  • 1. Data: 2006-12-04 11:35:20
    Temat: BZ WBK - ambiwalencja
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam forumowiczow,
    Musze powiedziec, ze BZ WBK budzi moje mieszane odczucia.

    Obsluge w oddzialach uwazam za pozostawiajaca wiele do zyczenia - wiedza
    pracownikow, poziom formalnosci, kolejki.
    Z drugiej strony bardzo sobie chwale ich system bankowosci internetowej.
    Bezpieczny, przyjazny, z wieloma rozbudowanymi funkcjami.
    Wiele kart kredytowych w ofercie (w tym cobrandowe z money.pl na czele).

    Jednym slowem jesli ktos przezyje formalnosci zwiazane z otwarciem konta czy
    karty kredytowej i preferuje bankowosc internetowa jest to bardzo fajne
    rozwiazanie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-12-04 12:47:49
    Temat: Re: BZ WBK - ambiwalencja
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Obsluge w oddzialach uwazam za pozostawiajaca wiele do zyczenia - wiedza
    > pracownikow, poziom formalnosci, kolejki.

    idziesz do oddzialu, mowisz co chcesz, wypelniasz papiery i wiecej nie
    musisz sie tam pojawiac, zatem ewentualne kolejki lub wiedza pracownikow
    nie są zadnym problemem

    > Z drugiej strony bardzo sobie chwale ich system bankowosci internetowej.
    > Bezpieczny, przyjazny, z wieloma rozbudowanymi funkcjami.
    > Wiele kart kredytowych w ofercie (w tym cobrandowe z money.pl na czele).

    a bankowosc elektroniczna nie dosc, ze dobra to jeszcze za darmo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-04 13:41:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wiele kart kredytowych w ofercie (w tym cobrandowe z money.pl na czele).

    A te "cipy" na kartach???
    Kiedy one (karty) będą bezpieczniejsze?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2006-12-04 14:31:25
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > A te "cipy" na kartach???
    > Kiedy one (karty) będą bezpieczniejsze?

    Zdaje się, że dłuższa dysputa już się odbyła na forum w tym temacie. Są za,
    są przeciw.

    Mnie ta konieczność wstukiwania PINu początkowo denerowała, ale jako że
    jestem leniwy to przekonałem się, że to wygodniejsze niż skrobanie podpisu -
    szczególnie wygodne dla osób lubujących się w długich i graficznie
    rozbudowanych podpisach... :-))

  • 5. Data: 2006-12-04 14:32:37
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > idziesz do oddzialu, mowisz co chcesz, wypelniasz papiery i wiecej nie
    > musisz sie tam pojawiac, zatem ewentualne kolejki lub wiedza pracownikow
    > nie są zadnym problemem

    Ja to wiem. Mam to już za sobą, ale nerwów mnie to dużo kosztowało. Oj dużo.
    :)

  • 6. Data: 2006-12-05 07:27:14
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Curious napisał(a):

    >szczególnie wygodne dla osób lubujących się w długich i graficznie
    >rozbudowanych podpisach... :-))

    Zaprzeczasz sobie, przecież jak się lubuje to chip tych "pozytywnych
    doznań" go pozbawia " :-)

    darek

  • 7. Data: 2006-12-05 09:17:02
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Zaprzeczasz sobie, przecież jak się lubuje to chip tych "pozytywnych
    > doznań" go pozbawia " :-)

    Można i tak na to patrzeć, ale generalnie chodziło mi o to, że podpisywanie
    transakcji jest tym bardziej upierdliwe im więcej przeprowadzasz transakcji
    i im podpis jest dłuższy... :))

  • 8. Data: 2006-12-05 10:16:26
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja to wiem. Mam to już za sobą, ale nerwów mnie to dużo kosztowało. Oj dużo.
    > :)

    masz to juz za soba...czyli po klopocie ;-)

    p.s.
    w ktorym oddziale banku miales takie problemy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2006-12-05 11:17:13
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Curious napisał(a):

    > Można i tak na to patrzeć, ale generalnie chodziło mi o to, że podpisywanie
    > transakcji jest tym bardziej upierdliwe im więcej przeprowadzasz transakcji
    > i im podpis jest dłuższy... :))

    Dodam, że mi przynajmniej prawie nigdy nie udaje się podpisać tak, jak
    na karcie (mniej miejsca, inne podłoże, długopis). Co prawda w 90%
    przypadków sprzedawca nawet nie patrzy na podpis (a nierzadko są i tacy,
    którzy oddają kartę jeszcze przed podpisaniem przeze mnie slipa!), ale
    czasami się ktoś przyczepi (słusznie zresztą, wszyscy powinni tak robić)
    i muszę dowód pokazywać. Dlatego też wolę pin, niż cudować i "podrabiać"
    własny podpis. ;)

    ch.

  • 10. Data: 2006-12-05 11:41:56
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > czasami się ktoś przyczepi (słusznie zresztą, wszyscy powinni tak robić) i
    > muszę dowód pokazywać. Dlatego też wolę pin, niż cudować i "podrabiać"

    He he - dokładnie mam to samo. Przy karcie z podpisem zawsze ten sam
    dreszczyk - przejdzie/nie przejdzie :))