  • 21. Data: 2012-04-13 13:54:40
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jm93lm$89o$1@inews.gazeta.pl...
    > No i ja dodam swoje kolejne
    >
    > ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !! (choc moze to i nie konta sezam, ale
    > licho nie spi)

    Jesli tak, to z max 300 wisni robi sie juz 200 ;P
    [ 50 oplaty + 50 close ]
    +2 wizyty na butach ? +5 m-cy..... zawracania dupy ;)

  • 22. Data: 2012-04-13 14:24:33
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    a ktoś wie, co to jest za cudo

    Opłata z tytułu objęcia Klienta ochroną ubezpieczeniową w zakresie
    ubezpieczenia "Bezpieczne Rachunki":
    a) wariant A miesięcznie 13 zł

    b) wariant B miesięcznie 21 zł

    c) wariant C miesięcznie 26 zł

    d) wariant D miesięcznie 38 zł
    toip str 10

  • 23. Data: 2012-04-13 16:51:55
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 13 Kwi, 14:24, "jerry ." <m...@g...com> wrote:
    > a ktoś wie, co to jest za cudo
    >
    > Opłata z tytułu objęcia Klienta ochroną ubezpieczeniową w zakresie
> [...]

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/ubezpiecze
    nia/limit

  • 24. Data: 2012-04-14 08:20:57
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 13 Kwi, 16:51, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/ubezpiecze
    nia/limit

    aaa ok, czyli grupowiczów raczej to nie dotyczy

    W regulaminie stoi że kartą należy dokonać '3 transakcji
    bezgotówkowych w punktach handlowych znajdujących się) na terytorium
    Rzeczpospolitej Polskiej', czyli płatności internetowe też się łapią?

  • 25. Data: 2012-04-14 16:49:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 23:20:57 -0700, jerry . napisał(a):

    > W regulaminie stoi że kartą należy dokonać '3 transakcji bezgotówkowych
    > w punktach handlowych znajdujących się) na terytorium Rzeczpospolitej
    > Polskiej', czyli płatności internetowe też się łapią?

    Zazwyczaj było transakcje bezgotówkowe ale właśnie jakoś bepehahaha
    dziwnie to ujmuje.

    Xenocide

  • 26. Data: 2012-04-14 16:51:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Clegan napisał(a) :
    > Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    Ejże, hola, hola z tymi wisienkami. To jakieś wisienki rodem z
    ChRL - hodowane na bisfenolu i ze wstrzykniętym botoksem ;-)

    Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas
    blokady środków, nie będę mógł posiadać tej lokaty. Pozostaje co
    najwyżej jakieś bieżące konto z drobnym oprocentowaniem. Nie chce
    mi się już wyliczać szczegółowo, ile wyniesie zysk netto. Oraz
    ile czasu stracę na wizytę w marmurze, ile "zbędnych" operacji kartą.

    Taka sobie ta wisienka.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 27. Data: 2012-04-14 17:56:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Clegan" wrote

    >W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

    No co Wy? Grupersi nigdzie nie chodzą. Na czwartej zakładce "Szczegóły
    oferty" przy wypełnianiu wniosku, mamy wybór KURIER czy ODDZIAŁ.

  • 28. Data: 2012-04-14 18:06:46
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-14 17:56, mx pisze:

    > "Clegan" wrote

    > No co Wy? Grupersi nigdzie nie chodzą. Na czwartej zakładce "Szczegóły
    > oferty" przy wypełnianiu wniosku, mamy wybór KURIER czy ODDZIAŁ.

    Wielkie dzięks i szacun za dociekliwość.
    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 29. Data: 2012-04-14 19:50:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Taka sobie ta wisienka.

    Dla mnie podstawowy mankament to taki, że strasznie długo trza te wiśnie
    doglądać i podlewać aby doczekać się zbiorów. Fakt, że mam z bepehahaha
    jakieś delikatne stare porachunki i tak się cały czas zastanawiam ;)
    Wczoraj zamykałem w Eurobanku ROR + 15 KO i co się nasiedziałem i
    podpisałem to moje :/

    Xenocide

  • 30. Data: 2012-04-14 20:40:34
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 14 Kwi, 16:51, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Jeżeli te 7500 będę trzymał na byle jakiej lokacie, to przez czas
    > blokady środków, nie będę mógł posiadać tej lokaty.
    ???
    W regulaminie mowa jest o wpływach na rachunek, a nie o saldzie.