  • 1. Data: 2003-02-20 15:13:07
    Temat: BPH PBK - Liderem Informatyki w 2002 roku!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BPH PBK - Liderem Informatyki w 2002 roku!

    Jacek Balcer, BPH PBK

    19 lutego br. w warszawskim Klubie Bankowca, odbyło się wręczenie
    nagród i wyróżnień w zorganizowanym przez Gazetę Bankową konkursie na
    najlepszy bankowy projekt informatyczny 2002 roku. O laury ubiegało
    się 40 banków.

    Z przyjemnością chcemy poinformować, że wśród banków komercyjnych,
    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA został uhonorowany:
    - Nagrodą główną i tytułem "Bankowy lider informatyki"
    - Nagrodą główną w kategorii projektu scentralizowanego systemu
    transakcyjnego, za przeprowadzoną fuzję technologiczną
    - Wyróżnieniem w kategorii projektu sieciowego, za integrację i
    reorganizację sieci transmisji danych połączonego banku według wymogów
    dla wdrożonego systemu informatycznego (nagrody głównej nie przyznano)

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1954

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-20 15:24:58
    Temat: Re: BPH PBK - Liderem Informatyki w 2002 roku!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > BPH PBK - Liderem Informatyki w 2002 roku!

    dopiero co pisales, ze wg konkursu Gazety Bankowej najlepszy był Kredyt
    Bank. Jeszcze kilka konkursow i wszyscy sie zalapią ;-)
    *** blad ***

    PS - ciekawe ze wszedzie chwalą Profile - cos mi to pachnie wywieraniem
    nacisku medialnego na PKOBP, ktore juz zreszta ma Inteligo z Profilem ;-)

  • 3. Data: 2003-02-20 15:54:04
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    >
    > dopiero co pisales, ze wg konkursu Gazety Bankowej najlepszy był Kredyt
    > Bank. Jeszcze kilka konkursow i wszyscy sie zalapią ;-)
    > *** blad ***

    Ja wyczytałem, że w przypadku Kredyt Bank chodziło o wyróżnienie w kategorii
    Scentralizowanego Systemu Transakcyjnego i Projekt
    Bankowości Elektronicznej.

    BPH PBK zdobył w kategorii Scentralizowanego Systemu Transakcyjnego nagrodę
    główną.

    ---
    www.value-at-risk.prv.pl - pomiar i wykorzystanie Value at Risk w
    zarządzaniu ryzykiem

  • 4. Data: 2003-02-20 16:03:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Przemysław R."
> [...]
    > Bankowości Elektronicznej.
    >
    > BPH PBK zdobył w kategorii Scentralizowanego Systemu Transakcyjnego

    nie ma znaczenia kategoria, bo to byly dwa rozne konkursy ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-02-20 16:51:39
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    Czyżby Gazeta Bankowa organizowała dwa niezależne konkursy z takimi samymi
    kategoriami?

    --
    Przemysław Roguziński

    www.value-at-risk.prv.pl - nowoczesne metody zarządzania ryzykiem

  • 6. Data: 2003-02-20 18:59:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Przemysław R."
    > Czyżby Gazeta Bankowa organizowała dwa niezależne konkursy z takimi samymi
    > kategoriami?

    faktycznie - zasugerowalem sie tym klubem bankowca i myslalem ze jeden z
    konkursow byl organizowany przez ZBP

    AMRA - wyjasnij nam w koncu kto w tym konkursie byl najlepszy - KB czy
    BPHPBK?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-02-21 07:08:42
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    pracownicy przeklinaja, profile sie zawiesza, klienci niezadowoleni a bank
    dostal nagrode ?
    B.

  • 8. Data: 2003-02-22 02:44:17
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pracownicy przeklinaja, profile sie zawiesza, klienci niezadowoleni a bank
    > dostal nagrode ?

    good point! ale moze w pozostalych bankach jest gorzej? ;-)