  • 21. Data: 2005-05-10 12:41:45
    Temat: Re: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Stanowczo niefrasobliwośc Twoja, bo po pierwsze LIBOR to podstawowy
    > wskaźnik przy Twoim kredycie,

    No i co z tego? Wiadomo, ze kredyt zalezy od stawki LIBOR. Nie wiadomo
    zupelnie, od czego zalezy ta stawka (wiemy tylko, ze NIE zalezy od
    stop procentowych w Polsce ale rowniez NIE zalezy od stop procentowych
    w Szwajcarii - a w kazdym razie zmiana tych stop nie jest potrzebna do
    tego, zeby ten LIBOR wzrosl).

    No to czym sie tu przejmowac? Bierze sie kredyt o zmiennej stopie
    procentowej, to sie ma zmienna stope procentowa... 8-)

    Jedyna pociecha, ze wysokosc tej stopy nie jest pozostawiona czystemu
    widzimisie banku.

    MJ

  • 22. Data: 2005-05-10 12:56:37
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak na oko wydaje mi się, że jest to gdzieś w okolicach 180 TPLN.

    Nie żebym się czepiał, bo w tak rzeczowym poście
    to nawet autoreklama nie razi, ale wydaje mi się
    że z ktedytem na 180 TPLN czyli 180 bilionów zł (T=Tera=10^12)
    to nawet Deutsche Bank może mieć pewien problem ;-)))

  • 23. Data: 2005-05-10 13:19:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Hmmm, nie jestem pweny czy PPH ma bankomaty depozytowe,
    > jeśli nie, możesz mieć mały problem ... ;-)

    Myślisz?
    Być może moja propozycja jest trochę niedopracowana, ale to była raczej taka
    idea.

    A gdyby tak zrobić to do depozytowego bankomatu PKO BP i zlecić przelew?
    I żeby, hmmmm, konsystencja odpowiadała operacji (przelew!), to...
    ...ale to już temat na zupełnie inną grupę :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 24. Data: 2005-05-10 13:57:19
    Od: Mariusz <m...@i...telenergo.pl>

    g...@s...pl napisał(a):

    > A tak wogóle .. czy SAM próbowałeś policzyć ile "oddasz" bankowi za ten kredyt,
    > czy uwierzyłeś Pani z banku na słowo ? Jeśli nie, to co się dziwisz że
    > bank "liczy" za Ciebie, jeśli tak to pewnie byś wiedział co to jest ten libor.
    >
    > George
    >
    > P.S. Przez chwilę myślałem że sie zgrywasz ... niewiarygodne.

    Liczylem, a niewiarygodne jest nie znac C++ :)

    OK, Bankierzy, Znawcy, Teoretycy i Przesmiewcy Cudzej Niewiedzy -
    uciekam stad bo chlodno u Was jak cholera :)

    Pozdrawiam i jeszcze raz Dziekuje za Pomoc

    Mariusz

  • 25. Data: 2005-05-10 14:08:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Liczylem, a niewiarygodne jest nie znac C++ :)

    No dobra to ja raz jeszcze :-) Jakim cudem liczyłeś, skoro aby policzyć
    trzeba wiedzieć czym jest LIBOR?

  • 26. Data: 2005-05-10 14:26:08
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Liczylem, a niewiarygodne jest nie znac C++ :)

    Eeee, ja _trochę_ znam :-)

    > OK, Bankierzy, Znawcy, Teoretycy i Przesmiewcy Cudzej Niewiedzy -
    > uciekam stad bo chlodno u Was jak cholera :)

    Głupio mi trochę się zrobiło za siebie i za Szanowną Grupę.
    Być może nie wyraziłem tego dobitnie i wprost w swoich wypowiedziach, ale coś w
    tym jest, o czym pisze ironicznie Mariusz.

    Pół biedy jeśli takie tango odbywa się pomiędzy bywalcami grupy.
    Ale bywa tak, że wpada ktoś zielony z problemem i jest #$bany z góry do dołu,
    zbywany tajemniczymi słówkami...

    Nie inaczej bywa na innych grupach - se la jusnet, ale coś podobno w nas miało
    się zmienić od ponad miesiąca...przełom...

    I biję się Mariusz we własną wątłą pierś również, chociaż z drugiej strony
    usprawiedliwiam, że moje posty w tym wątku wyrażały, znany niektórym, stosunek
    do banku, z którym masz problem.

    Dwa adresy:
    http://www.open.pl
    http://www.expander.pl

    Mogą pomóc w Twojej sytuacji. Robią to dla pieniędzy, więc z zaangażowaniem.
    Nie płacisz im za to Ty, tylko właściciel bankomatu :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 27. Data: 2005-05-10 14:34:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn said the following On 2005-05-10 16:08:

    > No dobra to ja raz jeszcze :-) Jakim cudem liczyłeś, skoro aby policzyć
    > trzeba wiedzieć czym jest LIBOR?

    Założył stałe oprocentowanie takie jakie miał na propozycji/umowie ?
    KJ

  • 28. Data: 2005-05-10 14:44:39
    Od: "Robert Malczuk" <R...@w...pl>

> [...]
    > że z ktedytem na 180 TPLN czyli 180 bilionów zł (T=Tera=10^12)
    > to nawet Deutsche Bank może mieć pewien problem ;-)))

    nie ma kredytu którego nie można udzielić - wszystko zalezy czy klient bedzie
    go w stanie splacic :))

    Oczywiście chodziło o 180.000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zlotych)

  • 29. Data: 2005-05-10 15:21:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Założył stałe oprocentowanie takie jakie miał na propozycji/umowie ?

    Hmmm to jest jakaś koncepcja :-)

  • 30. Data: 2005-05-10 15:23:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pół biedy jeśli takie tango odbywa się pomiędzy bywalcami grupy.
    > Ale bywa tak, że wpada ktoś zielony z problemem i jest #$bany z góry
    > do dołu, zbywany tajemniczymi słówkami...

    Eeee tam - przecież nikt na niego nie krzyczał ;-)

> [...]
    >
    > Mogą pomóc w Twojej sytuacji. Robią to dla pieniędzy, więc z
    > zaangażowaniem. Nie płacisz im za to Ty, tylko właściciel bankomatu

    Ale i tak trzeba się samemu przyjrzeć ofercie, bo jako że obaj pośrednicy
    żyją z prowizji od banków, to istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że
    polecą ten kredyt na którym to oni a nie klient mogą zarobić najwięcej.