  • 51. Data: 2005-12-08 22:36:46
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Leszek wrote:

    > Mnie okradli ze 150 zł... W dodatku tytuł opłaty nie mówił w ogóleZA
    > CO to było, bo mysleli, że głupi klient to się nie zorientuje.

    PO skróceniu posta musze dodać, że obciążono mnie za posiadanie debetu
    10 tys.
    Rzecz w tym, że w tabeli opłat i prowizji
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oplaty_i_prowizje/kli
    enci_indywidualni/tabela_ko

    NIE MA pozycji debetu za 10 tysięcy. Jest tylko za 5000. Więc nie
    powinni mnie chyba w ogóle obciążyć.
    Jeśli jednak chcieliby mnie obciążyć za pierwsze 5 tysięcy to powinni
    jedynie 75 zł. W TOiP nie jest napisane że obciążają za KAŻDE 5 tysięcy
    limitu.

    Leszek

  • 52. Data: 2005-12-09 15:57:36
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > To ja bardziej mientki jestem. Naskrobałem polecony za potwierdzeniem odbioru
    do
    > oddziału i czekam.

    Przed obiadem przyszła zwrotka od poleconego. Potem był obiad (mielone +
    kapuśniak - nie mam pojęcia, czy w tej historii ma to jakieś znaczenie).
    A na samym końcu przyszło powiadomienie na maila (no cóż: dwa razy - pewnie
    jeszcze nad tym pracują) o wpływie na konto 75 zł. Sprawdziłem. Zgadza się. Z
    datą efektywną 02.12.2005, czyli dokładnie z datą zaboru mienia nieznacznej
    wartości przez bank BPH.

    Paszkwil, który napisałem nie był jakoś specjalnie wyszukany. Powołałem się
    tylko na paragrafy z tego wątku, postraszyłem arbitrem i na koniec dodałem, że
    nie mam zamiaru chodzić do oddziału i podpisywać błagalnych próśb.

    Prosiłem jeszcze o zmniejszenie limitu do bezpłatnego 2500, ale tej prośby
    jeszcze nie spełnilii.

    I tyle...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 53. Data: 2005-12-09 16:22:43
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > podpisywać błagalnych próśb.
    >
    > Prosiłem jeszcze o zmniejszenie limitu do bezpłatnego 2500, ale tej

    Mam nadzieję, że również otrzymam zwrot. Nie żebym był szczególnie dumny
    z mojego pisma (bo pisałem je w pośpiechu i złości) ale załaczam swoją
    korespondencję z nimi (za pomocą "zgłaszania problemów" więc raczej
    skutecznie doręczone z mojej strony - jeśli uważaci , że nie po
    napiszcie dlaczego powinienem napisać list tradycyjny:)

    (1)
    Data odpowiedzi: 07-12-2005
    Treść odpowiedzi:
    Szanowny Panie,
    uprzejmie informuję, że z dniem 15.11.2005 r., została zmieniona Taryfa
    Opłat i Prowizji, w związku z tym opłata za posiadanie limitu w saldzie
    debetowym do rachunku nie jest pobierana jak dotychczas w cyklu
    miesięcznym, lecz jest pobierana jednorazowo z góry za cały rok. Pobrana
    opłata dotyczy okresu: 12.2005 r. - 11.2006 r. Aktualna Taryfa Opłat i
    Prowizji jest dostępna na naszej stronie internetowej.

    Z poważniem
    Krzysztof Swornik
    COK BPH S.A.

    ----------------

    Szanowni Państwo
    Proszę o dostarczenie mi dowodu skutecznego dostarczenia informacji o
    takich zasadniczych zmianach. Jestem NIEMILE zaskoczony zmianą taryfy
    opłat, bo powiniem być poinformowany o nich, aby mieć możliwość
    REZYGNACJI z waszych usług zanim zmiany zostaną wprowadzone. Proszę
    również o adres arbitra bankowego, do którego chcę skierować skargę na
    wasz bank.

    -----------------
    (2)
    Do:
    Bank BP-H SA
    Al. Pokoju 1
    31-548 Kraków

    Nieniejszym informuję, że nie otrzymałem informacji o zmianie tabeli
    opłat i prowizji, toteż ŻĄDAM przesłania mi go w formie PISEMNEJ, w
    sposób skuteczny, abym, zgodnie z paragrafem 44 punkt 3, w terminie 14
    dni od jego otrzymania mógł wypowiedzieć Bankowi umowę o świadczenie
    mojej osobie usługi prowadzenia rachunku ROR w walucie polskiej. Nie
    byłem poinformowany w szczególności o nowym sposobie pobierania opłat za
    udostępnienie możliwości korzystania z debetu. Nie widzę również
    przesłanek dla zmiany TOiP w zakresie sposobu pobierania opłat za
    udostępnienie możliwości korzystania z debetu, a które przewidziane
    byłyby w paragrafie 44 punkt 1 oraz paragraf 16 punkt 3.
    Jednocześnie ŻĄDAM natychmiastowego zwrotu pobranej w sposób RAŻĄCO
    NIEUCZCIWY i podstępny kwoty 150 zł.

    Jako termin ostateczny zwrotu określam dzień 16 grudnia 2005, r tj. 7
    dni od czasu otrzymania tej korespondencji przez Bank.
    Po tym dniu rozpocznę naliczanie odsetek za zwłokę.

    Jednoczesnie informuję, że o sposobie wprowadzenia TOiP zostanie
    powiadomiony arbiter bankowy.

    Jesteście zakałą bankowości. Podobne traktowanie klienta nie byłoby
    możliwe w banku, który stara się utrzymać przyzwoite standardy w
    kontaktach z klientami. Życzę spadków notowań i informuję, że o państwa
    sposobie postępowania z moją osobą i wszystkimi klientami posiadającymi
    debet postaram się poinformować jak największe grono osób - z użyciem
    wszelkich możliwych metod dostępnych elektronicznie.

    Niniejszą korespondencję uważam za doręczoną z dniem 09 grudnia 2005r.
    Ze względu na sposób zabezpieczenia bankowości internetowej Bank BPH nie
    może podważać faktu otrzymania niniejszej korespondencji.

    To byłoby ta tyle - wkurzyli mnie nieprzeciętnie. Odpowiedzi na razie
    brak.

    Leszek

  • 54. Data: 2005-12-09 17:05:49
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 Dec 2005 16:57:36 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jeszcze nad tym pracują) o wpływie na konto 75 zł. Sprawdziłem. Zgadza się. Z
    >datą efektywną 02.12.2005, czyli dokładnie z datą zaboru mienia nieznacznej
    >wartości przez bank BPH.

    ojojoj, miliardzik zagrożony :)))
    chyba że 31.XII pobiorą ci ponownie :D:D:D

    w końcu sprawa się nie skończyła - powinni teraz wysłać zmiany i
    czekać czy nie zrezygnujesz z konta. jak nie to mogą łupać znowu :)

    PG

  • 55. Data: 2005-12-09 17:09:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 9 Dec 2005 17:22:43 +0100, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:

    >To byłoby ta tyle - wkurzyli mnie nieprzeciętnie. Odpowiedzi na razie
    >brak.

    Pewnie Józek "Enron" zwołał zarząd i debatują jak by tu oddać
    pieniądze i ugryźć miliardzik :)

    PG

  • 56. Data: 2005-12-09 17:29:12
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > ojojoj, miliardzik zagrożony :)))

    Eeee, chyba nie. Myślę, że sobie to dobrze skalkulowali. Takich co się upomną o
    swoje będzie garstka. A może?

    > chyba że 31.XII pobiorą ci ponownie :D:D:D

    Hi, hi - niewykluczone. Wtedy będzie "Józek! Nie daruję Ci tej nocy" ;-)

    > w końcu sprawa się nie skończyła - powinni teraz wysłać zmiany i
    > czekać czy nie zrezygnujesz z konta. jak nie to mogą łupać znowu :)

    :-)
    A ja bym się cieszył jakby nadzór bankowy się im dobrał do d!@#$ za ten
    ewidentny wałek.
    W sumie to jeszcze pomyślę, ale tak na szybko, to obracali moimi 75 zetami przez
    jakiś czas bezprawnie, i mi tego nie zrekompensowali, a prosiłem o odsetki
    ustawowe. Nie wiem. Zobaczę...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 57. Data: 2005-12-09 17:33:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 Dec 2005 18:29:12 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >W sumie to jeszcze pomyślę, ale tak na szybko, to obracali moimi 75 zetami

    A tak swoją drogą. Czy ty masz 3750 zł dostępnego debetu?
    Jakaś ta kwota taka... krzywa :)))

    PG

  • 58. Data: 2005-12-09 17:44:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A tak swoją drogą. Czy ty masz 3750 zł dostępnego debetu?
    > Jakaś ta kwota taka... krzywa :)))

    Myślenie masz krzywe ;-)
    Pytasz mnie o istotne szczegóły finansowe publicznie, dlatego proszę, żeby nikt
    oprócz Ciebie tego nie czytał:
    5 000 z tego 2 500 bezpłatne (Srebrny Sez@m), ale 75 zł to jest _minimum_ tego
    co się płaci wg. nowych zasad.
    Nawet nie wiem, dlaczego mam tyle. Tak miałem "od zawsze" :-) Zdaje się, że to
    nawet nie było najbardziej ekonomiczne, ale siakoś tak zostało...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 59. Data: 2005-12-09 17:52:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 Dec 2005 18:44:50 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Myślenie masz krzywe ;-)

    :)

    >Pytasz mnie o istotne szczegóły finansowe publicznie, dlatego proszę, żeby nikt
    >oprócz Ciebie tego nie czytał:

    Trzeba było wysłać na mejla :)

    >5 000 z tego 2 500 bezpłatne (Srebrny Sez@m), ale 75 zł to jest _minimum_ tego
    >co się płaci wg. nowych zasad.

    Patrz pan jaka podstępna hiena. Z jednej strony cię głaszcze (2500 bez
    prowizji) a z drugiej wbija nóż w plecy (minimum :))

    PG

  • 60. Data: 2005-12-09 18:04:40
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Trzeba było wysłać na mejla :)

    A, co to ja spamer jakiś, żeby na adresy z grup wysyłać maile? :-)

    > Patrz pan jaka podstępna hiena. Z jednej strony cię głaszcze (2500 bez
    > prowizji) a z drugiej wbija nóż w plecy (minimum :))

    Ale potem go pokrwawionego wyciąga :-)

    Żeby zakończyć wątek, powiem, że najbardziej mnie rozczula, jak dzwonię na
    infolinię kart kredytowych BPH. Zwykle pada pytanie: "A, o którą kartę Panu
    chodzi?".
    I cierpliwie muszę wyjaśniać, że mam tylko jedną KK, a jeśli chodzi o te kawałki
    plastiku, które co jakiś czas do mnie przysyłają, to one nie są moimi KK.
    A raz nawet mnie pani zapytała z wyrzutem w głosie dlaczego jescze nie
    aktywowałem jakiegoś Premium-Sremium. BO K!@#$ NIE!

    EOT proponuję.
    Przynajmniej do następnego wybryku Józka 'Enrona'.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek