  • 1. Data: 2006-09-19 11:06:01
    Temat: BPH - przegięli...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    To że BPH lubi wyświetlać przy wejściu do sez@mu reklamy - niech już będzie,
    klika się "next". Ale teraz... dali naprawdę czadu:

    Zamówienie oprogramowania antywirusowego

    Wybierz firmę, z której oprogramowania chciałbyś korzystać. Przed dokonaniem
    wyboru zapoznaj się ze szczegółami oferty. Wyboru można dokonać tylko raz,
    dlatego prosimy o przemyślane decyzje.

    I poniżej do wyboru G Data Software i Panda Software, pole na podanie (2x)
    adresu mailowego.

    A na dole "przypomnij mi później" i "podpisz" - ciekawe czy przypadkiem nie
    trzeba podpisywać kluczem... :-E

    No i oczywiście to gówno pojawia się za każdym razem! Wrrr...

    Dzwonię do nich z opier*, ciekawe co ciule powiedzą na swoje
    wytłumaczenie...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2006-09-19 12:23:29
    Temat: Re: BPH - przegięli...
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    > Dzwonię do nich z opier*, ciekawe co ciule powiedzą na swoje

    Wyluzuj i nie bluzgaj bo to jeszcze gorzej swiadczy o Tobie niz jakas tam
    reklama o BPH.

    Fajas

  • 3. Data: 2006-09-19 12:43:01
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwonię do nich z opier*, ciekawe co ciule powiedzą na swoje
    > wytłumaczenie...

    sam jesteś ciul, że masz tam konto ;)))

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-09-19 12:52:17
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Fajas wrote:

    > Wyluzuj i nie bluzgaj bo to jeszcze gorzej swiadczy o Tobie niz jakas tam
    > reklama o BPH.

    Znajomy mi o tej reklami mówił wczoraj. Z tego powodu likwiduje konto.
    Takie zachowanie banku może budzić spore emocje ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 5. Data: 2006-09-19 13:17:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 11:06:01 +0000 (UTC), w <s...@r...sc>,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(-a):

    > Dzwonię do nich z opier*, ciekawe co ciule powiedzą na swoje
    > wytłumaczenie...

    Siłą ci w tym parabanku założyli konto i je utrzymują czy o co chodzi? ;D

  • 6. Data: 2006-09-19 14:02:48
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-09-19 13:06:01, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Panda Software

    LOL! Brakuje jeszcze do kompletu "super" Nortona. :)))

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    No Orange... No problem...

  • 7. Data: 2006-09-19 16:52:07
    Od: Łukasz Prokulski <S...@o...SPAMIK.eu>

    2006-09-19 13:06, Jacek Osiecki rzekl(a):
    > To że BPH lubi wyświetlać przy wejściu do sez@mu reklamy - niech już będzie,
    > klika się "next". Ale teraz... dali naprawdę czadu:
    >
    > Zamówienie oprogramowania antywirusowego

    [ciach]

    > No i oczywiście to gówno pojawia się za każdym razem! Wrrr...

    Zamknąłem (ominąłem raczej) to kilka dni temu raz (kliknąłem coś innego)
    i dzisiaj przy kolejnym logowaniu nie było (sprawdzone przed momentem) -
    więc chyba nie za każdym razem... I bardzo dobrze, bo też pewnie bym
    chciał interweniować ;)

    Łukasz

    --
    lukasz [at] prokulski [dot] net
    WWW: http://www.prokulski.net

  • 8. Data: 2006-09-19 17:31:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zamówienie oprogramowania antywirusowego ...
    > No i oczywiście to gówno pojawia się za każdym razem! Wrrr...

    to na tej stronie?
    https://www.bph.pl/pi/do/Login
    Chciałem ten 'czad' zobaczyć i 3xNIC ...

  • 9. Data: 2006-09-19 17:46:28
    Od: "MariuszJ" <l...@g...pl>

    > to na tej stronie?
    > https://www.bph.pl/pi/do/Login
    > Chciałem ten 'czad' zobaczyć i 3xNIC ...

    Tak na tej stronie ale po zalogowaniu się.

    Monety i akcesoria
    www.numizmatyczny.pl
    tel. 506-468-468

  • 10. Data: 2006-09-19 17:52:18