  • 11. Data: 2002-09-24 13:02:00
    Temat: Re: BPH PBK
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Mysle ze o jakosci internetowych uslug BPHPBK moze tez swiadczyc aktualny
    komunikat na stronie,

    "W związku z pracami technicznymi strona internetowa Banku BPH PBK jest
    czasowo niedostępna.
    Przepraszamy Państwa za chwilowe utrudnienie w korzystaniu z naszego serwisu
    internetowego.

    Zapraszamy ponownie po godzinie 15:15. "

    Nawet Pekao prace techniczne na stronach wykonuje w nocy...

    >Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    >news:3D9041EB.7060401@nospam.irc.p l...

    >Podobno został niedawno (=pareę dni temu) poprawiony błąd w javie sun-a
    >przez którą nie działał ing i bph, jak będę miał czas to sprawdzę
    >KJ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-09-24 13:16:27
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > internetowego.
    >
    > Zapraszamy ponownie po godzinie 15:15. "

    A ja widzę teraz:
    "
    W związku z ujednolicaniem systemu informatycznego Banku, od godziny 18:00 w
    dniu 10 października do najpóźniej 15 października 2002 r. usługi bankowości
    internetowej: Sez@m, Sez@m Biznes, SMS oraz WAP będą niedostępne.
    Za wszelkie utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy
    "

    Kosmiczne jaja - 5 dni !!!

    Jacek

  • 13. Data: 2002-09-24 13:18:15
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "MichalW" napisał w wiadomości ...

    > BPHPBK dziala tylko pod MSIE (czyli rowniez tylko Windows). Jesli
    > masz/uzywasz Linuxa,

    Coś mi się widzi, że pod Linuxem i Netscapem 4,78 to toto
    chodzi.

  • 14. Data: 2002-09-24 13:26:49
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "blad" napisał w wiadomości ...

    > Zrobiony podobnie bo rowniez przez DRQ system BSK Online dziala szybciej,
    > ma lepszą funkcjonalność.

    No tu to już żeś zmyślił. Używałem/używam obu systemów i mogę powiedzieć,
    że dodatkowa funkcjonalność BSK Online, tzn zlecenia stałe jest zrobiona
    fatalnie. Jeśli cokolwiek chcesz zmienić w takim zleceniu, lub je odwołać to
    musisz przespacerować się lub zadzwonić do macierzystego Oddziału.
    Sledzenie zleceń stałych w BSK Online to gehenna. O innych funkcjach
    nie ma co mówić bo oba systemy są identyczne - no, może kolory inne.

  • 15. Data: 2002-09-24 13:36:34
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > No tu to już żeś zmyślił. Używałem/używam obu systemów i mogę powiedzieć,
    > że dodatkowa funkcjonalność BSK Online, tzn zlecenia stałe jest zrobiona
    Mam wrodzoną niechęć do zleceń stałych, związaną z ich obsługą w dni wolne.
> [...]

    > Sledzenie zleceń stałych w BSK Online to gehenna. O innych funkcjach
    > nie ma co mówić bo oba systemy są identyczne - no, może kolory inne.
    Bo ja wiem ? Jakoś poza jednostkowymi przypadkami nie miałem wątpliwości
    do danych pokazywanych przez BSKOnLine
    KJ

  • 16. Data: 2002-09-24 13:50:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jo44"

> [...]
    > fatalnie. Jeśli cokolwiek chcesz zmienić w takim zleceniu, lub je odwołać
    > musisz przespacerować się lub zadzwonić do macierzystego Oddziału.

    mam od niedawna w ING "taryfę 0" i faktycznie nie testowałem
    zleceń z ING na zewnątrz.
    Mówisz że zlecenia nie można odwołać lub zmienić z internetu ?????
    Jeśli to prawda to faktycznie ale taka niedoróbka to gorsze niż
    brak zleceń w sezamie - tak przynajmniej działa to co już jest, a jak
    KK pokazywały bzdurne liczby to podgląd na KK po pru tygodniach wycofali.
    *** blad ***
    PS - ale sama budowa menu w ING jest lepiej pomyslana

  • 17. Data: 2002-09-24 13:52:39
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    > internetowej: Sez@m, Sez@m Biznes, SMS oraz WAP będą niedostępne.
    > Za wszelkie utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy

    Wiesz, Ja wolę tak niż "Kosmiczne jaja" po zakończonej "sukcesem" i
    w ciągu jednego dnia integracji w wydaniu Citi-handlobank.

    BTW. Na początku roku rozmawiałem z kimś z BPH kto twierdził, że po
    integracji systemów mają wprowadzić wiele nowości, zastanawiam się
    czy mam się bać już teraz ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 18. Data: 2002-09-24 13:57:42
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > internetowej: Sez@m, Sez@m Biznes, SMS oraz WAP będą niedostępne.
    > Za wszelkie utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy

    zamiast przepraszac mogliby zrobic bezplatna obsluge w oddzialach
    na ten czas

  • 19. Data: 2002-09-24 14:05:08
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" wrote:

    > Podobno został niedawno (=pareę dni temu) poprawiony błąd w javie sun-a
    > przez którą nie działał ing i bph, jak będę miał czas to sprawdzę

    wlasnie sprawdzalem, aplet sie uruchamia, prosi o identyfikator
    a potem wisi, moze Ty bedziesz mial wiecej szczescia ;)
    (java 1.4.1/netscape6.23)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 20. Data: 2002-09-24 14:09:54
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Sledzenie zleceń stałych w BSK Online to gehenna. O innych funkcjach
    > nie ma co mówić bo oba systemy są identyczne - no, może kolory inne.

    "No tu to już żeś zmyślił." pozwól że posłużę się cytatem :-)
    Co do zleceń stałych to kiedyś na grupie ktoś ( chyba nawet PJO ) podawał
    sposób na ich obsługę. Należy zapisać/zapamiętać numer który system nadaje
    takiemu zleceniu i tym się posługiwać. Wizyty w oddziale nie są wtedy
    konieczne.
    Przyznaję nie testowałem więc nie wiem czy działa.
    Pozostała funkcjonalność jest faktycznie podobna lecz diabeł tkwi w
    szczegółach,
    na przykład w historii BSKOnline brak w opisie transakcji numeru karty
    której
    transakcja dotyczy, jeżeli masz aktywne chociażby dwie karty to pod koniec
    miesiąca
    robi się niezła łamigłówka :-(. Tu ta sama funkcjonalność w Sezamie jest
    lepiej zrobiona.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa