  • 11. Data: 2006-09-29 18:59:30
    Temat: Re: BZ WBK nie aktualizuje danych w BIKu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Sep 2006 18:41:05 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>
    napisała:
    [...]
    > Nie do końca o to pytałem. Wiadomo, że banki wysyłają uaktualnienia raz na
    > miesiąc. Jak długo BIKowi zajmuje przetworzenie tych informacji tak, żeby
    > aktualne dane pojawiały się na raportach kredytowych?
    Myślę że jest to kwestia raczej minut niż dni.
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 12. Data: 2006-09-29 19:20:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Mon, 25 Sep 2006 09:07:52 +0000 (UTC), "Damian Kuczera"
    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >ponad 300pln, data informacji to 31 lipca. Z KK nici. Czyli BZ wysłał to do
    >BIK, to zrozumiałe. Ale do dziś nie zaktualizował tego, przecież spłaciłem
    >to zadłużenie prawie natychmiast.

    Niezrozumiałe. Według terminologii BIK stan OK dla kredytu to m,niej
    niz 30 dni zaległości. Zatem bank podał do BIK nieprawdziwe dane.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=861112

  • 13. Data: 2006-09-30 23:09:31
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> napisał(a):
    > Niezrozumiałe. Według terminologii BIK stan OK dla kredytu to m,niej
    > niz 30 dni zaległości. Zatem bank podał do BIK nieprawdziwe dane.

    Mógłbyś przytoczyć jakiś przepis mówiący o tych 30 dniach? Przeczesałem
    stronę BIK ale nie znalazłem nic o tym.

    Albo jest status OK, tylko Pani w banku w którym starałem się o kartę nie
    umiała tej informacji odczytać.

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera

  • 14. Data: 2006-10-08 19:38:56
    Od: Biod <c...@o...pl>

    > Mógłbyś przytoczyć jakiś przepis mówiący o tych 30 dniach? Przeczesałem
    > stronę BIK ale nie znalazłem nic o tym.

    To dane poufne - na stronach BIKu nie znajdziesz.

    > Albo jest status OK, tylko Pani w banku w którym starałem się o kartę nie
    > umiała tej informacji odczytać.

    Status może być ok, ale kwota zaległości może być 300 zł. To się nie
    wyklucza. Skoro Pani mówiła o 31 lipca to miałeś pecha, widocznie wtedy
    bank wysyłał informacje o rachunkach do BIK, a Ty nie zdążyłeś tego
    spałcić. Kolejna aktualizacja danych powinna sprawę załatwić.

    zdrówko,
    Biod

  • 15. Data: 2006-10-08 19:48:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Sat, 30 Sep 2006 23:09:31 +0000 (UTC), "Damian Kuczera"
    <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Mógłbyś przytoczyć jakiś przepis mówiący o tych 30 dniach? Przeczesałem
    >stronę BIK ale nie znalazłem nic o tym.

    Zobacz sobie raport BIK-u i rozszyfrowanie kodów stanu kredytu. Stan
    najlepszy, to 'brak zaległości większej niż 30 dni'.

  • 16. Data: 2006-11-07 19:24:45
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Adam Płaszczyca napisal dnia 2006-10-08 21:48:
    > Zobacz sobie raport BIK-u i rozszyfrowanie kodów stanu kredytu. Stan
    > najlepszy, to 'brak zaległości większej niż 30 dni'.

    Coś ci się pomyliło z klasyfikacją NBP...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 17. Data: 2006-11-07 23:56:38
    Od: "Damian Kuczera" <d...@W...gazeta.pl>

    Aktualizacja:
    Zamówiłem raport z BIKu. I szok - tam ani śladu zadłużenia z BZ WBK. Zero
    informacji. Jedyne co jest to info o historii zadluzenia KK z innego banku,
    jakieś zapytania z innych. Nic z BZ WBK.
    Trochę mnie to dziwi bo jakby zaktualizowali dane, to by coś tam było
    nasmrodzone. Czyżby usunęli wszystko? To jedyna opcja.

    Pozdrawiam,
    Damian Kuczera