eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE -- porażki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 41. Data: 2010-07-27 08:27:44
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > kashmiri pisze:
    >
    >> IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie
    >> dlatego, że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.
    >
    > Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia karty z dowolnego powodu, albo i
    > bez powodu. Nie ma jedynie prawa odmówić przyjęcia złotych polskich.
    >

    A w takiej sytuacji instytucja, z której ma czytnik, ma prawo (ale
    nie obowiązek) rozwiązać z nim umowę :-)

    witrak()


  • 42. Data: 2010-07-27 08:30:48
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > kashmiri pisze:
    >
    >>> No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a
    >>> następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010.
    >>> Do dziś ani na jedną ani na drugą odpowiedzi nie dostałem...
    >>
    >> o qrwa!...
    >
    > A wczoraj złożyłem trzecią, w której pomachałem do nich magicznymi
    > słowami "ka-en-ef" i "prasa". Ciekawe, czy te zaklęcia coś pomogą? :-)
    >
    Zależy w jakim przypadku: znam co najmniej jeden, gdy nie można
    było się dobić do osoby o jakichś realnych kompetencjach;
    "pomachanie" (telefoniczne) spowodowało oddzwonienie rzecznika
    prasowego czy też "rzecznika praw pacjenta" tego banku :-)

    witrak()


  • 43. Data: 2010-07-27 17:07:53
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witrak() pisze:

    >>> IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie
    >>> dlatego, że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.
    >>
    >> Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia karty z dowolnego powodu, albo i
    >> bez powodu. Nie ma jedynie prawa odmówić przyjęcia złotych polskich.
    >
    > A w takiej sytuacji instytucja, z której ma czytnik, ma prawo (ale nie
    > obowiązek) rozwiązać z nim umowę :-)

    ...co w sytuacji klienta, chcącego akurat zapłacić kartą, niczego
    istotnego nie zmienia... :-)

    --
    MiCHA


  • 44. Data: 2010-07-27 21:38:26
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Ponoć kiedyś Citi robił badania nt. zdjęć jako zabezpieczenia. W
    > niemal 100% przypadków okazało się, że na zdjęciu może być cokolwiek
    > (pies, małpa), a sprzedawca kartę przyjmie.

    Zdziwiony?
    Glupawe badania, jesli w ogole takie byly, i tyle.
    Zupelnie innym badaniem byloby takie, w ktorym na zdjeciu bylaby osoba,
    tyle ze inna niz klient.

    > IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie
    > dlatego, że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.

    Co innego dzwonienie do swojego acquirera, to juz moze zrobic.
    --
    Krzysztof Halasa


  • 45. Data: 2010-07-28 06:57:34
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 23:13:32 +0500, kashmiri napisał(a):

    > IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie dlatego,
    > że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.

    Ale może (powinien), jeśli poweźmie podejrzenie, że kartą posługuje się
    osoba nieuprawniona.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://LegeArtis.org.pl <==
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/
    [reklama] dobre foto we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl


  • 46. Data: 2010-07-28 09:03:02
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > witrak() pisze:
    >
    >>>> IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie
    >>>> dlatego, że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.
    >>>
    >>> Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia karty z dowolnego powodu, albo i
    >>> bez powodu. Nie ma jedynie prawa odmówić przyjęcia złotych polskich.
    >>
    >> A w takiej sytuacji instytucja, z której ma czytnik, ma prawo (ale nie
    >> obowiązek) rozwiązać z nim umowę :-)
    >
    > ....co w sytuacji klienta, chcącego akurat zapłacić kartą, niczego
    > istotnego nie zmienia... :-)
    >

    Oprócz tego, że karmi jego ego ;-)
    I (choć z opóźnieniem) łagodzi frustrację ;-)

    witrak()


  • 47. Data: 2010-07-28 10:04:04
    Temat: Re: BRE -- porażki
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 06:57:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >> IMHO sprzedawca NIE MA PRAWA odmówić przyjęcia karty wyłacznie dlatego,
    >> że w jego mniemaniu zdjęcie nie pasuje do właściciela.
    > Ale może (powinien), jeśli poweźmie podejrzenie, że kartą posługuje się
    > osoba nieuprawniona.

    IMHO powinien poprosić o jakiś dowód tożsamości. Pytanie co ma zrobić w
    wypadku odmowy. Zadzwonić na policję? Bo zatrzymać karty ot tak chyba nie
    może (no chyba, ze może).

    --
    Kojer

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1