  • 11. Data: 2004-02-06 05:39:31
    Temat: Re: BPH - Pożyczka gotówkowa "Po Prostu mamy cie w ....."
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-05 22:29, Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Moje spoznienie uwzglednia umowa - place za to extra "kare".

    Dobre, bardzo dobre. Dlaczego więc banki nie pożyczają pieniędzy tym,
    którzy w raporcie BIK mają zaległości? Przecież wynika z tego, że
    płacą największe "extra kary", czyli są najbardziej dochodowi dla banku.

    > Bank nie robi mi laski tylko zarabia na kredycie,

    Robi łaskę. Nie płacisz - nie dostajesz. Skoro spóźniałeś się po kilka
    dni, jaką pewność mają w banku, że nie spóźnisz się o miesiąc? Później
    polecisz do dyrektora placówki i w drzwiach będziesz się wydzierać, że
    "płacisz extra karę, więc co oni od Ciebie chcą"?

    > o czym zdaje mi sie powoli zapomina.

    Ty zapominasz, że bank nie ma obowiązku udzielenia kredytu nikomu. Weź
    pod uwagę, że BPH-PBK jest jednym z (IMHO) niewielu banków, w którym
    (jeszcze) nie ma scoringu.
    Banki zabezpieczają się przed "złymi" kredytami, co się dziwisz więc,
    że niesolidnemu klientowi nie chcą go dać?

    > Nie mam zwyczaju nikomu na sile wpychac moich
    > pieniedzy, szczegolnie gdy traktuje mnie z buta.

    ROTFL, z tego co rozumiem, to chcesz pożyczyć, a nie "wepchnąć pieniądze".

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-02-06 07:15:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > którzy w raporcie BIK mają zaległości? Przecież wynika z tego, że
    > płacą największe "extra kary", czyli są najbardziej dochodowi dla

    O ile zaplaca, ja nie mam zadnych zaleglosci.

> [...]
    > polecisz do dyrektora placówki i w drzwiach będziesz się wydzierać, że
    > "płacisz extra karę, więc co oni od Ciebie chcą"?

    Moze taka ma pewnosc, ze nie jestem klientem nieznanym?

    Prowadze firme od kilkunastu lat, ze coraz lepszym skutkiem.
    Klientem banku jestem ladnych pare lat z wplywami
    znacznie wiekszymi niz srednie.
    To za malo, zeby miec pewnosc, ze nagle nie znikne?

    Rozumiem, ze bank woli miec za klienta emeryta z wplywami
    800zl miesiecznie, za to dokladnie kazdego pierwszego?
    No to zycze im powodzenia.

  • 13. Data: 2004-02-06 15:11:33
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Możesz napisać coś bliżej?
    JaC

  • 14. Data: 2004-02-06 16:16:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-06 16:11, Użytkownik 666 napisał:
    > Możesz napisać coś bliżej?

    Tzn?

  • 15. Data: 2004-02-06 16:17:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-06 08:15, Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Moze taka ma pewnosc, ze nie jestem klientem nieznanym?

    Wyslij mi prosze na mcr(at)dione.ids.pl wiecej szczegolow, postaram
    sie w poniedzialek sprawdzic w pracy o co dokladnie chodzi, ok?