejszyc limity transakcji pewnie do 0 zl

> [...]
    > to konto mozna zarzadzac swoimi lokatami walutowymi przez siec. Jak
    > wypada BOŚ w porownaniu do Multi w obszarze lokat walutowych?

    eee nie pamietam takich rzeczy :) Sprawdz na stronach obu bankow.

  • 10. Data: 2004-11-25 19:17:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:co599n$1kj$1@news.onet.pl...

    > Tak - ale sie nie oplaca, bo taka przyjemnosc (tak sie dowiedzialem w
    > placowce) kosztuje 5 zl - czyli tyle iloe prowadzenie ekokonta.
    > Rachunki walutowe sa oprocentowane i sa prowadzone za free.

    Jezeli koszt jest faktycznie 5zl/mies. to cala zabawa jest nieoplacalna.
    Taniej jest isc raz na kilka miesiecy i sprawy zwiazane z lokata zalatwic w
    placowce. Widac nasze banki nie umieja myslec, tworza produkty i szukaja
    naiwnych(glupich), ktorzy beda placic im praktycznie za nic. Ze znanych mi
    bankow jedynie Multi udostepnia zakladanie lokat walutowych przez internet i
    prowadzenie rach. walutowego za darmo. Dzieki takim posunieciom, nie chodze
    do oddzialu, sam zmieniam sobie terminy lokat, a to w koncu dla nich tez
    oszczednosc na pracownikach.
    Znasz jakies inne banki oferujace sensowne oprocentowanie lokat walutowych z
    dostepem przez siec? (prowadzone za free).