eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahaha
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2006-03-15 08:52:58
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:dv7g1v.u0.1@bambus.kjonca.bogus...
    >
    >>> To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
    >>> oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to
    > zabrał
    >>> pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je
    > wysłał
    >> W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
    >> ma prawo wystornować pomłkę)
    >
    > Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
    > wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi storno?

    "Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak się
    domyślam) dla
    wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają
    podwójną pensję. "

    Dla mnie nie jest oczywiste, czy to "Pani z banku" się pomyliła, czy
    "Pani od pracodawcy, która w banku zlecała przelew"

    > Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
    > beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
    > racji i nie w tym trybie.
    Ależ oczywiście. Odpowidałem tylko na pytanie, "Gdzie jest napisane, że
    trzeba oddać"


    KJ
    PS. Zmieniłaś adres czy mi się wydaje ?


  • 12. Data: 2006-03-15 09:52:48
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Dlaczego właścicielem pieniędzy na wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?

    Nie jest właścicielem, ale z mocy prawa jest ich 'posiadaczem' i może nimi
    obracać z obowiązkiem ich zwrotu na każde żądanie posiadacza rachunku, o ile
    umowa nie stanowi inaczej.

    > To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...

    A jest jakiś inny bank działający na innym prawie?




  • 13. Data: 2006-03-15 11:25:51
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>


    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dv8o5r.5o.1@bambus.kjonca.bogus...

    > Ależ oczywiście. Odpowidałem tylko na pytanie, "Gdzie jest napisane, że
    > trzeba oddać"

    Ok - ja się odnosiłam do całego wątku :-)

    >
    > KJ
    > PS. Zmieniłaś adres czy mi się wydaje ?

    Nie zmieniłam - przestałam go tylko podawać :-)


  • 14. Data: 2006-03-15 15:50:51
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 10:52:48 +0100, K.K. napisał(a):

    >> Dlaczego właścicielem pieniędzy na wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?
    >
    > Nie jest właścicielem, ale z mocy prawa jest ich 'posiadaczem' i może nimi
    > obracać z obowiązkiem ich zwrotu na każde żądanie posiadacza rachunku, o ile
    > umowa nie stanowi inaczej.
    >
    >> To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...
    >
    > A jest jakiś inny bank działający na innym prawie?


    Okazuje się że może także nimi dysponować wykonując z TWOJEGO konta
    przelewy w TWOIM imieniu. Tak sie właśnie zdarzyło.

    Grzegorz


  • 15. Data: 2006-03-15 15:57:36
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Tue, 14 Mar 2006 23:14:03 +0100, Marcin napisał(a):

    > A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
    > Oddać macie pracodacy bo z tego konta pieniądze zeszły - chyba że Tobie ktoś
    > inny płaci!!
    > A nie niby Ci pracodawca tego maila podesłał bo się pomylił i dwa razy
    > zreazliował przelewy???
    >
    >
    > Marcin

    To jest bardzo ciekawe. Najpierw był mail do firmy, przeforwardowany do
    wszystkich już wewnętrznie. Potem jednak pojawiły się maile skierowane do
    konkretnych osób.

    Bank z uporem maniaka stara się sprawę załatwić z pominięciem WSZELKICH
    PROCEDUR traktując wszystkich z góry i nie przejmując się w ogóle dobrymi
    obyczajami.


  • 16. Data: 2006-03-15 16:26:51
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 14 Mar 2006 20:53:38 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu
    >
    > A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym banku:
    >
    > Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak się domyślam) dla
    > wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają podwójną pensję.
    >
    > Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z numerem konta
    > gdzie mamy je przelać :)
    >


    napisz list do centrali banku ze szczegółami i zarządaj wyjaśnień piśmie -
    otrzymasz je w ciagu ok. 14 dni.



    --
    pozdrawiam,


  • 17. Data: 2006-03-15 17:57:41
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    > > A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
    >
    > Gdzie żeś to wyczytał???

    a tu:

    " Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z
    numerem konta
    gdzie mamy je przelać :)"

    jak dobrz rozumiem słowo "otrzymujemy" czyli liczba mnoga - a więc jak
    mogę domniemywać pracownicy - pracodawca jest jeden.

    Marcin



  • 18. Data: 2006-03-15 18:02:32
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    >
    > To jest bardzo ciekawe. Najpierw był mail do firmy, przeforwardowany do
    > wszystkich już wewnętrznie. Potem jednak pojawiły się maile skierowane do
    > konkretnych osób.

    Ale to nie wyklucza pomyłki pracodawcy. Pomylił sie - każdemu sie zdarza, a
    potem prosił w banku o wycofanie. Opiekun klienta przesyła informację
    zwrotną żeby poprosił pracowników - będzie szybciej. Nie trzeba rozpoczynać
    oficjalnej PROCEDURALNEJ ścieżki. Czyli storno dla pracowników mających
    konta w BPH i prośba do innych banków o zwrot. to TRWA. Pracodawca obwinia
    bank - bo tak mu wygodniej.
    Sami sobie tych maili waszych nie wzieli - wieć pracodawca miał ku temu
    powód żeby im je dać.


    Ale to tylko wariant.

    Marcin



  • 19. Data: 2006-03-16 09:39:13
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 18:57:41 +0100, Marcin napisał(a):

    >>> A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
    >>
    >> Gdzie żeś to wyczytał???
    >
    > a tu:
    >
    > " Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z
    > numerem konta
    > gdzie mamy je przelać :)"
    >
    > jak dobrz rozumiem słowo "otrzymujemy" czyli liczba mnoga - a więc jak
    > mogę domniemywać pracownicy - pracodawca jest jeden.
    >
    > Marcin

    Pudło.

    Grzegorz


  • 20. Data: 2006-03-16 09:40:44
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dnia Wed, 15 Mar 2006 19:02:32 +0100, Marcin napisał(a):

    >>
    >> To jest bardzo ciekawe. Najpierw był mail do firmy, przeforwardowany do
    >> wszystkich już wewnętrznie. Potem jednak pojawiły się maile skierowane do
    >> konkretnych osób.
    >
    > Ale to nie wyklucza pomyłki pracodawcy. Pomylił sie - każdemu sie zdarza, a
    > potem prosił w banku o wycofanie. Opiekun klienta przesyła informację
    > zwrotną żeby poprosił pracowników - będzie szybciej. Nie trzeba rozpoczynać
    > oficjalnej PROCEDURALNEJ ścieżki. Czyli storno dla pracowników mających
    > konta w BPH i prośba do innych banków o zwrot. to TRWA. Pracodawca obwinia
    > bank - bo tak mu wygodniej.
    > Sami sobie tych maili waszych nie wzieli - wieć pracodawca miał ku temu
    > powód żeby im je dać.
    >
    >
    > Ale to tylko wariant.
    >
    > Marcin


    TO bank się zwraca do nas, nie pracodawca. Już to widzę jak w wyniku
    pomyłki pracodawcy bank by nam cokolwiek wysyłał...


    Grzegorz

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1