-
1. Data: 2002-01-17 11:32:07
Temat: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: <j...@p...onet.pl>
Czy ktoś korzysta może z bankowości telefonicznej BPH (wiem, wiem po ostatnich
podwyżkach opłat nie jest to popularny bank, ale cóż - siła przyzwyczajenia)?
Mam Srebrnego Sezama, a że podobno bankofon do tego konta jest za darmo,
zastanawiam się, czy nie aktywować sobie tej usługi.
Interesują mnie wasze uwagi (funkcjonalność, bezpieczeństwo, ogólne wrażenie).
Pozdrawiam
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-01-17 11:47:25
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: "Bogdan" <b...@h...pl>
> Czy ktoś korzysta może z bankowości telefonicznej BPH (wiem, wiem po
ostatnich
> podwyżkach opłat nie jest to popularny bank, ale cóż - siła
przyzwyczajenia)?
> Mam Srebrnego Sezama, a że podobno bankofon do tego konta jest za darmo,
> zastanawiam się, czy nie aktywować sobie tej usługi.
> Interesują mnie wasze uwagi (funkcjonalność, bezpieczeństwo, ogólne
wrażenie).
Mam to od września w PBK - myślę że teraz to samo jest dla klientów byłego
BPH.
ogólnie wygląda to tak: do twojego numeru CIF wymyślasz PIN czterocyfrowy do
wejścia i 6 sześciocyfrowy do transakcji obciążających rachunek. W serwisie
automatycznym możesz:
- sprawdzić saldo
- usłyszeć o w teorii 5-ciu ostatnich operacjach (jak dla mnie to 2,5
operacji, bo jeżeli robię przelew to najpierw dowiem się o opłacie za niego
a potem o kwocie.)
- zastrzec kartę
- pogadać z operatorką od 8:00 do 22:00 , cały tydzień.
Operatorka może ci opowiedzieć o historii rachunku i przyjąć przelew na max
10k PLN. Kosztuje to 2 PLN.
Nie ma przelewów predefiniowanych. Miały być - od października zeszłego
roku.
Wrażenie ogólne: darowuj to sobie. Ja to mam bo dla byłych klientów PBK to
był jedyny sposób robienia przelewów bez stania w kolejkach. Lepiej chyba
mieć Sezam. Przelewy darmo i lepsze zabezpieczenia.
Bogdan
-
3. Data: 2002-01-17 12:04:25
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: <j...@p...onet.pl>
Sez@ma już mam i korzystam. Gdzieś obiło mi się o uszy, że przez bankofon można
też manipulować zleceniami stałymi, a Sez@m (jeszcze ?) nie ma tej
funkcjonalności. Przydałby się też jakiś kanał alternatywny oprócz inetu, poza
wizytą w oddziale, ale z tego co piszesz wynika, że gra nie warta świeczki.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-01-17 14:08:37
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>
Mozna sobie zdefiniowac zlecenia stale przez telefon. Przez inet tego nie da
sie zrobic. Poza tym jest to raczej wynalazek dla tych ktorzy nie maja
internetu. Na przyklad mozna sobie zdefiniowac zlecenie stale do platnosci
za telefon, dzwonic raz w miesiacu i podawac nowa kwote.
BPH zrezygnowalo niestety z obslugi zlecen stalych o zmiennej wysokosci, to
znaczy z zytuacji w ktorej TPSA wysyla rachunek do banku i bank placi. Teraz
trzeba to zalatwiac samemu.
MichalL
-
5. Data: 2002-01-17 14:15:54
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: <j...@p...onet.pl>
> Na przyklad mozna sobie zdefiniowac zlecenie stale do platnosci
> za telefon, dzwonic raz w miesiacu i podawac nowa kwote.
I do tego jak widzę w ich TOiP zmiana kwoty/terminu zlecenia przez telefon jest
bezpłatna.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-01-18 08:10:11
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: <j...@p...onet.pl>
Zdecydowałem się na 'bankofon'.Przeważyła możliwość bezpłatnej zmiany zleceń
stałych. Wczoraj wizyta w oddziale, dzisiaj rano procedura aktywacji i usługa
działa. Jedyny minus tej procedury to, moim zdaniem, to że 6-cyfrowe hasło
(używane jak mi się wydaje do przelewów) podaje się otwartym tekstem podczas
wizyty w oddziale i na dodatek jest ono umieszczane w umowie. Bezpieczne to nie
jest.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2002-01-20 16:43:28
Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>
j...@p...onet.pl wrote:
> Zdecydowałem się na 'bankofon'.Przeważyła możliwość bezpłatnej zmiany zleceń
> stałych. Wczoraj wizyta w oddziale, dzisiaj rano procedura aktywacji i usługa
> działa. Jedyny minus tej procedury to, moim zdaniem, to że 6-cyfrowe hasło
> (używane jak mi się wydaje do przelewów) podaje się otwartym tekstem podczas
> wizyty w oddziale i na dodatek jest ono umieszczane w umowie. Bezpieczne to nie
> jest.
>
> Jacek
>
>
Bezplatne bodaj do konca promocji........
Jak sie upowszechni rowniez nie bedzie bezproblemowe - raczej za wiele telefonistek
to nie beda mieli a koszt polaczenia sobie tez do tego dolicz... i sygnal chwilowo
wszystkie linie zajete - prosze czekac - cos jak na dezinfolini.
Z uwagi ze nawet nie da sie u nich zlozyc stalego zlecenia o zmiennej wysokosc (a
za stale o jednakowej kasuja) troszke ludzi skusi sie na ta usluge.
Ogolnie stawiam na BPH - po fuzji w skali roku bedzie mial mniej klijentow niz
przed - nowa polityka wyjscia na przeciw oczekiwani klijentow ;)