  • 1. Data: 2004-11-20 09:22:32
    Temat: BPH - darmowe wznowienie karty tylko dla nowych klientów!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Ktoś tu pisał o tym że do regulaminu kart kredytowych BPH wszedł zapis o tym
    że po przekroczeniu odpowiednich obrotów (18000PLN rocznie dla karty silver)
    wznowienie karty jest darmowe... Niestety, nigdzie tego nie widzę :( Aby się
    upewnić, rozmawiałem ze znajomą z BPH i potwierdziła mi - takie zasady
    dotyczą tylko nowo wydanych kart, a obecni klienci mogą sobie tylko o tym
    pomarzyć...

    Czy przy rezygnacji z drugiego roku ważności MC Silver, wydanej za darmo,
    BPH kasuje klienta? Nie mogę teraz znaleźć umowy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-11-20 10:47:03
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy przy rezygnacji z drugiego roku ważności MC Silver, wydanej za darmo,
    > BPH kasuje klienta? Nie mogę teraz znaleźć umowy...

    Niezupełnie zapis wszedł do TOiP i z pewnością znajduje się w
    październikowej wersji ujednoliconej taryfy jako przypis nr 3 przy
    wznowieniach KK . Niestety nie wiem dlaczego w wersji prezentowanej na
    stronie www nie ma go. IMO zasada dotyczy wszystkich kart nie tylko nowych
    zresztę tezę potwierdzałaby informacja wysyłana na wyciągach gdzie nie ma
    rozróżnienia na stare i nowe karty. Po prostu dopytaj znajomą o to, jak nie
    ma taryfy pod reka to znajdzie w lotusach.

    W drugiej kwestii zapytam po co rezygnować ? Karta jest całkiem niezła

    pozd
    as

  • 3. Data: 2004-11-20 10:49:37
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Nie prawda zasada zmniejszenia opłaty o 50% lub 100% w zależności od obrotu
    dokonanego na karcie (do obrotu nie zalicza się transakcji przelewów z
    karty) dotyczy WSZYSTKICH KART KREDYTOWYCH.
    Zapisy te znajdują sie w taryfie opłat i prowizji (strona 11).
    http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf

    Co do opłaty rocznej za kartę. Jezeli zrezygnujesz z karty na miesiąc przed
    pobraniem opłaty to Bank tejże opłaty nie pobierze.

    Cóż poziom wiedzy co niektórych pracowników BPHu jest żałosny

    Pzdr
    Darek

  • 4. Data: 2004-11-20 11:20:46
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > wznowieniach KK . Niestety nie wiem dlaczego w wersji prezentowanej na
    > stronie www nie ma go.

    Poprawka chyba zaćmienie miałem jak patrzyłem oczywiście jest na tej 11
    stronie

    pozd
    as