  • 1. Data: 2005-01-26 07:31:45
    Temat: BPH wyciągi papierowe
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    BPH odpowiedział na moje zapytanie, że na razie wysyłanie wyciągów
    papierowych nie wiąże się z żadną opłatą, ale nie wykluczają w przyszłości
    wprowadzenie takowej opłaty.

    Ja proponuje BPH obniżenie opłat za korzystanie z Sezamów, a opcję wysyłania
    wyciągów papierowych proponuję wstawić do TOiP np. za 4 zł

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 2. Data: 2005-01-26 18:44:28
    Temat: Re: BPH wyciągi papierowe
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Ja proponuje BPH obniżenie opłat za korzystanie z Sezamów, a opcję
    > wysyłania
    > wyciągów papierowych proponuję wstawić do TOiP np. za 4 zł

    popieram, ale obawiam sie, ze oplata za prowadzenie pozostanie a tylko
    wprowadza dodatkowa oplate za wyciagi:(

    JerzyR

  • 3. Data: 2005-01-31 17:39:07
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    JerzyR wrote:

    > popieram, ale obawiam sie, ze oplata za prowadzenie pozostanie a tylko
    > wprowadza dodatkowa oplate za wyciagi:(

    nie wiem, czy opłata za prowadzenie rachunku pozostanie, ale jak
    wprowadzą opłatę za wyciągi papierowe, to pewnie nie będzie
    można z nich zrezygnować. ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2005-02-01 11:17:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 07:31:45 GMT, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    >
    > Ja proponuje BPH obniżenie opłat za korzystanie z Sezamów, a opcję wysyłania
    > wyciągów papierowych proponuję wstawić do TOiP np. za 4 zł

    Heh - no cóż, jak zwykle BPH postanowił "po cichu" zaoszczędzić/zarobić...
    Pechowo dopiero dzisiaj zobaczyłem że jest coś takiego jak "zarządzanie
    wyciągami". Jak znam życie, opłatę za wysyłanie wyciągów też wprowadzą po
    cichu, żeby ukraść ludziom po parę złotych... :-E

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004