  • 11. Data: 2006-03-14 10:57:16
    Temat: Re: BPH - czy to normalne??
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Leszek napisał(a):
    > Jeśli się nie ma przyznanego limitu to wzięcie darmowego 2500 nie
    > zaszkodzi a uchroni przed takimi sytuacjami.
    > Nie musi z niego korzystać - limit może uratowac w opisanej sytuacji.

    Branie kredytów po to, żeby się uchronić przed konsekwencjami błędów w
    systemie banku to dosyć ekscentryczne podejście. Świadomy konsument
    powinien albo zmienić bank albo, jeżeli mu się chce i ma za dużo czasu,
    zawalić bank reklamacjami.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 12. Data: 2006-03-14 13:20:11
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    X napisał(a):

    > Denerwuje mnie pewna sytuacja, z którą mam do czynienia w banku BPH.
    > Korzystam z karty płatniczej Maestro i baaaardzo często zdarza mi się, że
    > operacje wykonywane tą kartą są księgowane po kilku (5-9) dniach.
    > W międzyczasie nie są blokowane środki na rachunku i kilka razy zdarzyła mi
    > się sytuacja, że byłem pewien iż mam środki na koncie, a tu debet
    > przekroczony.

    Hm, ciekawe co się stanie po połączeniu z Pekao. Ten drugi ma inny,
    ciekawszy ficzer.

    Kwota jest KSIĘGOWANA na rachunku już w momencie autoryzacji. Ewentualne
    nierozliczenie autoryzowanej kwoty bank zwraca poprzez operację "korekty
    rozliczenia karty" czy coś w tym stylu, oczywiście po kilku
    dniach/tygodniach (a może nawet tylko raz w miesiącu?).

    Marek

  • 13. Data: 2006-03-14 16:43:39
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:

> [...]
    > systemie banku to dosyć ekscentryczne podejście. Świadomy konsument
    > powinien albo zmienić bank albo, jeżeli mu się chce i ma za dużo

    A jaki to kredyt? Jeść nie woła i nie kosztuje (jesli nie używasz), więc
    to raczej opcja (odpowiednia na odpowiednich rodzajach rachunków).
    Leszek

  • 14. Data: 2006-03-14 17:08:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Leszek napisał(a):

    > A jaki to kredyt? Jeść nie woła i nie kosztuje (jesli nie używasz), więc
    > to raczej opcja (odpowiednia na odpowiednich rodzajach rachunków).

    Do czasu, aż BPH zmieni TOiP, "przypadkiem" nie powiadomi o tym osoby,
    które nie dostają wyciągów papierowych, a po miesiącu ściągnie z konta
    opłatę z góry za 5 lat za usługę w stylu: "gotowość przyznania salda
    kredytowego"... ;-)

    Marek

  • 15. Data: 2006-03-15 06:48:13
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    MarekM wrote:

> [...]
    > które nie dostają wyciągów papierowych, a po miesiącu ściągnie z konta
    > opłatę z góry za 5 lat za usługę w stylu: "gotowość przyznania salda

    Potem zwróci :)

    Leszek