  • 11. Data: 2002-12-02 21:28:50
    Temat: Re: BPH i komponenty
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
    > Ciekawe, a u mnie działa jakoś bez problemów od samego początku historii Sez@ma.
    > Z jakichś powodów masz odinstalowaną MS-Javę, więc doinstaluj i nie narzekaj
    > znowu tak bardzo. Gdybyś miał naprawdę domyślną konfigurację MSIE, to na pewno
    > Sez@m by działał, podobnie jak u kilku tysięcy userów.
    > Idealny to ten system na pewno nie jest, ale zalogować się do niego ludzie
    > jednak mogą.

    Faktem jest, ze ten wytwor drQ moglby odzywac sie takze w Netscapie,
    Mozilli, czy Operze. Nikomu to by nie szkodzilo, a wrecz przeciwnie.
    Sa gusta i gusciki, drogi uzytkowniku spod 193.108.177.77 !!

  • 12. Data: 2002-12-03 07:48:21
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dziala Ci sezam na javie innej niz microsoftowa ?

    Dziala na sunowskiej.

    Pozdrawiam

    BAton

  • 13. Data: 2002-12-03 09:12:50
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    > Dziala na sunowskiej.
    no prosze... to i David Copperfield tu zagląda ;)))))
    G.

  • 14. Data: 2002-12-03 09:34:45
    Od: w...@p...onet.pl

    > nie jestem zwolennikiem sugerowania sie naglowkami,
    > ale zastanawia mnie skad to sie wzielo w naglowku zadowolonego
    > od 2 lat uzytkownika systemu bphpbk, ktory zapomina
    > jak wyglada placowka tego banku: out1.bphpbk.pl [193.108.177.77] ?
    >
    > proponuje zerknac tez w naglowek jego przedpiszcy ktory
    > moze wskazywac ze drugi zadowolony w tym watku pisze z tego
    > samego komputera
    >
    > jak sadzicie ?
    A co to już zadowolonym być nie można żeby się ludzie nie brali za
    rozszywanie "nagłówków"? Poza tym napisałem, że IMHO system moim zdaniem
    idealny nie jest, ".... ale zalogować się do niego jednak można". I tyle
    napisałem. Czy to jest kryptoreklama?
    A zadowolony prywatnie jestem bo system MOJE wymagania rzetelnie spełnia. EOT.

  • 15. Data: 2002-12-03 10:16:11
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

    > A co to już zadowolonym być nie można żeby się ludzie nie brali za
    > rozszywanie "nagłówków"?

    w przypadku BPH - sam sobie odpowiedziałeś :-)

    >Poza tym napisałem, że IMHO system moim zdaniem
    > idealny nie jest, ".... ale zalogować się do niego jednak można". I tyle
    > napisałem.

    no to prawdziwy sukces pionu informatyki BPH :-)
    mógłbyś jeszcze dodać że "trwaja obecnie intensywne prace nad zwiększeniem
    funkcjonalności, tak by oprócz logowania można było wykonywać jeszcze inne
    zaawansowane operacje"

    >Czy to jest kryptoreklama?

    zdecydowanie nie jest to reklama, po przeczytaniu tego wątku od początku do
    końca każdy logicznie myślący potencjalny klient BPH będzie omijał szerokim
    łukiem

    > A zadowolony prywatnie jestem bo system MOJE wymagania rzetelnie spełnia.
    EOT.

    ja się wypisałem z tego banku jakiś czas temu i widzę że w dalszym ciągu nie
    warto tam wracać - co zdecydowanie polecam innym - szczerze mówiac nie mogę
    pojąć jak można się mordować 2 lata z bankiem który nie działa tak jak
    powinien. Wybór jest naprawdę na tyle szeroki że można swobodnie znaleźć
    sobie coś co działa.

  • 16. Data: 2002-12-03 11:53:03
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "B@ton" wrote:

    > Dziala na sunowskiej.

    mozesz napisac wiecej?
    w2k, N6.2 i JRE 1.4.1 wywala sie przy logowaniu

  • 17. Data: 2002-12-03 12:53:16
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > mozesz napisac wiecej?
    > w2k, N6.2 i JRE 1.4.1 wywala sie przy logowaniu

    Win XP+ java sunowka dziala. AFAIK chodzi tez pod Mozilla...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 18. Data: 2002-12-03 12:53:42
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gello" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no prosze... to i David Copperfield tu zagląda ;)))))

    Ze jak?

    Pozdrawiam

    BAton

  • 19. Data: 2002-12-03 13:05:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "B@ton" wrote:

    > Win XP+ java sunowka dziala.

    chodzilo mi o to jaka wersja, ta sama co moja ?

  • 20. Data: 2002-12-03 14:27:41
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > pojąć jak można się mordować 2 lata z bankiem który nie działa tak jak
    > powinien. Wybór jest naprawdę na tyle szeroki że można swobodnie znaleźć

    To że ty się wypisałeś nie oznacza, że każdy tak zrobi. Tak dobrze to jeszcze
    nie ma żeby Twoja opinia była powszechne obowiązująca. Twoje zdanie to Twoje
    zdanie i dDobrze o tym czasami pamiętać.

    Co do "banku który nie działa tak jak powinien" to słyszałeś coś może o tzw.
    fuzji technologicznej BPH-PBK? Zapewne nie. Tu właśnie tkwi siła ludzi, którzy
    umieli połączyć skutecznie dwa duże Banki w jeden dwa razy większy. I nikomu z
    Klientów nie stała się przy tym najmniejsza krzywda, zaręczam Ci.

    A wracając do Sez@ma, bo o tym cały czas mowa. Pozostaje przecież jak zawsze
    mBank :-)))

    W.