  • 11. Data: 2008-07-10 06:59:32
    Temat: Re: BPH wyciagi do zlikwidowanej karty - jak dlugo przysylaja?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 10, 1:02 am, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > poza tym to troche niefajne:
    > 1. piszesz pismo, ze rezygnujesz z karty
    > 2. musisz napisac drugie (po jakims czasie), aby bank zamknal również
    > rachunek ww. karty,

    W Lukasie jest podobnie: wypowiedzenie umowy kart nie wystarczy,
    trzeba jeszcze wypowiedzieć umowę limitu kredytowego (można
    jednocześnie).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2008-07-10 08:46:18
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 9 Lip, 21:26, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Oni tak dozywotnio?

    Do mnie przysyłają od jakichś 3 lat po zamknięciu karty.

  • 13. Data: 2008-07-10 09:25:19
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > Oni tak dozywotnio?

    Kiedyś karta BPH (niestety/stety* część fuzjowa) - zmknąłem kartę i po 3
    miesiącach przestały wychodzić wyciągi (karta zamknieta w styczniu).

    A teraz uwaga - już po zamknięciu tej karty zaczęły przychodzić i przychodzą
    nadal wyciągi z pekało, wizyta w rzeczonym oddziale pekało i pokazanie
    potwierdzeń zamknięcia karty...
    skutek żaden - wyciagi nadal przychodzą
    Najśmieszniejsze po zamknieciu tej karty jeszcze bepehaha dzwoni jakiś koleś
    z pekało i sie pyta czemu jeszcze nie aktywowałem nowej super hiper karty
    pekało...zgodnie z prawdą zeznałem że kartę zamknąłem
    i że żadnej karty z pekało nie doręczono...

    Jednym słowem włoski burdel tam mają, (przepraszam jeśli obrażam włoskie
    burdele)

    Pozdr,
    Koala

    *) niestey bo pewnie bym został w bphaha i nie stresowałbym się za bardzo
    a "stety" bo zmusiło mnie to, czyli fuzja, do weryfikacji tabeli opłat i
    prowizji bepehaha i pekało co zaskutkowało wyprowadzniem z tamtąd siebie i
    rodziny ;-)

  • 14. Data: 2008-07-12 09:16:59
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    Wczoraj byłem w oddziale bph w sprawie wyciągów. Pani coś tam
    poklikała i stwierdziła, że ktoś nie odhaczył czegoś w systemie i
    dlatego wyciągi przychodziły. Teraz mają już nie wysyłać. Zobaczymy...
    Pzdr