  • 11. Data: 2004-07-12 17:19:31
    Temat: Re: BPH - zlecenia stałe?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To ustalsz sobie ZS z określoną datą zakończenia. A potem nowe? Zawsze(?)
    > mniej roboty, niż pojedyncze przelewy.

    Jeszcz wygodniej jest gdy nie musisz ustalać nowych zleceń ;) Robią to za
    Ciebie w banku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 12. Data: 2004-07-13 04:47:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To się je robi z Lukasa (zlecenie według terminarza ;-))))

    Co oznacza wg terminarza?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 13. Data: 2004-07-13 09:34:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Co oznacza wg terminarza?

    Sam sobie ustalasz terminarz zleceń. W ten sposób możesz np. siadając raz do
    wklepywania zleceń wklepać również te nieregularne. Wypełniasz formatkę raz
    i podajesz daty- np. 1, 10 stycznia, później 12 lutego, później 15 kwietnia
    itp. Nie musisz wypełniać w ten sposób 10 zleceń jednorazowych.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-07-13 09:38:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    kwietnia
    > itp. Nie musisz wypełniać w ten sposób 10 zleceń jednorazowych.

    To nic nie daje, bo nie wiem z góry kiedy będą terminy płatności :((

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 15. Data: 2004-07-13 09:47:42
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jeszcz wygodniej jest gdy nie musisz ustalać nowych zleceń ;) Robią to za
    > Ciebie w banku.

    Czy Ty nie mówisz przypadkiem o poleceniu zapłaty albo jakimś private banking?

    Bo jeśli mówisz o tym, że mogę iść do okienka/zadzwonić i podać dane zlecenia,
    to ja szczerze mówiąc wolę to zrobić przez internet.

    Jacek

  • 16. Data: 2004-07-13 09:55:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy Ty nie mówisz przypadkiem o poleceniu zapłaty albo jakimś private
    banking?

    Odpowiem, bo Maćka pewnie szlag trafi jak przeczyta znowu to samo ;-)))) A
    więc to jest ani jedno ani drugie. To jest wymierająca usługa pt. "zlecenie
    stałe ze zmienną kwotą i terminem" ;-) Polega to na tym, że dostawca energii
    elektr./gazu/spółdzielnia wysyła fakturkę do banku i pieniądze lecą z
    Twojego konta. To taki "przodek" PZ.

    > Bo jeśli mówisz o tym, że mogę iść do okienka/zadzwonić i podać dane
    zlecenia,
    > to ja szczerze mówiąc wolę to zrobić przez internet.

    Nigdzie nie trzeba chodzić (tylko za pierwszym razem ;-))

  • 17. Data: 2004-07-13 10:04:01
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > elektr./gazu/spółdzielnia wysyła fakturkę do banku i pieniądze lecą z

    Aaaaa, coś słyszałem :-), ale nie myślałem, że to się odbywa bez
    ingerecji/akceptacji (poza początkową) odbiorcy usługi.
    Jeśli tak, to nie widać chyba różnic w porównaniu z PZ, poza niemożnością
    odwołania takiej płatności?

    > zlecenia,
    >
    > Nigdzie nie trzeba chodzić (tylko za pierwszym razem ;-))

    No tak, ale ten pierwszy raz najdłużej się pamięta :-)

    Jacek

  • 18. Data: 2004-07-13 13:01:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    > banking?
    >
    > Odpowiem, bo Maćka pewnie szlag trafi jak przeczyta znowu to samo ;-)))) A

    YES YES YES. Dziękuję bardzo. ;)))
    Przeczytał, ale już nie musi po raz kolejny się tłumaczyć ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589