  • 31. Data: 2006-09-24 11:31:00
    Temat: Re: BPH wzmacnia bezpieczeństwo klientow Sez@ma
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    mario <r...@...migrol.pl> napisał(a):

    > a ja używam od 6 lat _wyłącznie_ linuksa, nie mogę się doszukac(uparcie nie
    > będę) informacji pod jaki to szanowny OS jest ta propozyja (jeśli już).
    > Domyslam sie, że jedyny ^$^% słuszny a ta reklama bez "ANULUJ" to
    > ucieleśnienie robienia ze mnie klienta-durnia.
    >
    > mariusz

    trudno znalezc, jesli sie nie szuka.
    95% PC ma zainstalowany windows, a oferte kieruje sie zazwyczaj do wiekszosci.
    tematem watku nie jest popularnosc poszczegolnych OS.

  • 32. Data: 2006-09-28 20:33:30
    Od: Sierp <s...@n...net>

    yaroog napisał(a):
    > Czy uwazacie, tak jak kolega we watku 'BPH - przegieli...', ze ponizsza
    > inicjatywa jest godna potepienia?
    > To pierwsza taka akcja w Polsce. Wg mnie naleza sie brawa, w Pekao takich
    > cymesow juz nie bedzie:)
    >
    > Bank BPH we współpracy z czołowymi firmami informatycznymi przygotował akcję
    > dodatkowego zabezpieczenia komputerów użytkowników Systemu Bankowości
    > Internetowej Sez@m. Umożliwia ona zakup systemu Windows XP oraz wybranych
    > programów antywirusowych po promocyjnych cenach, dostępnych wyłącznie dla
    > klientów Banku BPH.

    tak, godne potepienia
    sugeruje niewinnie, ze _musisz_ zakupic pakiet antywirusowy, bo po
    zalogowaniu sie pokazuje sie plansza na ktorej jak byk jest napisane
    "wybierz, ktory program antywirusowy chcesz zamowic"
    ciekaw jestem, ilu naiwnych zlapano..
    I na dodatek nie da sie tego wylaczyc

    Zamierzam w najblizszym czasie (m.in. z tego powodu) zabraz sie z tego
    banku z RORem i kredytem hipotecznym

    Sierp