  • 21. Data: 2012-09-11 12:58:32
    Temat: Re: BPH - wypłata wiśni
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 10 Sep 2012 20:53:39 +0200, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > A zamykanie karty i wypowiedzenie umowy rachunku trwało zaledwie 5
    > minut. Mniej więcej dziesięciokrotnie krócej niż otwieranie.

    U mnie 300 zł wpłynęło 10 września. Przy zamykaniu rachunku zostawiłeś coś
    na rachunku na opłaty za konto?

    Matt

  • 22. Data: 2012-09-11 13:23:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Matt" napisał w wiadomości grup

    > U mnie 300 zł wpłynęło 10 września. Przy zamykaniu rachunku zostawiłeś coś
    > na rachunku na opłaty za konto?

    Nie, nic nie zostawiłem. Jednak zdaję sobie sprawę, że będzie pobrana
    jeszcze jedna opłata za konto i zamierzam przelać tę kwotę w dniu kiedy
    opłata jest pobierana, tzn. już wklepałem przelew z datą przyszłą. Zresztą
    pani która zamykała mi rachunek wyraziła troskę o mnie w tym kontekście i
    jak to sympatycznie ujęła "uczuliła mnie na ten problem" roztaczając
    historię nigdy nie zamkniętego rachunku istniejącego przez kolejne milenia.
    :)

    No chyba że do tego dnia pojawi się możliwość niezaakceptowania jakichś
    zmian i zamknięcia rachunku bez okresu wypowiedzenia, to wtedy naturalnie
    pofatyguję się jeszcze raz do Banku BPH przed 27 września.