  • 1. Data: 2004-09-21 07:03:31
    Temat: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ostatnio przy okazji wypełniania poprawionej umowy o KK (o tym później)
    próbowałem się dowiedzieć od pani o nowe warunki dla KK - zwolnienie z opłat
    po przekroczeniu ustalonego średniego obrotu miesięcznego... Według stron
    BPH jest to 1500zł/mies. dla kart Silver.

    Pani była strasznie niekumata - chyba w ogóle o tym nie wiedziała, bo tylko
    w kółko mówiła o przedłużonym do 116 dni pierwszym GP :) W końcu się
    poddałem bo szkoda było czasu...

    Chodzi o to, czy te warunki na pewno łapią się do wszystkich kart czy tylko
    do nowo wydanych - czy ktoś wie jak to jest? Nie wiem czy starać się
    wykorzystywać limit mojego MC Silver czy też spokojnie rozkładać koszty na
    inne karty...

    P.S. A, o tych umowach... Jakiś debil musiał wymyślić żeby drukować puste
    formularze, w które trzeba wpisać od cholery danych którymi bank już
    dysponuje... DOKŁADNIE to samo przy wydawaniu karty bankomatowej - pusty
    formularz zamiast gotowej umowy z danymi, numerkami którą by należało tylko
    podpisać. Klient się wkurza, biedne dysponentki przyjmują na siebie gromy
    tych co to lubią się na nich wyżyć za politykę banku... Nie ma to jak leniwi
    informatycy - prawdopodobnie nie chciało im się przygotowywać eksportu danych
    z profile'a...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-09-21 07:34:06
    Temat: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > po przekroczeniu ustalonego średniego obrotu miesięcznego... Według stron
    > BPH jest to 1500zł/mies. dla kart Silver.

    Z tego co wiem, sa dwa limity dla kart Silver - 18 000 i 12 000 (rozliczane
    w skali roku) - jezeli przekorczysz ten pierwszy to daostajesz karte na
    nastepny rok za darmo, jezeli ten drugi to za 50% oplaty zasadniczej.
    Rowniez, z tego co sie orientuje to stosuje sie te zasady dla wszystkich
    kart, nie tylko dla nowo wydanych.

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-09-21 10:32:12
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

> [...]
    leniwi
    > informatycy - prawdopodobnie nie chciało im się przygotowywać eksportu

    debilni... leniwi... nie chce im sie... tam nikt nie myśli... itp... itd...
    Jak ja uwielbiam czytać takie komentarze, które świadczą TYLKO I WYŁĄCZNIE o
    jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów
    informatycznych w firmach.

    pzdr
    topjes

  • 4. Data: 2004-09-21 10:37:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów

    Wiesz - w innych bankach to potrafią. W tym nie. No to jak to jest? Albo w
    BePeHahaha (Bartol - zacznij pobierać tantiemy od nazwy ;-))) pracują
    ludzie, których działania świadczą o "KOMPLETNYM braku wiedzy na temat
    organizacji dużych projektów informatycznych w firmach", albo im się nie
    chce ;-)) .

  • 5. Data: 2004-09-21 10:39:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów

    Hehehe. No ja przerabiam tego typu oceny, wprawdzie nie w bankowosci, ale w
    jednym z projektow przetwarzania rozproszonego (BOINC). Tez tam sami debile
    i niedouki wedlug niektorych komentarzy.... Nic sie chyba nie da poradzic,
    ze z zewnatrz nie widac jak to w srodku wszystko wyglada i dziala i ze to
    nie jest takie hop-siup zmienic byle pierdolke.

    marekz

  • 6. Data: 2004-09-21 11:32:08
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > ludzie, których działania świadczą o "KOMPLETNYM braku wiedzy na temat
    > organizacji dużych projektów informatycznych w firmach", albo im się nie

    Tak? I w żadnym innym banku nic Cię nie drażni? Cała pbb non-stop,
    regularnie jest wstrząsana lamentami "to taka mała pierdoła, co za idioci,
    że tego nie zmienią" itp itd. Tylko, że osoby, które to piszą nie mają
    pojęcia o tym jak się zamawia usługi informatyczne, o tym, ze to nie
    informatycy decydują o funkcjonalnościach (na litość boską - skąd w ogóle
    takie pomysły! :) i że najczęściej chodzi o rzeczy tak trywialne jak czas i
    pieniądze.

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2004-09-21 11:38:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > takie pomysły! :) i że najczęściej chodzi o rzeczy tak trywialne jak czas

    Jak jesteś tak sfrustrowany to może zmień pracę na taką, gdzie Cię bardziej
    zrozumieją i nie będzie bezczelnych klientów, którzy nie mają pojęcia o
    złożoności projektów informatycznych ;-))) Nie odpowiedziałes na
    pytanie-dlaczego są banki, gdzie wyprodukowanie umowy wypełnionej danymi
    klienta, które bank posiada nie jest problemem? I dlaczego w BePehahaha jest
    to problem? Wszak "złożoność" tego problemu nie zależy od nazwy banku,
    nieprawdaż? Jakbym była złośliwa, tobym jeszcze dodała, że za mityczną
    "złożonością" często kryje się zwykła niekompetencja lub lenistwo, a czasem
    jedno i drugie. No ale nie jestem ;-)

  • 8. Data: 2004-09-21 13:01:25
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Jak jesteś tak sfrustrowany

    ?????

> [...]
    > pytanie-dlaczego są banki, gdzie wyprodukowanie umowy wypełnionej danymi
    > klienta, które bank posiada nie jest problemem? I dlaczego w BePehahaha

    A co to ma do rzeczy? Problem jest ogólny. W jednym banku to umowa, w innym
    brak jakiejś innej funcji, w kolejnym to będzie np brak informacji o saldzie
    w bankomacie, w kolejnym coś tam.
    Ja czytam pbb od 7 lat - już chyba tyle będzie. Temat jest absolutnie stały
    przez te wszystkie lata. Jedyne na co zwróciłem uwagę to na to, że osoba,
    która pisze takie bzdety nie ma pojęcia o tym jak wygląda organizacja
    takiego projektu - i zdanie to podtrzymuję.
    Tu nie chodzi o lenistwo czy idiotyzm. Tu chodzi o świadomy wybór - brak
    kasy lub czasu.

> [...]
    > nieprawdaż? Jakbym była złośliwa, tobym jeszcze dodała, że za mityczną
    > "złożonością" często kryje się zwykła niekompetencja lub lenistwo, a

    To tym bardziej dziwi, że - o ile dobrze pamiętam - jesteś związana z jednym
    z banków wirtualnych. Właśnie - nie zależy od banku - więc po co tak
    konkurencji palcem wytykać :)
    Lenistwo, niekompetencja - ok - to jest wszędzie. Ale to wg mojego
    doświadczenia nie jest podstawowy czynnik działań. A już na pewno nie
    informatyków - to nie oni decydują o takich rzeczach.

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2004-09-21 13:10:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ?????

    Bo przemówiłeś jakbyś był odpowiedzialny za "złożone projekty informatyczne"
    w BePeHahaha ;-)

> [...]
    innym
    > brak jakiejś innej funcji, w kolejnym to będzie np brak informacji o

    Sprawdzenie salda w bankomacie to jednak nie to samo. Bank ma wszelkie dane
    potrzebne do wygenerowania odpowiedniego druczku (spersonalizowanego)-a
    jednak nikt zlecając "złożony projekt informatyczny" nie pomyslał o ich
    wykorzystaniu. I tak klient ma za własne pieniądze wyręczać pracowników BPH.

> [...]
    > takiego projektu - i zdanie to podtrzymuję.
    > Tu nie chodzi o lenistwo czy idiotyzm. Tu chodzi o świadomy wybór - brak

    To masz bardzo wysokie mniemanie o racjonalności podejmowania pewnych
    decyzji w firmach ;-))) Tylko czy uzasadnione.

    > To tym bardziej dziwi, że - o ile dobrze pamiętam - jesteś związana z
    jednym
    > z banków wirtualnych. Właśnie - nie zależy od banku - więc po co tak
    > konkurencji palcem wytykać :)

    Cos Ci się pomieszało - nie tylko nie jestem związana z jednym z banków
    wirtualnych, ale też w ogóle nie mam nic wspólnego z bankowością (oczywiście
    w sensie zawodowym). może więc czytasz pbb od 7 lat, ale za to chyba nie
    zawsze ze zrozumieniem ;-))))

    > Lenistwo, niekompetencja - ok - to jest wszędzie. Ale to wg mojego
    > doświadczenia nie jest podstawowy czynnik działań. A już na pewno nie
    > informatyków - to nie oni decydują o takich rzeczach.

    A czy ja mówię o informatykach? Raczej o decydentach z BPH. Informatycy mogą
    być o tyle "winni", że często zasłaniają sie "złożonością projektu" licząc
    na to, że nikt nie sprawdzi, że król jest nagi ;-)))

  • 10. Data: 2004-09-21 13:18:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-21 15:10, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > w sensie zawodowym). może więc czytasz pbb od 7 lat, ale za to chyba nie

    Ale masz kubeczek z banku wirtualnego i to Twoją obiektywność stawia pod
    znakiem zapytania ;-)