  • 11. Data: 2006-04-27 18:46:52
    Temat: Re: BPH - prowizja za wplatę na rachunek- co oddzial to inne zwyczaje
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Tego obecnie nie wie nikt :) Podobno gorsze oddziały mają zostać w BPH

    Ten w Policach prawdopodobnie zostanie, bo rzut beretem jest oddzial PeKao
    SA, a dublowac sie w kilkudziesieciotysiecznej miejscowosci chyba nie ma
    sensu.

  • 12. Data: 2006-04-27 18:58:13
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > dnia 20.03.2006 i dotyczy wszystkich placówek PKO BP na terenie kraju". Po
    > tym okresie wpłaty objęte już były prowizją. Bank nie był winny - raczej
    > OPP słabo się postarała. Może podatnik powinien wpłacić wcześniej - nawet
    > czekając do ostatniej chwili z rozliczeniem, mógł wpłacić na OPP np 1
    > marca, bo prezecież pieniądze są OPP potrzebne cały rok, a nie tylko 30
    > kwietnia.
    > Może akurat TA kasjerka wykazała się profesjonalizmem i wiedziała o takich
    > sytuacjach. Inna może dalej przyjmuje, a potem sama zapłaci tę prowizję,

    Jesli chodzi o opp to nic sie nie zmienilo, bo znam tą organizacje dobrze.
    Początek kwietnia - wplacilem 30 pln bez prowizji w oddziale w Szczecinie.
    26 kwietnia - w oddziale w Policach zazadano ode mnie prowizji
    27 kwietnia - w oddziale w Szczecinie wplacilem 320 pln bez prowizji.

    Nie o to chodzi, ze zażądano ode mnie prowizji za wplate.
    Chodzi o to, ze w jednym oddziale tego samego banku zazadano, a w innym już
    nie.
    I nie chodzi o to, który oddzial postapil prawidlowo, zgodnie ze swoją toip,
    a który nie.
    Chodzi o to, ze nie bylo spojnosci - raz tak, a raz inaczej. A powinno byc
    tak samo i tu i tu.

    Winie bank BPH za to, poniewaz cos takiego swiadczy o jakims problemie z
    przeplywem informacji, przeszkolenia personelu itp.

    Mnie sie po prostu nie chce dochodzic, jak powinno naprawdę byc, bo mnie to
    nie dotyka wcale.
    Jakby mialo mnie to cos kosztowac, to bym sie na pewno zainteresowal. A tak
    bedąc w okolicy zrobilem wplate w tym oddziale, ktroy prowizji ode mnie nie
    chcial.

    Dziekowac Bogu i wolnemu rynkowi, ze są inne banki.

  • 13. Data: 2006-04-28 06:06:54
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Bartek wrote:

> [...]
    > w Szczecinie. 26 kwietnia - w oddziale w Policach zazadano ode mnie
    > prowizji 27 kwietnia - w oddziale w Szczecinie wplacilem 320 pln bez

    O, widzę, że prawie krajan :) Powiedz jaka OPP, to zapytam w Goleniowie
    :)
    Ciekawy jestem jak rozwiążą dzielenie BPH u mnie. 1
    Jest i PeKaO - po byłej placówce PBKs i BPH - po byłej placówce PBK.
    Mamy również PKO i BS (z grupy reklamowanej przez Żaka). Razem 4 banki.
    Nie ma bankomatów Euronetu. Był 10 lat temu, nie szło im, więc
    zlikwidowali o obecnie w ogóle nie planują powrotu w te strony - choć
    większość ma karty bankomatowe i mnóstwo osób konta w mBanku.
    Dla takiej miejscowości jak moja, likwidacja BPH to poważne uderzenie w
    konkurencję :)

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

  • 14. Data: 2006-04-28 08:13:04
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > bankomatowe i mnóstwo osób konta w mBanku.
    > Dla takiej miejscowości jak moja, likwidacja BPH to poważne uderzenie w

    Pozdrawiam sąsiada zza wody. :-)
    Teraz z Polic jest 50km do Goleniowa, bo trzeba gnac przez Szczecin na
    południe, a potem na pólnoc do Goleniowa.
    Miejmy nadzieję, ze wybudują przeprawę Świeta - Goleniów, to z 50 zrobi sie
    kilkanascie max.

    OPP to Stowarzyszenie "Pomoc" ze Szczecina. Działają lokalnie i z tego co
    wiem, nie mieli zadnej umowy z jakimkolwiek bankiem o bezprowizyjne wplaty.

    Z tymi bankami, to widze ze podobnie jak w Policach, chyba w kazdej
    kilkudziesieciotysiecznej miejscowosci bedzie podobnie.
    PeKaO SA na miejscu PBKS, BPH na miejscu PBK, który przejal swego czasu Bank
    Morski, ktory mial w tym miejscu ddzial w Policach (kto to jeszcze
    pamieta?). No i wszedobylskie PKO BP i Bank Spoldzielczy.
    Bankomat Euronetu jest. Jeden, ale jest i rzadko nie działa.:-)

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh