  • 11. Data: 2008-01-25 10:26:08
    Temat: Re: BPH/Pekao mnie chciało odzyskać
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 22:47:07 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Pierwsza
    > propozycja to było zwolnienie z opłaty za konto przez 4 miesiące.
    > Ostateczna propozycja mnie rozbroiła: aż 6 (sześć) miesięcy bez opłat za
    > konto :)))

    Co chcesz jakby nie patrzeć to podniosła stawkę o 50%! Ostro grają nie ma
    co ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-01-25 10:28:03
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > Pekao SA rzeczywiście jest pazernym bankiem, bo usługi są drogie, ale
    > zauważ, że opłata za prowadzenie rachunku, to nie tylko opłata za samo
    > posiadanie rachunku, urzymanie go, możliwości przelewów itp. W opłacie
    > jest Pakiet Pomocny, który bank kosztuje.
    > Np. w Pekao SA Eurokonto VIP kosztuje 17 zł. W tym jest konto i
    > porządne ubezpieczenie Pakiet Pomocny, NNW i Concierge.
    > A co daje np. ING komfort za 15 zł? Konto Aurum w PKO BP SA za 16 zł?
    > W tym zestawieniu wydaje się, ze Pekao SA bierze pieniądze i daje coś
    > w zamian, bo pozostałe co dają?

    Dają? ....nie rozśmieszaj? A jest mozliwość rezygnacji jeśli klient nie chce
    tych "pakietów"?

    Zdaje mi się że ostatnio ustawowo zakazane są brednie o "dawaniu za darmo"
    czegość jeśli kupuje się co innego (uproszczenie oczywiście).

    Pozdr,
    Koala

  • 13. Data: 2008-01-25 12:32:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jeszcze jeden palec - BGZ Plan Internetowy.

    BZ WBK, Citi direct, ING direct, TBP i pewnie jeszcze jakies inne

  • 14. Data: 2008-01-25 18:53:29
    Od: "." <.@.>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fncdg0$nv1$2@news.dialog.net.pl...

    > Co chcesz jakby nie patrzeć to podniosła stawkę o 50%! Ostro grają nie ma
    > co ;)

    wy to nie umiecie patrzec i sluchac :)))
    jak w ich nowej reklamie: SIĘGAJĄ PO WIĘCEJ :)))
    a wy sie jeszcze dziwicie.

  • 15. Data: 2008-01-25 19:32:53
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS pisze:

    > BZ WBK, Citi direct, ING direct, TBP i pewnie jeszcze jakies inne

    no ale to przy spelnianiu jakichstam warunkow
    W przypadku Citi (akurat te znam) aby bylo bezplatne, na konto
    musi comiesiecznie trafiac 5000pln

    Sierp

  • 16. Data: 2008-01-25 21:50:56
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Dają? ....nie rozśmieszaj? A jest mozliwość rezygnacji jeśli klient nie chce
    > tych "pakietów"?

    A ja się śmieję z tych, którzy płacą takie same opłaty za prowadzenie
    konta, a w przypadku awarii sprzętu w domu, zachorowania za granicą
    albo opóźnienia bagażu, nie mają tego co ja.
    Mnie opłata roczna za Eurokonto zwraca się co roku z nawiązką. W marcu
    2007 miałem przeciek w łazience. Oczywiście telefon do Elvii.
    Organizacja fachura trwała niecałe 20 minut. Fachur był za półtorej
    godziny. Powiedział, że może zrobić mi usługę do 1000 zł i ponaprawiał
    przy okazji to i owo. Mój koszt, to dokupienie czterech płytek
    (kafelek, fliz czy jak tam inne nazwy regionalne przewidują).
    W listopadzie nie dostałem bagażu na lotnisku, bagaż dostarczono
    następnego dnia. Za zakupy zwrócono mi 400 zł, czyli tyle ile wynosi
    SU w tym przypadku.
    W poprzednich latach korzystałem również z tego ubezpieczenia, porady
    lekarskiej (lekarz dyżuruje całą dobę i udziela informacji.
    Rozumiem, że korzyści jakie mam z tego konta, wydają się dla Ciebie
    śmieszne. A śmiej się śmiej, na zdrowie.

  • 17. Data: 2008-01-25 21:56:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Daja te pakiety (przymusowo) bo zyskuja na tym, ze malo kto z nich
    > korzysta.
    > Jak je wprowadzili to cena zwyklego ROR wzrosla chyba dwukrotnie.

    Nieprawda. Eurokonto za 8 zł (jeden typ) roszczepili na Eurokonto
    Standard za 6,25 PLN i wprowadzili Eurokonto Plus za 11,50 PLN.

    > Jakby uslugi z ubezpieczen i pakietow byly opacane rzeczywiscie z
    > oplat grupy osob najczesciej korzystajacych z takich rzeczy, to cena
    > bylaby kilkakrotnie wyzsza.

    Zgadzam się, dlatego korzystam z dobrodziejstwa niewiedzy innych
    współklientów.

    > a tak placi za to Kowalski, ktory -nascie lat ma coraz drozszy ROR w
    > tym samym banku, a jego korzystanie sprowadza sie do wybrania w
    > bankomacie calej gotowki w dniu wyplaty i oplacaniu kosztow
    > przedluizania limitu debetowego.

    Skoro to takie złe, to czemu w ślady Pekao SA poszedł Kredyt Bank,
    Lukas i teraz idzie BPH?

  • 18. Data: 2008-01-25 22:08:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-01-25 22:50, k...@g...pl stwierdził, że:
    > Rozumiem, że korzyści jakie mam z tego konta, wydają się dla Ciebie
    > śmieszne. A śmiej się śmiej, na zdrowie.

    Cena samego konta jest dla mnie OK (11.50 za całkiem niezły ROR, w
    pakiecie z kartą, do tego spora sieć bankomatów - w tym zagraniczne UCI
    etc), ale przelewy internetowe po 50gr? PZ zdaje się też płatne jest...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 19. Data: 2008-01-25 22:16:41
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-25 22:50 k...@g...pl pięknie wystukał/a:

> [...]
    > przy okazji to i owo. Mój koszt, to dokupienie czterech płytek
    > (kafelek, fliz czy jak tam inne nazwy regionalne przewidują).

    Nie rozumiem. Tak zupełnie za darmo Ci ten hydraulik wykonał w domu taką
    robotę? Nic mu nie płaciłeś? Ile m-cznie bankowi płacisz? Ile za to
    ubezpieczenie assistance?

    --
    sigma

  • 20. Data: 2008-01-25 23:20:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Nie rozumiem. Tak zupełnie za darmo Ci ten hydraulik wykonał w domu taką
    > robotę? Nic mu nie płaciłeś? Ile m-cznie bankowi płacisz? Ile za to
    > ubezpieczenie assistance?

    Nie za darmo - pieniądze za usługę hydraulik dostał od
    ubezpieczyciela. Ja nie mam obowiązku płacić nic dodatkowo.
    Koszt pakietu pomocnego łatwo policzyć, dwanaście opłat miesięcznych
    za prowadzenie rachunku.
    O usługach można poczytać na stronie banku.
    Kto nigdzie nie jeździ, nie lata, nie choruje za granicą, nic mu się w
    domu nie psuje, nie ma potrzeby nagle skorzystać z pomocy Concierge,
    takiego produktu nie potrzebuje.