  • 11. Data: 2004-11-25 19:38:05
    Temat: Re: BOŚBank24 - ocena (poleca.prnews.pl)
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Jezeli koszt jest faktycznie 5zl/mies. to cala zabawa jest nieoplacalna.
    > Taniej jest isc raz na kilka miesiecy i sprawy zwiazane z lokata zalatwic w
    > placowce. Widac nasze banki nie umieja myslec, tworza produkty i szukaja
    > naiwnych(glupich), ktorzy beda placic im praktycznie za nic. Ze znanych mi
    > bankow jedynie Multi udostepnia zakladanie lokat walutowych przez internet i
    > prowadzenie rach. walutowego za darmo. Dzieki takim posunieciom, nie chodze
    > do oddzialu, sam zmieniam sobie terminy lokat, a to w koncu dla nich tez
    > oszczednosc na pracownikach.

    A można wziąść jakąś kartę rozliczaną w euro do konta walutowego w euro?
    Bo nie mogę nic znaleźć na ten temat na www.multibank.pl

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2004-11-25 19:40:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote:
    > A można wziąść jakąś kartę rozliczaną w euro do konta walutowego w
    > euro? Bo nie mogę nic znaleźć na ten temat na www.multibank.pl

    to oferuje ING BSK (maestro) lub BZ WBK (MC)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 13. Data: 2004-11-25 21:01:38
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    blad wrote:

    > A jesli chodzi o kanały to pierwszą rzeczą jaką zrobiłem była deaktywacja
    > dostepu przez telecentrum

    I tu popelniles, nomen omen, blad :)
    PKO ma najbezpieczniejsze telecentrum, operacje autoryzujesz kodem
    jednorazowym. W jakim innym banku masz cos takiego?

    --
    Wojtek

  • 14. Data: 2004-11-25 22:05:22
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    blad wrote:

    > no to nie wróżę mu nawet tych 2 gwiazdek

    Chyba zartujesz. Wlasnie widzielem demo BOSia. PKO jest duzo lepsze.
    4 gwiazdki co najmniej :)

    --
    Wojtek

  • 15. Data: 2004-11-25 22:09:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojtek <w...@b...pl> wrote:
    > Chyba zartujesz. Wlasnie widzielem demo BOSia. PKO jest duzo lepsze.
    > 4 gwiazdki co najmniej :)

    ja mysle ze tak 3 do 4. Ale to teraz - zobaczymy :) (dla klientow PKO BP to
    4 + prnews poleca heheheh ;)
    Natomiast nie wiem jak tu kurde karte odebrac z oddzialu za jakis czas, bo
    mnie tam chyba rozstrzelaja na miejscu :(

  • 16. Data: 2004-11-26 09:18:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojtek wrote:

    > Chyba zartujesz. Wlasnie widzielem demo BOSia. PKO jest duzo lepsze.
    > 4 gwiazdki co najmniej :)

    w czym jest lepsze - w zleceniach stalych w ktorych nie widac daty wykonania
    albo sie nie wykonuja?
    moze w zakladaniu lokat ?
    poza tym nadat menu nie jest zbyt intuicyjne - w e-pko zawsze musialem poklikac
    w roznych miejscach zanim znalazlem to co chcialem i tu zrobili podobnie
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-11-26 19:04:22
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    blad wrote:

> [...]
    > w roznych miejscach zanim znalazlem to co chcialem i tu zrobili podobnie

    Menu jest bardziej intuicyjne i czytelniesze w PKO. Nie wspominajac juz
    o obsludze wypelniania formularzy. BOS jest kilka technologii do tylu.
    Te popupy w javascripcie, gdy pole jest blednie wypelnione...
    Zreszta po samym wygladzie juz mozna ocenic.
    Problemy ze zleceniami stalymi pewnie zaraz zostana naprawione. A wyglad
    i interfejs BOSia raczej niepredko sie zmieni...

    PS. Zglos w menu Kontakty propozycje zmian :) Czy w BOSiu masz cos
    takiego? W PKO oddzwaniaja blyskawicznie :)

    --
    Wojtek