  • 1. Data: 2009-04-08 13:27:45
    Temat: BZ WBK - KK - Alerty 24
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam,
    Czy zdarzyło Wam się nie otrzymać powiadomień (SMS, email) o wygenerowanym
    wyciągu dla Karty Kredytowej?
    Korzystam z tej darmowej usługi Alerty24 dla karty kredytowej i jeśli dobrze
    pamiętam to zdarzyło mi się kiedyś zapłacić karę za brak z terminowej
    spłaty - wtedy nie byłem pewiem, czy otrzymałem powiadomienie, więc nie
    reklamowałem.
    Dzisiaj przyłapałem ich na "gorącym uczynku". :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-08 13:45:15
    Temat: Re: BZ WBK - KK - Alerty 24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Curious" <c...@m...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Czy zdarzyło Wam się nie otrzymać powiadomień (SMS, email) o wygenerowanym
    > wyciągu dla Karty Kredytowej?
    Mnie ostatnio nie przyslali, a powinni 6 kwietnia. Widocznie system sie
    zacial.

  • 3. Data: 2009-04-09 05:26:49
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,
    kontaktowałem się wczoraj z BOK mają problemy, alerty przyjdą z opóźnieniem.

    Pozdrawiam.
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl