  • 11. Data: 2012-08-25 21:52:38
    Temat: Re: BPH - wypłata wiśni
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-08-25 20:00, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    > Ja też zakładałem 30.04 i brak premii.
    >
    > A jak masz ustawiony dzień pobierania opłat za rachunek? Ja mam 27, choć
    > "obiecano mi" 29. Ciekawi mnie czy nie dawało się ustawić 29, czy też
    > jak zwykle...

    mi pobiera 26
    Z tego co pamiętam, ustawienie dnia pobierania opłat jest uzależnione od
    określonych warunków (zcw kryterium geograficzne) i doradca nie ma
    możliwości ich ustalenia w systemie.

    Darek

  • 12. Data: 2012-08-26 09:41:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    > Z tego co pamiętam, ustawienie dnia pobierania opłat jest uzależnione od
    > określonych warunków (zcw kryterium geograficzne) i doradca nie ma
    > możliwości ich ustalenia w systemie.

    W sensie długość i szerokość geograficzna miejsca, w którym znajduje się
    oddział?

    Grupa osób otwierających mi rachunek zdecydowanie sprawiała wrażenie, że
    mogą ten dzień samodzielnie ustalić. Nie żeby udało się im tego dokonać w
    mojej obecności, ale tak się zachowywali, jakby mogli to zrobić...

    Co najmniej musi być do wyboru kilka dni, bo wydaje się wysoce mało
    prawdopodobne,że w naszych przypadkach byłyby narzucone aż tak korzystne
    daty.

    Faktycznie, z datami bywa w Banku BPH ciekawie, a badanie tych ich
    zależności może dostarczyć nieco satysfakcji. Np. w numerze rachunku karty
    jest "zaszyta" data generowania wyciągu (nie wprost). Ewentualna próba
    zmiany takiej daty dla karty, musi skutkować zmianą numeru rachunku karty
    (natomiast nie ma żadnego problemu, aby do tego samego rachunku były
    podpięte różne karty, także różnych organizacji Visa<--->MC, byle by miały
    ten sam dzień generowania wyciągu).

  • 13. Data: 2012-08-26 10:47:49
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > W sensie długość i szerokość geograficzna miejsca, w którym znajduje się
    > oddział?

    Już dokładnie nie pamiętam ale chyba podzielono Polskę na 4 regiony.
    Poza tym przez 5 lat mogło się tam coś zmienić ;)

    > Grupa osób otwierających mi rachunek zdecydowanie sprawiała wrażenie, że
    > mogą ten dzień samodzielnie ustalić. Nie żeby udało się im tego dokonać
    > w mojej obecności, ale tak się zachowywali, jakby mogli to zrobić...

    To do otwarcia rachunku potrzebna jest cała grupa? Dżizas.

    > Co najmniej musi być do wyboru kilka dni, bo wydaje się wysoce mało
    > prawdopodobne,że w naszych przypadkach byłyby narzucone aż tak korzystne
    > daty.

    Jest kilka dat po to żeby nie obciążać systemu w jednym dniu.

    Ale tu piszesz o kredytówce?

    Darek

  • 14. Data: 2012-08-26 11:26:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    > To do otwarcia rachunku potrzebna jest cała grupa? Dżizas.

    To zapewne dlatego, że jestem jednym z najlepszych i najbardziej wyjątkowych
    klientów Banku BPH. Bank zapewnia mnie o tym przy większości okazji, przy
    kolejnych przegranych sporach lub wnioskowanych ugodach w arbitrażu albo
    kiedy kieruje do mnie specjalnie dla mnie przygotowane oferty kredytów na
    25+% rocznie...

    > Ale tu piszesz o kredytówce?

    No tak, ostatni akapit odnosił się do kredytówek.

  • 15. Data: 2012-08-26 14:26:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" k1cpe2$knb$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > wnioskowanych ugodach w arbitrażu albo kiedy kieruje do
    > mnie specjalnie dla mnie przygotowane oferty kredytów

    Kto sie lubi -- ten się czubi? ;)
    Mnie Mille nie lubi, ;) dlatego za 2 dni kredytu wysokości
    10 tałzenów złotych pobrał opłatę nieco ponad 4 złotych.

    10000 --- 2 --- ~4.30
    10000 --- 366 --- ~4.30*366/2
    10000 --- 366 --- ~786,9
    7,87% w skali roku

    Najdroższy w tym wszystkim był telefon... I czas...

    I tym sposobem (tym kredytem) Mille zaniechał
    poboru opłaty za kredytówkę Impresyjną. :)

    Oczywiście pieniądze wpłaciłem na konto oszczędne w Mille,
    dzięki czemu i wilk był syty (dał kredyt) i owca cała...
    No -- prawie cała... Nieco tylko poszarpana... Jak moja
    skóra owcza, która po praniu rozdarła się nieco... Może
    owcze skóry trzeba wkładać do poszewki poduszkowej...

    [tylko Kościół jest poszkodowany, bo nie wziąłem skocznego
    kredytu... kredytu w podSKOKach?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-09-07 17:42:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Clegan" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Informuję, że BPH wypłaca wiśnie.
    > Znaczy się nadszedł czas konsumpcji.

    Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

  • 17. Data: 2012-09-10 20:53:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Dzisiaj (po trzeciej sesji wychodzącej) otrzymałem od Banku BPH premię.

    A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut.
    Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

  • 18. Data: 2012-09-11 08:40:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut.
    > Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

    Marku, skąd ten optymizm? Może to dopiero początek :)

    AK

  • 19. Data: 2012-09-11 11:00:08
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5 minut.
    > Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.
    A nie wisi tam gdzies w oddziale Twoje zdjecie ? :D

  • 20. Data: 2012-09-11 11:13:08
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > A nie wisi tam gdzies w oddziale Twoje zdjecie ? :D

    Klient w krawacie jest mniej awanturujący się ;)