  • 41. Data: 2005-12-22 19:17:17
    Temat: Re: BPH pogwałcił ustawę o świadczeniu usł. dr. elektr.
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Piotr.ek wrote:
    > Nie bede sie spieral co pogwalcil czy czego nie pogwalcil BPH ... ale
    > mysle ze Ty umieszczajac na grupie dane pracownika Banku
    > (podejrzewam, ze bez jego zgody) rowniez nie jestes bez winy.
    > A tak btw - u mnie w Sez@mie wyswietlil sie dzis ekran z milymi
    > zyczeniami swiatecznymi ... ciekawe ile osob bedzie z tego powodu
    > oburzonych i jutro zacznie sie znowu "bicie piany" i wymadrzanie sie
    > na grupie.

    Nie wiesz w jakim kontekście zarzucali spamem więc nie wymadrzaj się.
    Życzenia to jedno - reklama zadymiająca ważne komunikaty - co wiązało
    się z kradzieżą klientom od 75 do 750 zł to drugie.
    Kradzieżą, bo zwracają czyli przyznają, że dokonali zaboru niezgodnie z
    regulaminem. Gdyby uważali, że zrobili wszystko OK to nie zwracaliby
    tych pieniędzy.
    A dane pracownika to niby jakie umiesciłem - chronione niby? Imię i
    nazwisko to żadne dane objęte ochroną - kazdy pracownik ma obowiązek
    nosić identyfikator, zebym jego imię i nazwisko znał i w razie czego
    wiedział kogo dać pod pręgierz.

    Leszek