  • 1. Data: 2007-04-25 20:33:57
    Temat: BP parterclub + premiumclub
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Tak se mysle... Skoro mBank moze miec karty co-brandowe z onetem i interia,
    citi z plusem i era itp itd to chyba dobrym rozwiazaniem bylby przjecie
    przez citi od bph premiumclub'u (calkiem sporo uczestnikow podobnoz)... BP -
    Visa, Statoil - MasterCard, motoVIP w obu clubach, smaczny kasek...

    --
    ~yasiek

  • 2. Data: 2007-04-25 20:59:39
    Temat: Re: BP parterclub + premiumclub
    Od: dareko <d...@g...pl>

    yasiek napisał(a):
> [...]
    > przez citi od bph premiumclub'u (calkiem sporo uczestnikow podobnoz)... BP -
    > Visa, Statoil - MasterCard, motoVIP w obu clubach, smaczny kasek...

    Era kończy współprace z Citi. W tej branży nie ma miejsca na tego typu
    rozwiązania. A sama karta Citi Plus ma być dużo lepsza niż ta ery.

    darek

  • 3. Data: 2007-04-25 21:07:30
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dareko" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Era kończy współprace z Citi. W tej branży nie ma miejsca na tego typu
    > rozwiązania. A sama karta Citi Plus ma być dużo lepsza niż ta ery.
    Tyle ze "zaplecze" dla zmotoryzowanych juz citi ma. "jedyna" inwestycja to
    wzor karty (ok, upraszczam) z logo premium club a i szanse na pozyskanie
    klientow spore... Wprawdzie tankuje na statoilu, w premiumclub jestem, ale
    karty z bph nie mam. Przyznam, ze zastapilbym mojego mc ewentualnym mc/pc z
    citi nawet majac swiadomosc ze bp korzystniejsze. Dlaczego? A taki jakis
    inny jestem ;)

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-04-25 21:15:36
    Od: dareko <d...@g...pl>

    yasiek napisał(a):
> [...]
    > citi nawet majac swiadomosc ze bp korzystniejsze. Dlaczego? A taki jakis

    Stworzenie takiej karty to jest naprawdę długa droga i muszą tego chcieć
    oba koncerny. Przy tworzeniu Citi BP - to bank jako pierwszy to
    zaproponował po długim badaniu rynku , który z programów lojalnościowych
    jest najlepszy na rynku... BP długo myslało i w pewnym momencie to oni
    bardziej naciskali na karte niż Citi. No i w końcu wyszła najlepsza
    karta co-brandowa w POlsce. BP chciało karte -daje bazę swoich klientów
    , Plus chce takiej karty - też da baze swoich klientów .Bądźcie gotowi
    na telefony z infolinii Citi.

    darek

  • 5. Data: 2007-04-25 21:24:00
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    > , Plus chce takiej karty - też da baze swoich klientów .Bądźcie gotowi na
    > telefony z infolinii Citi.
    kurde a ja w orange'u :(

    --
    ~yasiek

  • 6. Data: 2007-04-26 04:59:31
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

> [...]
    > karta co-brandowa w POlsce. BP chciało karte -daje bazę swoich klientów
    > , Plus chce takiej karty - też da baze swoich klientów .Bądźcie gotowi

    Z tą najlepszą kartą co-brand to trochę przesada... W tej chwili katalog
    BP-PC jest mocno ubogi, a punkt wyceniany na ok. 3gr. Ciekawszą propozycją
    jest już Allekarta kredytowa, bowiem punkt wychodzi ok. 4gr, a jego zamiana
    na gotówkę jest nieco łatwiejsza... I chyba BZ WBK ciekawiej ma rozliczane
    transakcje zagraniczne...

  • 7. Data: 2007-04-26 05:24:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 06:59:31 +0200,
    osoba podpisana: Szymon <vivacity@wytnij_epf.pl>
    napisała:
    [...]

    > jest już Allekarta kredytowa, bowiem punkt wychodzi ok. 4gr, a jego zamiana

    Ale trudniej ją dostać.
    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 8. Data: 2007-04-26 07:16:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > BP -
    > Visa, Statoil - MasterCard, motoVIP w obu clubach, smaczny kasek...

    to moze kilka słów nt motoVIP, jak program ruszył to akurat pojawiła mi się
    konieczność wymiany klocków hamulcowych w aucie, obiecywali 40% rabatu to
    tez zglosilem taka potrzebe, najpierw o detale wypytala mnie konsultantka,
    a pozniej kolo, ktory juz bardziej znal sie na rzeczy; po kilku dniach
    dostalem 3 warianty oferty w cenach 220 - 300zl (klocki oryginalne i
    zamienniki, ASO i inna stacja obslugi), w serwisie za to samo zaplacilem
    50zl montaz + 55zl klocki = 105zl

    nie wiem dla kogo jest ten program, ale tani to on na pewno nie jest

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    dla mnie katalog BP jest dosc bogaty + znizki na stacjach BP i 10% rabat w
    Merlinie...

  • 9. Data: 2007-04-26 08:17:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > to moze kilka słów nt motoVIP, [ciach]
    >
    > nie wiem dla kogo jest ten program, ale tani to on na pewno nie jest

    Też ostatnio z ciekawości się zarejestrowałem bo amortyzatory potrzebuję
    wymienić. Pan na partyline nawet się zbytnio nie wysilał w przyjmowanie
    jakiegoś zgłoszenia czy mojego nr klienta czy cokolwiek. Zdziwiło mnie
    to trochę, ale jak usłyszałem cenę za komplet to zdziwienie odeszło jak
    ręką odjął. Z tej rozmowy odniosłem takie wrażenie, że Panu to
    kompletnie lata bo wie co będzie, wie że jego propozycja jest mało
    atrakcyjna.

    > p.s.
    > dla mnie katalog BP jest dosc bogaty + znizki na stacjach BP i 10% rabat w
    > Merlinie...

    No i wyczytałem, że będzie możliwość otrzymania wszystkich fantów pocztą
    do domu. A z tą zniżką w Merlinie to jak jest? Kiedyś widziałem
    informację przy płaceniu kartą, ale ostatnio już jej nie było.

    IMO Empik jest o wiele lepszy, bo ma większy asortyment (chodzi mi o
    książki), niższe ceny i też jest zniżka 10% na kartę klubu Nokia, którą
    dostać jest żaden problem.

  • 10. Data: 2007-04-26 08:44:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A z tą zniżką w Merlinie to jak jest? Kiedyś widziałem
    > informację przy płaceniu kartą, ale ostatnio już jej nie było.

    za 100 punktow z programu BP masz 10% znizki na asortyment sklepu z
    wyjatkiem elektroniki

    > IMO Empik jest o wiele lepszy, bo ma większy asortyment (chodzi mi o
    > książki), niższe ceny i też jest zniżka 10% na kartę klubu Nokia, którą
    > dostać jest żaden problem.

    kupuje w Merlinie od lat, ksiazki i cd
    od 50zl mam dostawe gratis kurierem i poczta, a ceny?

    sprawdzilem ostatnia ksiazke jaka kupilem:
    Merlin 23,75 zl (bez znizki)
    Empik 23,99 zl

    i w Empiku gratis wysylka dopiero od 100zl

    karte Nokia Club mam (czasem przydaje sie w Reserved), a Empik byl dla mnie
    zawsze b.drogi, czesto tansze bylo zamowienie plyty z muza w amazon.com
    (doliczajac wysylke) niz jej kupno w Empiku gdzie za mniej popularne plyty
    żądają naprawdę b.duzej kasy

    pozdr.
    RobertS