  • 1. Data: 2009-11-18 17:26:50
    Temat: BZ WBK otwiera konto przeznaczone dla kobiet i gejów
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,7266764,BZ_WBK_otwiera_ko
    nto_przeznaczone_dla_kobiet.html

  • 2. Data: 2009-11-18 17:57:18
    Od: "Jeltan" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Miokosuki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:he1ap4$mcc$1@news.onet.pl...
    > http://wyborcza.pl/1,75248,7266764,BZ_WBK_otwiera_ko
    nto_przeznaczone_dla_kobiet.html

    O gejach nic nie piszą.
    Czyzby ci tam takie konto założyli ?
    Co cię w nim skusiło ?

  • 3. Data: 2009-11-18 18:33:36
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gejów? Skąd ci to przyszło do głowy?

  • 4. Data: 2009-11-18 18:37:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    jk pisze:
    > Gejów? Skąd ci to przyszło do głowy?

    Doszło już do tego, ze sam sobie idioto odpowiadasz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-11-18 19:23:03
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Dosz=B3o ju=BF do tego, ze sam sobie idioto odpowiadasz.

    Wypraszam sobie. Takie komentarze do kieruj do swojej rodziny czy znajomych, a
    nie do mnie. Warto pomyśleć albo sprawdzić co nieco, zanim się napisze tego typu
    bzdurę.

  • 6. Data: 2009-11-18 19:35:36
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Wypraszam sobie. Takie komentarze do kieruj do swojej rodziny czy
    > znajomych, a

    dyskutujesz z animką, trollem trolli, słomą z butów, oszczędż sobie

    kolina

  • 7. Data: 2009-11-19 08:02:17
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > O gejach nic nie piszą.

    gejj też może to konto założć

    jk

  • 8. Data: 2009-11-19 08:12:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Miokosuki" news:he2u2k$66k$1@news.onet.pl

    > gejj też może to konto założć

    Każdy pełnoletni homoseksualista może, jeżeli tylko ma taką potrzebę.

  • 9. Data: 2009-11-19 08:25:43
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Każdy pełnoletni homoseksualista może, jeżeli tylko ma taką potrzebę.
    no tak ale to konto jes tlepsze bo profilowane

    jk

  • 10. Data: 2009-11-20 21:04:58
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Miokosuki wrote:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,7266764,BZ_WBK_otwiera_ko
    nto_przeznaczone_dla_kobiet.html

    Hmm - wysublimowane poczucie chómoru :-)

    Twojego posta (i odpowiedzi) czytalem w pociagu, wiec nie moglem
    zobaczyc co jest na stronie. Ale moje watpliwosci rozwial plakatm ktory
    ujrzalem zaraz po wyjsciu z pociagu "..., znizki na uslugi partnerow, "

    Pozdro

    Maseł