  • 1. Data: 2004-06-21 10:28:53
    Temat: BPH - KK - padaka
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Coś im się pokiełbasiło w KK, chciałem wyjaśnić przez kartolinię: "Niestety w
    chwili obecnej system jest niedostępny".

    Mbank ma syndrom 10, a BPH bastępnego roboczego po 20 :-)?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-21 18:03:24
    Temat: Re: BPH - KK - padaka
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-21 12:28, Użytkownik Jacek napisał:

    > Mbank ma syndrom 10, a BPH bastępnego roboczego po 20 :-)?

    SOA#1

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-06-22 08:04:15
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > SOA#1

    Ale co u Ciebie działa?

    Zgadzają Ci się salda i daty płatności na MOJEJ KK? :-)
    Czy może przeniosłeś się w czasie i sprawdziłeś, że 8h wcześniej nie było padu
    kartolinii? :-)

    Jacek

  • 4. Data: 2004-06-22 16:12:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    W sez@mie tak, w infolinii rowniez:)

    > Czy może przeniosłeś się w czasie i sprawdziłeś, że 8h wcześniej nie było padu
    > kartolinii? :-)

    Nie wiem, nie dzwonie tam co 5 minut :))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-06-23 06:04:54
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > W sez@mie tak, w infolinii rowniez:)

    To chyba jesteś posiadaczem jakiejś tytanowej karty, jak podają Ci informacje o
    CUDZYCH KK ;-)

    > Nie wiem, nie dzwonie tam co 5 minut :))))

    A szkoda. Naprawdę warto :-)

    Jacek