  • 1. Data: 2009-06-29 09:23:06
    Temat: BPH - importowanie przelewów zagranicznych do koszyka
    Od: "KazaniaMP3.pl" <m...@g...com>

    Od jakiegoś czasu korzystam z systemu bankowości elektronicznej banku
    BPH - Sez@m. Ma on funkcję koszyka, pozwalającego m.in. na wczytanie
    listy przelewów z pliku. Dla przelewów krajowych działa to ładnie, ale
    dla zagranicznych nie - przy imporcie pliku z przelewem zagranicznym
    zawsze dostaję komunikat "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym
    czasie". Aby to sprawdzić, dodałem nawet przelew zagraniczny do
    koszyka ręcznie, wyeksportowałem do pliku i taki plik utworzony przez
    Sez@m spróbowałem zaimportować z powrotem - błąd ten sam. Czy ktoś zna
    sposób, jak zmusić taki import do działania, czy też jest to błąd
    systemu BPH?

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Michał Pleban

  • 2. Data: 2009-06-29 23:01:33
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    >zawsze dostaję komunikat "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym
    >czasie". Aby to sprawdzić, dodałem nawet przelew zagraniczny do

    jesli zawiera jakikolwiek znak typu ", ' itp. nie wspominajac o lokalnych
    literkach
    to jest wlasnie taki komunikat

    Pozdr.,
    Pio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4197
    (20090629) __________

  • 3. Data: 2009-06-30 08:48:07
    Od: "KazaniaMP3.pl" <m...@g...com>

    On 30 Cze, 01:01, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    > jesli zawiera jakikolwiek znak typu ", ' itp. nie wspominajac o lokalnych
    > literkach
    > to jest wlasnie taki komunikat

    No właśnie nie zawiera... Wyczyściłem go z wszystkich kropek,
    przecinków itp. - we wszystkich polach zostały tylko litery i cyfry. I
    dalej to samo :-(

    Pozdrawiam,
    Michał Pleban