  • 21. Data: 2011-01-09 18:55:20
    Temat: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-01-09 19:04, RobertS pisze:

    > głupoty piszesz, mam konto24.pl, nie mam do niego karty i bank nie
    > pobiera za nie opłaty!
    >
    > dodam, że na ww. koncie mam kilka groszy więc gdyby bank jakąś opłatę
    > pobrał to widziałbym to w historii

    Ostrożnie z zarzucaniem głupoty.
    Sam miałem konto24.pl z debetową Allekartą. Karta straciła ważność a
    nowa nie została już wydana. Dostałem list - albo wezmę kartę Payback
    na nowych zasadach, albo konto zostanie przekształcone w płatne konto24.
    Był o tym wątek i myślę że go czytałeś.

  • 22. Data: 2011-01-09 19:31:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nowa nie została już wydana. Dostałem list - albo wezmę kartę Payback
    > na nowych zasadach, albo konto zostanie przekształcone w płatne konto24.

    miałem konto z Allekartą, ale po jakimś czasie ją zastrzegłem i wziąłem
    MC Payback,
    którą również po niecałym roku zastrzegłem, od września/października
    2010 nie mam żadnej karty do tego konta i nikt mnie opłatami nie
    straszy; ostatnio byłem nawet w placówce założyć konto w EUR i zero
    info, że bez karty zmienią mi konto na inne więc to, że albo konto24.pl
    + karta albo migracja do płatnego konto24 nie jest prawdą

    tak samo jak ktoś kiedyś pisał, że nie można mieć konta direct w ING lub
    konta w TBP bez karty oczywiscie ze mozna ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2011-01-09 19:32:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak mi wygasła Allekarta to jakimś czasie (nie tak natychmiast od razu,
    > ale mogło to być i parę miesięcy, teraz już nie pamiętam) list do mnie
    > wysłali papierowy w którym zagrozili że jak sobie nie założe MasterCarda
    > Payback do jakiejś tam daty (zdajsie maj 2010) to mi skonwertują na płatne
    > Konto24. Więc założyłem MasterCarda, nie wiem czy jakbym nie założył to
    > by rzeczywiście skonwertowali.

    jeżeli karta nie jest CI potrzebna to możesz ją zastrzec i nie występuj
    o duplikat, ciekawe czy bank będzie straszył zmianą konta na inne...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2011-01-09 21:09:44
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > jestes pewien?

    Jedynie w skrzynce odbiorczej w koncie BZWBK online znalazłem informacje
    o zmianach prowizji wysłaną pod koniec listopada. Kurcze, czy
    rzeczywiście moje biedne zerowe konto allegro z kartą allegro wycofoaną
    z konta już ze 2 lata temu, zamienili na płątne konto z prowizją 7,50zł
    miesięcznie? A ja siedzę z zerowym saldem i nawet nie wiem ile mi już
    prowizji i odsetek od ujemnejgo salda naliczyli i dlatego zjadają te
    prelewane grosze niczym rekin. Złodzieje!

  • 25. Data: 2011-01-09 21:14:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    konsultant <k...@o...pl> dared to write:

> [...]
    > prowizji i odsetek od ujemnejgo salda naliczyli i dlatego zjadają te
    > prelewane grosze niczym rekin. Złodzieje!

    Na przyszłość czytaj korespondencję regularnie i skończ już z tym wyzywaniem od
    "złodziei", bo po pierwsze nic ci nie *ukradli*, po drugie zachowujesz się
    dziecinnie, a po trzecie na szkalowanie są paragrafy - i wtedy dopiero będzie
    kosztowało.

    k.

  • 26. Data: 2011-01-09 21:21:27
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Użytkownik kashmiri napisał:

> [...]
    dziecinnie, a po trzecie na szkalowanie są paragrafy - i wtedy dopiero będzie

    Ale powinni chyba wysłać oficjalnie pocztą informację o zmianie tabeli
    prowizji i opłat za konto. Do mnie na skrzynke odbiorczą trafił tylko
    taki mail:

    Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla ludności oraz zmiana Zasad
    wydawania i używania kart płatniczych Banku Zachodniego WBK dla
    ludności.Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez
    Bank Zachodni WBK S.A. za czynności bankowe dla ludności (Taryfa)
    wprowadzone zostają następujące zmiany:

    Karty do kont

    wprowadzona zostaje nowa karta płatnicza - Karta MasterCard PAYBACK Multi
    Karty kredytowe

    wprowadzona zostaje jako produkt dla nowych klientów karta kredytowa
    MasterCard PAYBACK,
    wprowadzona zostaje karta kredytowa MasterCard Silver "Narciarska".
    W związku z planowanym wdrożeniem do oferty BZ WBK z dniem 2 listopada
    2010 roku karty płatniczej MasterCard PAYBACK Multi, od tego dnia
    nastąpią zmiany w Zasadach wydawania i używania kart płatniczych Banku
    Zachodniego WBK dla ludności (Zasady). Treść zmian w załączeniu.

    Zmianie ulega Regulamin wydawania i używania kart kredytowych BZ WBK
    (Regulamin)

    wprowadzona do Regulaminu zostaje karta kredytowa MasterCard Silver
    "Narciarska",
    zmianie ulegają zapisy Regulaminu dotyczące doręczania klientom
    informacji o wypowiedzeniu Umowy o udzielenie kredytu i wydaniu
    płatniczej karty kredytowej,
    wprowadza się załącznik nr 2 "Regulamin wydawania i używania kart
    kredytowych BZ WBK - karta kredytowa MasterCard PAYBACK".
    Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Nowa Taryfa opłat i
    prowizji dla ludności oraz Regulamin wydawania i używania kart
    kredytowych BZ WBK wchodzą w życie z dniem 18 października 2010 roku,
    natomiast nowe Zasady będą obowiązywały od 2 listopada 2010 roku.

    oraz 2.mail:
    Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla ludnościSzanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w związku z wdrożeniem do oferty Banku nowych
    form realizacji transakcji w obrocie dewizowym:

    a) W Rozdziale IX "Czynności w obrocie dewizowym" oraz w załączniku nr 2
    PRODUKTY I USŁUGI PRIVATE BANKING w Rozdziale II "Czynności w obrocie
    dewizowym" wprowadza się następujące zmiany dotyczące opłat i prowizji
    za realizację poleceń wypłaty, które obowiązywać będą od 29 listopada
    2010r.:

    Rodzaj transakcji Opłata/prowizja przed zmianą Opłata/prowizja po zmianie
    Polecenie wypłaty wysyłane złożone za pośrednictwem usług bankowości
    elektronicznej 0,20%,
    min. 9,50 zł
    maks.180 zł 1) transakcja spełniająca kryteria SEPA &ndash 5 zł
    2) pozostałe &ndash 0,20%, min. 9,50 zł maks.180 zł
    Opłata dodatkowa za polecenie wypłaty wysyłane w formie Target (płatność
    w EUR z wyłączeniem transakcji SEPA, rozliczana w czasie rzeczywistym
    &ndash RTGS Brak usługi 1) transakcja realizowana za pośrednictwem usług
    bankowości elektronicznej &ndash 0,20%, min. 9,50 zł maks.180 zł
    2) transakcja realizowana w oddziale BZ WBK (usługa dostępna w wybranych
    oddziałach) &ndash 0,3%, min. 20 zł maks.180 zł powiększona o 20 zł

    b) w Rozdziale I "Postanowienia ogólne" w pkt 11. wprowadza się
    informację o następujących warunkach, jakie muszą spełniać transakcje
    realizowane w formie polecenia wypłaty SEPA i Target:

    Rodzaj polecenia wypłaty Waluta transakcji Opcja kosztowa Kraj
    beneficjenta Bank beneficjenta Inne wymagania / cechy charakterystyczne
    SEPA EUR SHA Kraje Unii Europejskiej, oraz Norwegia, Islandia,
    Lichtenstein i Szwajcaria Bank będący uczestnikiem Polecenia Przelewu
    SEPA Rachunek beneficjenta w formacie IBAN; Prawidłowy kod BIC banku
    beneficjenta
    Target EUR Brak wymagań Brak ograniczeń Bank rozliczający transakcje w
    systemie TARGET2 Transakcja rozliczana w czasie rzeczywistym (RTGS)

    Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Nowa Taryfa opłat i
    prowizji dla ludności wchodzi w życie z dniem 29.11.2010.

    Nic o prowizji 7,50zł nie napisali...

  • 27. Data: 2011-01-09 21:25:05
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 9 Sty, 22:09, konsultant <k...@o...pl> wrote:

    > Złodzieje!

    Jeśli już to Ty jesteś złodziejem, bo okradasz innych klientów banku
    nie płacąc należnych bankowi prowizji - takie podejście Ci się podoba?
    To nie rób im tego co tobie nie miłe :)

    Akurat BZWBK uważam ma bardzo dobry system rozwiązywania reklamacji w
    temacie takich opłat i prowizji. Co prawda powolny, ale skuteczny.
    Kiedyś otworzyłem tam konto by zrobić tylko jeden przelew. Konto miało
    być od razu po tym zamknięte, ale nie dopilnowałem by dostać to na
    papierze i po dwóch latach dostałem pismo, że konto zostanie
    zamknięte, a ja mam uregulować należne opłaty. Napisałem do rzecznika
    klientów maila z opisem sytuacji i po miesiącu dostałem list od
    kierownika mojego lokalnego oddziału, że wszystkie prowizje zostały
    anulowane i liczą na udaną współpracę w przyszłości oraz przeprosiny
    (chociaż to ja nabroiłem!).

    Więc uważam, że akurat BZWBK ciężko nazwać złodziejem... A była to już
    nie pierwsza taka sprawa z nimi i zawsze szli na rękę.

  • 28. Data: 2011-01-09 21:30:37
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Użytkownik Tomek z Wawy napisał:

> [...]
    >
    > Więc uważam, że akurat BZWBK ciężko nazwać złodziejem... A była to już
    > nie pierwsza taka sprawa z nimi i zawsze szli na rękę.

    No dobrze ale mając konto internetowe jeszcze mam się udawać do banku
    dowiedzieć się za co i kiedy i z jakiego powodu obciążyli mi konto.
    Nawet nie mogą mi tego sprawdzić i mailem wysłać. Nie otrzymałem żadnej
    informacji dotyczącej zamiany mojego bezpłatnego konta na konto płatne,
    więc zamykam konto i piszę do rzecznika BZ WBK ( o ile rzeczywiście
    jestem winien n*7,50zł)

  • 29. Data: 2011-01-09 21:42:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 3:21 PM, konsultant wrote:

    > Nic o prowizji 7,50zł nie napisali...

    jak to nie

    "Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami."

  • 30. Data: 2011-01-09 21:44:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 3:30 PM, konsultant wrote:

> [...]
    > informacji dotyczącej zamiany mojego bezpłatnego konta na konto płatne,
    > więc zamykam konto i piszę do rzecznika BZ WBK ( o ile rzeczywiście

    a nie ma wewnetrznego maila? telefonu tez nie ma? poczty(zwyklej) tez
    nie ma?

    no to bedziesz musiał isc.