  • 1. Data: 2008-07-09 20:26:03
    Temat: BPH wyciagi do zlikwidowanej karty - jak dlugo przysylaja?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jak w temacie.
    Karet zlikwidowalem w marcu, w kwietniu znikla z Sezam, jak minal jej
    roczek i brak przedluzenia. Wlasnie otrzymalem kolejny zerowy wyciag - z
    2-o lipca.
    Oni tak dozywotnio?

  • 2. Data: 2008-07-09 20:28:29
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > Karet zlikwidowalem w marcu, w kwietniu znikla z Sezam, jak minal jej
    > roczek i brak przedluzenia. Wlasnie otrzymalem kolejny zerowy wyciag - z
    do mnie już przychodzą ponad 2 lata...

    Wysłałem kilka pism - zero reakcji...

  • 3. Data: 2008-07-09 20:30:18
    Od: loczek <l...@w...pl>

    W dniu 2008-07-09 22:26 krzysztofsf pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Karet zlikwidowalem w marcu, w kwietniu znikla z Sezam, jak minal jej
    > roczek i brak przedluzenia. Wlasnie otrzymalem kolejny zerowy wyciag - z

    Masz poświadczony przez Bank druczek o rezygnacji z karty i zwrotu jej
    Bankowi?

    Ewa

  • 4. Data: 2008-07-09 20:38:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > do mnie już przychodzą ponad 2 lata...
    >
    > Wysłałem kilka pism - zero reakcji...

    a ja zlikwidowalem karte 2-3 lata temu i wyciagi z BPH przestaly
    przychodzic, teraz dostaje z PeKaO!!!

    bylem wczoraj w placowce i zlozylem pismo z prosba o zamkniecie
    konta...zobaczymy jaki bedzie efekt

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-09 20:38:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > do mnie już przychodzą ponad 2 lata...
    >
    > Wysłałem kilka pism - zero reakcji...

    Ciekawe co bedzie, jesli wprowadza oplate za wyciagi papierowe? :)

  • 6. Data: 2008-07-09 20:49:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    loczek pisze:
    > W dniu 2008-07-09 22:26 krzysztofsf pięknie wystukał/a:
    >
    > Masz poświadczony przez Bank druczek o rezygnacji z karty i zwrotu jej
    > Bankowi?

    Mam potwierdzenia.
    Kochaja, pamietaja...to i pisza ;)

  • 7. Data: 2008-07-09 21:55:48
    Od: e...@g...com

    Zrezygnowałeś z karty ale nie zamknąłeś rachunku KK więc jego
    zestawienie jest generowane. Nic straconego, możesz jeszcze uratować
    kilka drzew składając stosowną dyspozycje w oddziale:)

    pozdr.
    eucaes

  • 8. Data: 2008-07-09 22:12:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    e...@g...com pisze:

    > Zrezygnowałeś z karty ale nie zamknąłeś rachunku KK więc jego
    > zestawienie jest generowane. Nic straconego, możesz jeszcze uratować
    > kilka drzew składając stosowną dyspozycje w oddziale:)

    Rachunku nie zamknal bank
    Normalne jest, ze na okres kilku miesiecy po zamknieciu karty pozostaje
    jej rachunek, zeby przyjac ewentualne zalegle obciazenia - ale najdalej
    po 3-ch miesiacach banki zwykle zamykaja go automatycznie.

  • 9. Data: 2008-07-09 23:02:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > jej rachunek, zeby przyjac ewentualne zalegle obciazenia - ale najdalej po
    > 3-ch miesiacach banki zwykle zamykaja go automatycznie.

    wiele niestety nie zamyka...nie chce sie, to psuje statystyki? sam nie wiem,
    ale generalnie banki o tym zapominają...

    poza tym to troche niefajne:
    1. piszesz pismo, ze rezygnujesz z karty
    2. musisz napisac drugie (po jakims czasie), aby bank zamknal również
    rachunek ww. karty,

    przeciez przy skladaniu wniosku klient nie wnioskuje o otwarcie konta karty
    tylko o sama karte...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-07-10 06:00:39
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Ciekawe co bedzie, jesli wprowadza oplate za wyciagi papierowe? :)
    nic - mam rezygnację potwierdzoną przez BPH, a ostatnio również przez
    Pekao. A listy dalej przychodzą...