  • 1. Data: 2009-09-30 15:00:27
    Temat: BRE - dlaczego na fixingu taki zjazd?
    Od: cocteau <cocteau99NIESPAMUJ@NO_SPAM_gazeta.pl>

    jak w temacie

  • 2. Data: 2009-09-30 19:44:33
    Temat: Re: BRE - dlaczego na fixingu taki zjazd?
    Od: "wind" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "cocteau" <cocteau99NIESPAMUJ@NO_SPAM_gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:h9vrq8$2btd$1@opal.icpnet.pl...
    > jak w temacie

    Wedlug mnie dlatego, ze caly sektor bankowy ostatnio sie koryguje. Wczoraj
    mocny zjazd BZWBK, Getin spada od kilku dni, a BRE szedl sobie bokiem, wiec
    niedzwiedzie wykorzystaly dzis minusowe rozpoczecie ameryki i zjazd naszych
    indeksów do zmiany kierunku BRE.

    Pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________

  • 3. Data: 2009-09-30 21:27:30
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiec niedzwiedzie wykorzystaly dzis minusowe rozpoczecie ameryki i zjazd
    > naszych indeksów do zmiany kierunku BRE.

    Znaczy sie niedzwiedzie zwiekszyly zaangazowanie w pozycjach krótkich na
    BRE? No ciekawa teoria, szczególnie, ze na wczorajszej sesji nie bylo
    zadnych krótkich pozycji w akcjach w Polsce! Podkreslam ZADNYCH.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-09-30 21:38:19
    Od: cocteau <cocteau99NIESPAMUJ@NO_SPAM_gazeta.pl>

    wind wrote:

> [...]
    > bokiem, wiec niedzwiedzie wykorzystaly dzis minusowe rozpoczecie ameryki
    > i zjazd naszych indeksów do zmiany kierunku BRE.

    Dziwi mnie ten zjazd, jak również dziwi mnie boczny trend na BRE. Jest
    to jeden z niewielu blue chipów, który ma wycenę wciąż poniżej 50%, może
    nawet 40% w stosunku do szczytów hossy. Oczywiście górka nie jest tutaj
    punktem odniesienia, ale np. BZ WBK już odrobiły straty roczne, a np.
    BRE jest ok. 25% w plecy.