  • 1. Data: 2004-08-22 20:42:02
    Temat: [BPH] Dziura w bezpieczeństwie Sez@ma
    Od: Ohm <O...@p...onet.pl>

    Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o ostatniej dziurze w BPH Sez@m
    (podawało Radio Zet).
    Można było zasilić sobie komórke z cudzego konta. Bank najpierw nie
    chciał uznać reklamacji a potem zablokował funkcję doładowania telefonów.

    Wiadomo na czym polegał trik?

    Ohm

  • 2. Data: 2004-08-22 21:28:14
    Temat: Re: [BPH] Dziura w bezpieczeństwie Sez@ma
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-22 22:42, Użytkownik Ohm napisał:
> [...]
    > Można było zasilić sobie komórke z cudzego konta. Bank najpierw nie
    > chciał uznać reklamacji a potem zablokował funkcję doładowania telefonów.

    A dawno to było? Bo doładowanie jest (bynajmniej u mnie) cały czas
    aktywne...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-08-23 05:41:43
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > A dawno to było? Bo doładowanie jest (bynajmniej u mnie) cały czas
    > aktywne...

    jakiś 1-2 tygodnie temu; miałem możliwość doładowywania konta przez kilka dni po
    czym spowrotem pojawił się komunikat, że "opcja jest niedostępna", napisałem
    poprzez pocztę wewnętrzną o tym i uzyskałem odp. że usługa ta została wyłączona
    "do odwołania". Ale po kilku dniach wszystko wróciło i doładowywać komórki mogę.
    Czy dziura jest nadal nie wiem, pewnie nie skoro wznowili działanie tej usługi.

    pozdr
    nod