  • 11. Data: 2005-12-23 21:27:21
    Temat: Re: [BPH] Józek pompował na darmo?
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 20:57:38 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    1537.html?skad=rss

    > Cieszę się że Wyborcza o tym napisała. Złodzieji trzeba piętnować. A
    > jak złodziejem jest bank, to już w ogóle.

    chyba czytamy inne artykuły albo chwilowo jesteś w innym matrixie.

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2005-12-23 21:50:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 23 Dec 2005 22:27:21 +0100, ...@...c wrote:

    >chyba czytamy inne artykuły albo chwilowo jesteś w innym matrixie.

    Szanowny Panie Anonimie,
    widzę, że Szanowny Pan tu nowy. Sprawa jest wałkowana tutaj od dawna.
    Proponuję trochę poczytać archiwum, zanim znowu się Pan Szanowny
    zbłaźni.

    PG

  • 13. Data: 2005-12-23 21:58:56
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    MK wrote:
    > "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote in message

    > Naiwny. Nie chodzi o zaden interes konsumenta a o utrzymanie pozycji
    > PKOBP, ktory jest pod kontrola Skarbu Panstwa. Przez utrzymanie
    > pozycji PKO, SP ma znaczny wplyw na to co sie dziej na rynku
    > bankowym. Mniejsze banki musza dostosowac swoja oferte do oferty
    > PKOBP. Niestety jest to polityka krotkowzroczna, bo na rynku
    > europejskim nawet najwieksze PKOBP, jest niezbyt duzym bankiem. Pelna
    > liberalizacja rynku bankowego pokaze nam na ile sluszne byly
    > dzialania SP.

    Moje współczucie dla klientów PKO ;) Jako, że bliższa koszula ciału
    cieszę się, że w moim miescie nie zrobią się z 4 tylko 3 banki (PeKaO,
    PKO, społdzielczy, BPH). Co prawda BPH tez solidnie już mnie denerwuje
    ale ogólnie nie cieszy mnie łaczenie się banków. POnadto taki stan
    pozwala ufac, że mniejsze polskie banki nie wytrzymają konkurencji
    zachodnich:) Złośliwy jestem ale polskie banki są wkurzające. Do 24 % za
    kredyt i 1 za moje środki na koncie. Czyste złodziejstwo. Też chciałbym
    zarabiać ponad 20 % za przekazanie środków z rączki do rączki, albo za
    pożyczkę z NBP i przekazanie tych pieniędzy klientowi za kilkanaście %
    drożej.

    Leszek

  • 14. Data: 2005-12-23 22:21:54
    Od: "DBojanowicz" <d...@m...com.pl>

    Jakie "za
    > pożyczkę z NBP i przekazanie tych pieniędzy klientowi za kilkanaście %
    > drożej."
    o czymm Ty człowieku mówisz..?

    p.

  • 15. Data: 2005-12-23 22:23:46
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    DBojanowicz wrote:
    > Jakie "za
    > o czymm Ty człowieku mówisz..?

    poucz sie :)

    Leszek

  • 16. Data: 2005-12-24 00:18:50
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 21:50:30 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > Szanowny Panie Anonimie,
    > widzę, że Szanowny Pan tu nowy.

    zle widzisz

    > Sprawa jest wałkowana tutaj od dawna.
    > Proponuję trochę poczytać archiwum, zanim znowu się Pan Szanowny
    > zbłaźni.

    nie masz zielonego pojęcia na czym polega kradzież.

    --
    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2005-12-24 02:46:08
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    Jacek napisał(a):

    > Syndrom oblężonej twierdzy?

    Nie - postronna obserwacja.
    Histeria, w jaką wpadły "elity" (samo użycie tego terminu to szczyt
    megalomanii) po wyborach jest czymś bez precedensu.
    Zakłada się z góry, że wszystkie działania tego rządu są złe.

    > Twoje przekonanie, chociażby ze względu na mnie, jest nieprawdziwe - takie mam
    > hobby, jeśli chodzi o ten bank :-)

    Na czym konkretnie to hobby polega?

    J.

  • 18. Data: 2005-12-24 08:33:55
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    złodziejstwo. Też chciałbym
    > zarabiać ponad 20 % za przekazanie środków z rączki do rączki, albo za
    > pożyczkę z NBP i przekazanie tych pieniędzy klientowi za kilkanaście %
    > drożej.

    Zapewniam Cię że są bardziej zyskowne interesy. Czy każdego sklepikarza tak
    rozliczasz? Nie, bo nie wiesz za ile kupuje.
    BTW1
    Wczoraj zapytałem w sklepie o pewien aparat - powiedzieli że mają za 1900zł.
    Jak zaczałem marudzić to spuścili do 1650. Nie skorzystałem bo mozna go
    kupić za ok 1500zł. Fajnie zarabiac wiecej niż 20% za przpchnięcie paczki z
    jednego miejsca do drugiego :)

    BTW2 Dla mnie to normalne ze firmy chcą i będą zarabiac.

    Darek

  • 19. Data: 2005-12-24 09:10:06
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2005 09:33:55 +0100, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >kupić za ok 1500zł. Fajnie zarabiac wiecej niż 20% za przpchnięcie paczki z

    Pewno, bo zamrozenie pieniedzy na zakup towaru za cene ok. 1500 zl.
    powiedzmy na pol roku zupelnie ale to zupelnie sie nie liczy, nie
    wspominajac o kosztach utrzymania sklepu i kilku innych detalach.
    Nieco upraszczasz jakby.

    --
    Adek

  • 20. Data: 2005-12-24 09:14:49
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-24 10:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    A_Zet, gdy pisał(a):

> [...]
    > powiedzmy na pol roku zupelnie ale to zupelnie sie nie liczy, nie
    > wspominajac o kosztach utrzymania sklepu i kilku innych detalach.

    Utrzymanie banku też kosztuje. Zwłaszcza zaś utrzymanie niektórego
    prezesa ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****