-
11. Data: 2004-09-21 11:34:29
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
Od: "topjes" <n...@d...rady>
"JaKi" <j...@g...plbzdodat
kow> wrote in
message news:opsen6xfmye06crn@jaki...
> Dnia Tue, 21 Sep 2004 09:01:04 +0200, Dave <d...@o...pl> napisał:
>
> Ja rok temu
> > juz
> > odpuscilem sobie ten bank od czasu gdy zyczyli sobie podpisania weksla
in
> > blanco przy wyrabianiu karty (i zaplacenia za niego).
>
> Weksla nie podpisywalem, a wspolprace z BPH na poziomie KK sobie chwale
;-)
A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
system internetowy...?
pzdr
topjes
-
12. Data: 2004-09-21 12:32:35
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>
Dnia Tue, 21 Sep 2004 13:34:29 +0200, topjes <n...@d...rady> napisał:
> A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
> placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
> system internetowy...?
>
- system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
- odbiera sie też PIN w oddziale.
- obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna
--
JaKi
-
13. Data: 2004-09-22 08:32:58
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>
> > A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
> > placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
> > system internetowy...?
> >
> - system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
> - odbiera sie też PIN w oddziale.
> - obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna
Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
oddzialu...
-
14. Data: 2004-09-22 11:03:29
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
Od: "topjes" <n...@d...rady>
"Ciekawy" <c...@p...pl> wrote in message
news:cirdes$1fv1$1@news2.ipartners.pl...
>
> > > A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn -
zero
> > > placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś
sensowny
> > > system internetowy...?
> > >
> > - system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
> > - odbiera sie też PIN w oddziale.
> > - obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna
>
>
> Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
> oddzialu...
Tak to czytam, czytam i zupełnie mnie to nie zachęca w porównaniu -
konkretnie u mnie - do Multi. Pozostaję przy swoim :)
pzdr
topjes
-
15. Data: 2004-09-22 11:05:24
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
> oddzialu...
Mam odmienne doświadczenia - zawsze oddzwaniali (i to oddzwaniała ta sama
osoba, z którą rozmawiałam!), w jednym przypadku pogonili skutecznie oddział
do roboty ;-) W moim prywatnym rankingu infolinii ta z BPHu plasuje się
wysoko.
-
16. Data: 2004-09-22 11:46:52
Temat: Re: BPH - never endiing story (KK) - pytanie
Od: "Jarek" <...@...pl>
Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
news:cind29$5a8$1@achot.icm.edu.pl...
> No pewnie - jesli chodzi o oplate roczna - 25 a nie 75 PLN
Zapomniałem, że można za nie płacić :)
Tam ciągle są jakieś promocje z darmowym wydawaniem karty (np.
PremiumClub) i wtedy korzystanie z wypukłej wychodzi taniej niż z
płaskiej. Płaska ma opłatę za korzystanie z kredytu 0,1% średniodziennego
(niezła nazwa) zadłużenia, min. 2 PLN miesięcznie (jeśli wydasz więcej niż
29 PLN). Wypukła nie ma tej opłaty.
Jarek