  • 21. Data: 2006-03-16 17:17:18
    Temat: Re: BPHahaha
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > napisz list do centrali banku ze szczegółami i zarządaj wyjaśnień piśmie -
    > otrzymasz je w ciagu ok. 14 dni.

    otrzymasz, albo i nie otrzymasz....
    ...kwestia fartu...

    MAd Hatter

  • 22. Data: 2006-03-16 17:45:40
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Okazuje się że może także nimi dysponować wykonując z TWOJEGO konta
    > przelewy w TWOIM imieniu. Tak sie właśnie zdarzyło.

    Pozostaje pytanie PO CHOLERĘ wcześniej wysłano maila z prośbą o
    dokonanie przelewu. Jesli ktoś uczciwy wykonał od razu przelew i poniósł
    jego koszty, to okazał się jeleniem, bo kolega, który prośbę olał i nie
    robił nic też "zwrócił" pieniądze gdy bank w jego imieniu dokonał
    przelewu.
    Rodzi się więc powiedzenie "uczciwy 2 razy traci". Nie ma co - szukam
    innego banku - miarka się przebrała i wystarczyły ostatnie 3 miesiące
    działalności banku (a miałem tam konto 12 lat).
    Leszek

  • 23. Data: 2006-03-16 18:18:25
    Od: "t.malina" <t...@g...pl>

    Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(a):

    > Nie ma co - szukam
    > innego banku - miarka się przebrała i wystarczyły ostatnie 3 miesiące
    > działalności banku (a miałem tam konto 12 lat).

    Leszku, piszesz to samo juz od 6ciu mcy w kazdym watku o bphahaha i co i
    nic... dalej masz konto w bph. czyzby nie bylo innego/lepszego banku na rynku?

    pozdr
    tomasz

  • 24. Data: 2006-03-16 18:46:59
    Od: Husky <h...@h...uk>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
    > ma prawo wystornować pomłkę)

    Tyle, ze to sie powinno w takim przypadku odbyc zupelnie inaczej, a nie
    tak ze bank sobie sam pobiera z konta klienta.

    --
    Husky

  • 25. Data: 2006-03-16 23:45:25
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "t.malina" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Leszku, piszesz to samo juz od 6ciu mcy w kazdym watku o bphahaha i co
    > nic... dalej masz konto w bph. czyzby nie bylo innego/lepszego banku
> [...]

    Od listopada dokładniej i nie jest to takie proste. Na razie mam konto w
    mBank i teraz potrzebuję jeszcze drugiego w Fortis, żeby mieć więcej
    bezpłatnych opcji. Zdałem karty kredytowe. Mając całą masę poleceń
    zapłaty i podając konto BPH do urzedu skarbowego (zwrot), przeniesienie
    konta robi się ostrożnie. Teraz po prostu wszystko przyspieszę, a po
    zwrocie przeniosę.
    Leszek