  • 1. Data: 2012-08-23 16:39:12
    Temat: BPH - wypłata wiśni
    Od: Clegan <c...@g...com>

    Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

  • 2. Data: 2012-08-23 16:47:37
    Temat: Re: BPH - wypłata wiśni
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Sie, 16:39, Clegan <c...@g...com> wrote:
    > Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    > Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

    Heh, ja walczę z pinem do karty, który mają wysłać ponownie, bo
    zaginął. Co za [...] wymyślił, żeby te przesyłki były za
    potwierdzeniem odbioru? Znowu trzeba będzie chodzić na pocztę.
    Do tego trzeba ponadawać masę numerów, haseł i kodów. Nie polecam.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-08-23 16:52:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Clegan" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    > Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

    Zaglądam ci ja na ten mój wspaniały rachunek i....

    ... tak jak się spodziewałem, u mnie jeszcze nie ma. :)

    Ogólnie wydaje mi się niesamowite, że zaczęli wypłacać wcześniej niż
    musieli. Może to jakiś błąd? Gdyby mi wypłacili dziś, umowę rachunku
    wypowiedziałbym jutro, pobraliby wtedy tylko cztery opłaty za prowadzenie!

  • 4. Data: 2012-08-23 18:03:39
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-08-23 16:39, Clegan pisze:
    > Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    > Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

    A nie za miesiąc?

    Darek

  • 5. Data: 2012-08-24 15:49:43
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Clegan wrote:

    > Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    > Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

    Potwierdzam - jest!
    Z datą 21 VIII - dzięki za info!
    Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-08-24 16:15:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ls" napisał w wiadomości grup

    > Potwierdzam - jest!
    > Z datą 21 VIII - dzięki za info!
    > Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

    W Banku BPH składamy wypowiedzenie 1-miesięczne, a nie 45-dniowe! :)

    45 dni to Bank BPH ma na przelanie premii od końca trzeciego miesiąca, w
    którym spełniono warunki promocji.

  • 7. Data: 2012-08-24 16:35:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" k18124$96j$...@n...icpnet.pl

    > Potwierdzam - jest!
    > Z datą 21 VIII - dzięki za info!
    > Cza w pn iść złożyć 45-diowe wypowiedzenie :)

    Ja dopiero zaczynam... 21 sierpnia jeszcze nie
    było u mnie ani jednego ważnego wpływu 7kpln5...

    Dziś są już 3 sierpniowe... Jeszcze tylko ;) 3 wrześniowe, 3 październikowe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-08-24 19:33:43
    Od: Tomek <t...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 15:49:43 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Potwierdzam - jest!
    >
    > Z dat� 21 VIII - dzi�ki za info!
    >
    > Cza w pn i�� z�o�y� 45-diowe wypowiedzenie :)
    >

    > --
    >
    > pozdr.
    >
    > ls

    U mnie warunki spełnione i nie ma wiśni ;(
    Konto założone 25-04
    Warunki spełnione co miesiąc 17-05, 17-06, 17-07

  • 9. Data: 2012-08-25 19:25:57
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > U mnie warunki spełnione i nie ma wiśni ;(
    > Konto założone 25-04
    > Warunki spełnione co miesiąc 17-05, 17-06, 17-07

    ja zakładałem 30.04, też spełnione warunki i wiśni niet

    Darek

  • 10. Data: 2012-08-25 20:00:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    > ja zakładałem 30.04, też spełnione warunki i wiśni niet

    Ja też zakładałem 30.04 i brak premii.

    A jak masz ustawiony dzień pobierania opłat za rachunek? Ja mam 27, choć
    "obiecano mi" 29. Ciekawi mnie czy nie dawało się ustawić 29, czy też jak
    zwykle...