  • 11. Data: 2011-01-09 17:45:09
    Temat: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-01-09 17:54, konsultant pisze:

    > No to w takim razie nie potrzebuję konta w BZ WBK, mam bezpłatne w
    > Inteligo. Najwyżej nie będę miał dostępu do Arki.

    Otwórz np. konto oszczędnościowe, wtedy będziesz miał dostęp do
    BZWBK24 a więc i do funduszy Arki. Sam tak mam.
    Albo uruchom dostęp przez stronę www.arka.pl

  • 12. Data: 2011-01-09 17:54:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 18:01, konsultant pisze:
    > 7,50zł miesięcznie? No chyba oszaleli. Zamykam więc konto!

    Może chcą sobie teraz odbić to co stracili na dawanie po 100 zł. za
    zakladanie u nich konta?

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-01-09 18:04:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jedynie Konto24.pl (to nie to samo co Konto24) jest bezpłatne, ale
    > Konto24.pl można mieć tylko mając do niego kartę partnerską, na przykład
    > MasterCard Payback. Jeżeli po wygaśnięciu Allekarty nie założyłeś sobie
    > karty MasterCard Payback to Konto24.pl zostało zmienione w Konto24 i jest
    > naliczana prowizja 7.50 zł miesięcznie.

    głupoty piszesz, mam konto24.pl, nie mam do niego karty i bank nie
    pobiera za nie opłaty!

    dodam, że na ww. koncie mam kilka groszy więc gdyby bank jakąś opłatę
    pobrał to widziałbym to w historii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-01-09 18:08:40
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> wrote in

    Jeżeli po wygaśnięciu Allekarty nie
    > założyłeś sobie karty MasterCard Payback to Konto24.pl zostało
    > zmienione w Konto24 i jest naliczana prowizja 7.50 zł miesięcznie.

    hej a skad takie info? masz jakies zrodlo? pozdro

  • 15. Data: 2011-01-09 18:14:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 11:11 AM, konsultant wrote:

    > To ja nie wiem ile jeszcze będę musiał dopłacić żeby zamknąć swoje konto
    > bankowe! Niby darmowe! Złodzieje i nic więcej!

    to sie wreszcie dowiedz.

    pekao sa ma tak samo
    nie pokazuje salada ujemnego a tylko zero.
    natomiast jak sie kasa pojawi, to zaraz pojawia sie obciążenie tytułem
    "zaległych czegoś tam".

  • 16. Data: 2011-01-09 18:16:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 11:26 AM, Miernik wrote:

    > To nie zamykaj, tylko zostaw tak jak jest, a co roku przelewaj grosza
    > którego Ci "zjedzą" żeby był jakiś ruch i już.
    >
    > Prowizja 7.5 zł się gdzieś tam oblicza ale nie obciąża Ci konta, więc ją
    > olej, może i do końca życia tych zaległych prowizji z Ciebie nie ściągną.

    sie gdzies tam dolicza...
    a potem przychodzi jakis dziwny pan z tytulem egzekucyjnym , przedstawia
    sie jako komornik i chce za swoją pracę kilkaset złotych ekstra.

  • 17. Data: 2011-01-09 18:16:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 11:30 AM, konsultant wrote:
    > Kurde , to sprzeczne z prawem jest. Nie powiadomili mnie o jakiś nowych
    > prowizjach!

    jestes pewien?

  • 18. Data: 2011-01-09 18:16:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 19:04, RobertS pisze:

    > głupoty piszesz, mam konto24.pl, nie mam do niego karty i bank nie
    > pobiera za nie opłaty!

    Może dlatego, że nie masz karty.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-01-09 18:44:41
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 09 Jan 2011 18:08:40 +0000, mierzvoj wrote:
    > Jeżeli po wygaśnięciu Allekarty nie
    >>
    > hej a skad takie info? masz jakies zrodlo? pozdro

    Jak mi wygasła Allekarta to jakimś czasie (nie tak natychmiast od razu,
    ale mogło to być i parę miesięcy, teraz już nie pamiętam) list do mnie
    wysłali papierowy w którym zagrozili że jak sobie nie założe MasterCarda
    Payback do jakiejś tam daty (zdajsie maj 2010) to mi skonwertują na płatne
    Konto24. Więc założyłem MasterCarda, nie wiem czy jakbym nie założył to
    by rzeczywiście skonwertowali.

  • 20. Data: 2011-01-09 18:47:04
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 09 Jan 2011 19:04:05 +0100, RobertS wrote:

    > głupoty piszesz, mam konto24.pl, nie mam do niego karty i bank nie
    > pobiera za nie opłaty!

    A od kiedy nie masz do niego karty?
    Bo to tak nie od razu następuje, mnie jakoś chyba po paru miesiącach
    nieposiadania karty zagrozili że jak sobie nie założe MasterCarda Payback
    to mi skonwertują na płatne Konto24(bez .pl)