  • 21. Data: 2002-09-30 05:55:41
    Temat: Re: BRE chce przylaczyc Fortis Bank Polska
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3D975B08.71C99980@go2.pl...
    > twierdze ze banki (urzedy itp) jesli nie beda mialy przygotowanego
    > interfejsu
    > do obslugi podpisu cyfowego to aby byc w zgodzie z ustawa podadza jakis
    > adres e-mail na ktory bedziesz mogl wyslac costam podpisane jak trzeba
    > ale
    > adresat tobie tego nie potwierdzi, ani tego nie zrealizuje dlatego
    > ze swiadomie nie bedzie tego chcial zrobc
    > i tyle, jesli nie beda chcieli to nikt ich do podpisu nie zmusi
    > bo w protokole emajlowym nie ma zdefiniowanych potwierdzen
    > a jak przyjdziesz do nich osobiscie to bedziesz mogl sie podpisac
    Pożyjemy, zobaczymy ...

  • 22. Data: 2002-10-02 11:44:22
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 27 Sep 2002 14:28:58 +0200, Pete napisał(a):
    >Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    >Znow nieprawda, dzial rowniez pod linuxem. Innych nie sprawdzalem

    Wybacz, ale możliwość jedynie zobaczenia stanu konta to guzik a nie
    "działa".

    Pod NN teoretycznie działa, praktycznie nie (koszmarna niestabilność NN),
    pod mozillą tylko wyświetla stan konta. Opera 6.02 nie raczyła pokazać
    czegokolwiek, wygląda na to że nie potrafi nawet załadować certyfikatu...
    Możesz opisać procedurę przystosowywania opery do pl@net?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 23. Data: 2002-10-02 13:20:52
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    > Wybacz, ale możliwość jedynie zobaczenia stanu konta to guzik a nie
    > "działa".

    Pod linuxem (oprocz Opery of coz jest pelna funkcjonalnosc. Opera (win) pozwala
    jedynie na podglad.

    Wczytać swój certyfikat i wejsc na strone Pl@net :-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 24. Data: 2002-10-03 14:45:03
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 2 Oct 2002 15:20:52 +0200, Pete napisał(a):
    >Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    >Pod linuxem (oprocz Opery of coz jest pelna funkcjonalnosc. Opera
    >(win) pozwala jedynie na podglad.

    Wybacz - o czym Ty piszesz?
    Powtarzam: pod mozillą tylko "read-only", netscape w ogóle nie działa bo się
    wyp* z reguły przed wczytaniem do końca strony logowania...

    >Wczytać swój certyfikat i wejsc na strone Pl@net :-)

    Faktycznie zadziałało - wcześniej wczytywałem nie ten plik co trzeba...
    Jeden powód mniej do używania mozilli - jak tylko zainstaluję javę... ;-)
    Niestety, nadal muszę odpalać windows żeby wysłać przelew. Buuuu :-((

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 25. Data: 2002-10-04 08:43:25
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    > Wybacz - o czym Ty piszesz?

    sam nie uzywam, ale wczesniej chyba blad pisal, ze uzywa pod linuxem

    > Powtarzam: pod mozillą tylko "read-only", netscape w ogóle nie działa
    > bo się wyp* z reguły przed wczytaniem do końca strony logowania...

    specjalnie dla ciebie sciagnalem winaxe'a oraz netscape 4.79 dla aix-a 4.3
    - dalo sie zalogowac i nawet zobaczyc stan konta ;-).

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 26. Data: 2002-10-04 09:30:08
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 4 Oct 2002 10:43:25 +0200, Pete napisał(a):
    >Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    >sam nie uzywam, ale wczesniej chyba blad pisal, ze uzywa pod linuxem

    Więc nie pisz że jest pełna funkcjonalność :-)

    >specjalnie dla ciebie sciagnalem winaxe'a oraz netscape 4.79 dla aix-a 4.3
    >- dalo sie zalogowac i nawet zobaczyc stan konta ;-).

    Czy aix to linux? Ciekawe... ;-)
    Pod linuxem netscape to najgorsza możliwa przeglądarka WWW, praktycznie nie
    nadaje się do użytku :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 27. Data: 2002-10-04 11:48:04
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    > Czy aix to linux? Ciekawe... ;-)

    jeden pies ;-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 28. Data: 2002-10-04 12:23:22
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wystukal(a) :

    > Czy aix to linux? Ciekawe... ;-)
    Odpowiedź jest taka: jak Netscape 4.x zadziała to i Fortis będzie działał
    pod dowolnym *xem z pełnymi możliwościami! Oczywiście trzeba zrobić małą
    sztuczkę!