  • 1. Data: 2005-05-25 09:20:53
    Temat: BPH i Firefox
    Od: "Pluszaq" <p...@o...pl>

    Mozliwe ze juz to bylo przerabiane ale wole zapytac:

    Jak skonfigurowac MozillaFirefox zeby dzialal mi komponent szyfrujacy banku
    BPH ? - nie moge do tego dojsc sam.

  • 2. Data: 2005-05-25 09:52:29
    Temat: Re: BPH i Firefox
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Mozliwe ze juz to bylo przerabiane ale wole zapytac:
    >
    > Jak skonfigurowac MozillaFirefox zeby dzialal mi komponent szyfrujacy
    banku
    > BPH ? - nie moge do tego dojsc sam.

    http://toxygen.net/bph/

    pozdrawiam,
    ŁW

  • 3. Data: 2005-05-25 19:31:37
    Od: amico_pl <a...@U...pl>

    Pluszaq wrote:
    > Mozliwe ze juz to bylo przerabiane ale wole zapytac:
    >
    > Jak skonfigurowac MozillaFirefox zeby dzialal mi komponent szyfrujacy banku
    > BPH ? - nie moge do tego dojsc sam.

    wyslij zapytanie z systemu, podaj swoj email a oni Ci przysla komponent
    dla Firefox'a i wtedy wszystko dziala cacy

  • 4. Data: 2005-05-26 05:07:32
    Temat: Fortis i Firefox [było: BPH i Firefox]
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > wyslij zapytanie z systemu, podaj swoj email a oni Ci przysla komponent
    > dla Firefox'a i wtedy wszystko dziala cacy

    a ja zadam pytanie o fortis bank - czy chodzi komuś podpisywanie dyspozycji?
    ja mam FF 1.0.4 i jave 1.5 i po pierwsze w panelu sterowania javy nie moge
    zaznaczyc ff jako obslugiwanego browsera a po drugie to na podpisie przelewu
    sie muli i musze przechodzić do MSIE - czy ktoś wie jaka jest na to rada?

    pozdr
    trainer

  • 5. Data: 2005-05-27 09:52:56
    Temat: Re: Fortis i Firefox [było: BPH i Firefox]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2005 07:07:32 +0200, trainer napisał(a):

> [...]
    > sie muli i musze przechodzić do MSIE - czy ktoś wie jaka jest na to rada?

    Chyba są tylko dwie: przejść na IE albo zmienić konto na takie, które ma
    normalny system obsługi internetowej ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2005-05-27 10:16:29
    Od: Grzegorz Podsiadło <n...@s...pl>

    On Thu, 26 May 2005 07:07:32 +0200, trainer wrote:

> [...]
    > sie muli i musze przechodzić do MSIE - czy ktoś wie jaka jest na to rada?

    Mi nigdy nie działało w panelu sterowania Javy zaznaczanie Firefoxa, a i
    tak java działa - wpisz about:plugins i zobacz czy jest java na liście.

    Zainstalowałeś wszystkie potrzebne komponenty ? "Sprawdź komputer" ze
    strony logowania działa dobrze.

    U mnie podpisanie dyspozycji działa, ale tylko jak nie ma w niej polskich
    znaków. Ale z drugiej strony ff potrafi przy kliknięciu gdzieś w planet
    zająć 100% procka, i zajmować tak przez minutę, albo i dłużej - i trzeba go
    zabić wtedy.

    --
    empeg

  • 7. Data: 2005-05-28 05:37:06
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > Mi nigdy nie działało w panelu sterowania Javy zaznaczanie Firefoxa, a i
    > tak java działa - wpisz about:plugins i zobacz czy jest java na liście.

    jest obsługiwana jak najbardziej, np. gry w Kurniku działają mi bez
    problemów, ale za to pl@net w trybie read-only (do dzisiaj, bo teraz
    doinstalowałem komponenty których brak mi wytknął - i wygląda jakby
    działało)
    A np. http://www.twojemiasto.pl/ = działa u ciebie ta mapa? bo u mnie pod FF
    nie a pod IE tak

    > Zainstalowałeś wszystkie potrzebne komponenty ? "Sprawdź komputer" ze
    > strony logowania działa dobrze.

    tak, znalazł jakieś braki ale niby uzupełnił je i teraz jakby zaczęło
    działać...
    dzieki bardzo - zapomniałem o tej opcji ale wygląda na to, że już mi działa
    przynajmniej pl@net

    > U mnie podpisanie dyspozycji działa, ale tylko jak nie ma w niej polskich
    > znaków.

    a u mnie teraz przyjął z ł i ó - chyba się jakoś odblokował :-))

    > Ale z drugiej strony ff potrafi przy kliknięciu gdzieś w planet
    > zająć 100% procka, i zajmować tak przez minutę, albo i dłużej - i trzeba
    > go
    > zabić wtedy.

    ja zauważyłem zmianę na gorsze po zainstalowaniu extension "Adblock" do
    wyłączania reklam i innych migających paskudztw - ogólna stabilność się
    pogorszyła niestety

    pozdro
    trainer

  • 8. Data: 2005-05-29 21:33:28
    Od: Grzegorz Podsiadło <n...@s...pl>

    On Sat, 28 May 2005 07:37:06 +0200, trainer wrote:

    > A np. http://www.twojemiasto.pl/ = działa u ciebie ta mapa? bo u mnie pod FF
    > nie a pod IE tak

    Nie, ale wygląda mi to na niestaranność twórców strony. I mapa nie działa,
    i w okienku po prawej w ff mam "Microsoft JET Database Engine error..."

    > a u mnie teraz przyjął z ł i ó - chyba się jakoś odblokował :-))

    Ciągle coś nie tak:
    wpisuję tytuł płatności "łąść", w momencie kiedy się podaje hasło do klucza
    widzę "Tytuł płatności ????", po kliknięciu "zatwierdz przelew" firefox
    wykonał nieprawidłową operację. :> Drugie podejście dało komunikat "Nie
    udało się stwierdzić prawidłowości podpisu elektronicznego. Dyspozycja
    została odrzucona".

    --
    empeg