  • 41. Data: 2012-04-15 11:37:54
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 15 Kwi, 08:55, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A przechodziłem akurat i miałem dowód to myślę zajdę, szast prast i jeden
    > problem z głowy mniej. Wszystko się udało prócz tego szast prast ;)

    Jak już założyłeś to może wiesz czy pobierają opłatę za konto w pełnej
    wysokości niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nastąpiło czy
    jest jakoś inaczej ?

  • 42. Data: 2012-04-15 13:23:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 02:37:54 -0700, Clegan napisał(a):

    > Jak już założyłeś to może wiesz czy pobierają opłatę za konto w pełnej
    > wysokości niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nastąpiło czy
    > jest jakoś inaczej ?

    Nie ja nie założyłem w bepehahaha tylko pozamykałem w Eurobanku - koło
    niego właśnie przechodziłem :)
    Ja co do tych najnowszych wisienek to cały czas mam mieszane uczucia i
    się zastanawiam, może jak przyjdą wisienki z Rajfiego to mnie coś to
    bardziej zmobilizuje ;)

    Xenocide

  • 43. Data: 2012-04-15 21:00:49
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Nie, nie puściłem, tylko testowałem.
    > W zadumę wpadłem. Może konto w 10-tym banku (cynowe gody!) warto założyć
    > jako pierwsze wspólne, z małżonką? Premia jedna, ale Assistance dla obojga
    > i wygląda zachęcającą.

    A daja cos wiecej niz tu ?
    http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.h
    tml

  • 44. Data: 2012-04-16 08:15:29
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Premia jedna, ale Assistance dla obojga i wygląda zachęcającą.
    Dodatkowa zacheta - :D
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=Iw0mocvPpsk#t=16s

  • 45. Data: 2012-04-16 10:32:14
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 15 Kwi, 11:37, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > Jak już założyłeś to może wiesz czy pobierają opłatę za konto w pełnej
    > wysokości niezależnie od tego kiedy to cudowne zdarzenie nastąpiło czy
    > jest jakoś inaczej ?

    Infolinia twierdzi że opłata będzie pobrana w całości niezależnie od
    dnia założenia konta.

  • 46. Data: 2012-04-16 11:01:19
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "jerry ." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > jest jakoś inaczej ?

    Infolinia twierdzi że opłata będzie pobrana w całości niezależnie od

    No to tak ....
    kwiecien (otwarcie)
    maj, czerwiec, lipiec (premiowane)
    + 45 dni - sierpien wrzesien w oczekiwaniu na wisnie
    + 30 dni wypowiedzenie ? pazdziernik
    - 7x 10 w kibel ? ;)
    ---------------------------

  • 47. Data: 2012-04-16 11:46:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Apr 2012 11:01:19 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > kwiecien (otwarcie)
    > maj, czerwiec, lipiec (premiowane)
    > + 45 dni - sierpien wrzesien w oczekiwaniu na wisnie + 30 dni

    Po prostu tyle to trwa, że się ileś wisienek po prostu popsuje, nie ma
    siły ;)
    Te Twoje nowe założenia coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaniu, że
    chyba jednak tych wisienek nie będę tykał.

    --
    xbartx

  • 48. Data: 2012-04-16 14:29:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Clegan" 9...@v...goo
    glegroups.com

    : Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:

    : http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    : Znalazłem błąd w §4 ust. 2 lit. b i c regulaminu - mianowicie premia
    : 200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł dają za
    : wpłaty powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej
    : wysokości 7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

    A na tej (do której podajesz link) stronie jest tak:

    | 7.500 zł i powyżej | 300 zł |

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2012-04-16 16:47:58
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Kwi, 14:29, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A na tej (do której podajesz link) stronie jest tak:
    >
    >   |  7.500 zł i powyżej     |       300 zł   |

    Obowiązuje chyba regulamin a nie to co na stronie.