  • 1. Data: 2008-11-26 13:22:36
    Temat: BWE i konsolidacja.
    Od: "Witek" <w...@w...pl>

    Bral ktos moze konsolidacje w BWE Bank ?

    Ja mam propozycje na 80 tys zl i zastanawiam sie czy warto.
    Oprocentowanie 18,90, rata: 1861 zl na 72 miesiace.
    W sumie raczej niezle.

  • 2. Data: 2008-11-26 13:24:44
    Temat: Re: BWE i konsolidacja.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bral ktos moze konsolidacje w BWE Bank ?
    >
    > Ja mam propozycje na 80 tys zl i zastanawiam sie czy warto.
    > Oprocentowanie 18,90, rata: 1861 zl na 72 miesiace.
    > W sumie raczej niezle.

    Za wysokie oprocentowanie... Ja uważam, że słaba oferta.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-26 14:05:16
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...pl>

    Jesli jestes dobrym klientem, to moze dostalbys ciekawsze warunki w
    Multibanku.