  • 1. Data: 2008-11-28 05:13:10
    Temat: BZ WBK - przelew pieniędzy za granicę i problemy
    Od: smogg <s...@N...pl>

    Witam,
    próbowałem przelać pieniądze z konta złotówkowego w banku BZ WBK na
    konto w banku australijskim. Pieniądze nie doszły do Australii, po dwóch
    tygodniach wniosłem o reklamację i zwrot złotówek. Reklamacja była
    bardzo słabo rozpatrywana i krótko olewana, non stop odsyłanie z niczym,
    że jutro, że po jutrze itd. W końcu po paru krzykach zdecydowano się coś
    zrobić w sprawie i złotówki znalazły się... w Banku Śląskim! Powiedziano
    mi, że każdy przelew za granicę idzie przez różne banki, niezależnie od
    tego z jakiego zostały wysłane - nie wiem ile w tym prawdy, mówię co mi
    powiedziano. Podejrzewam, że przez miesiąc nikt nie ruszył dupy, żeby
    sprawdzić co się dzieje z moimi pieniędzmi. Kazano rozmawiać z bankiem
    australijskim, podobno pieniądze gdzieś tam są i bank australijski nie
    wie co z nimi zrobić... a były w Polsce w Banku Śląskim.

    Co dalej? Pieniądze zostały zwrócone... ale nie zostawię tej sprawy tak
    bez echa. Kiedy przelewałem pieniądze to kurs PLN/$AUD był bardzo
    dogodny, natomiast teraz jest ok. 20gr więcej za $AUD... na dzień
    dzisiejszy tracę jakieś 700zł

    Mogę pisać pismo o odszkodowanie? Gdzie je kierować, do kogo? Jak
    napisać... miał ktoś podobny problem... Proszę o pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    smogg

  • 2. Data: 2008-11-28 17:01:33
    Temat: Re: BZ WBK - przelew pieniędzy za granicę i problemy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mogę pisać pismo o odszkodowanie? Gdzie je kierować, do kogo? Jak
    > napisać... miał ktoś podobny problem... Proszę o pomoc.

    arbiter bankowy, poda warunkiem, że temat nie dotyczy operacji z tyt.
    dz. gosp.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-28 18:42:49
    Od: "PeterPan" <f...@i...eu>

    Użytkownik "smogg" <s...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > próbowałem przelać pieniądze z konta złotówkowego w banku BZ WBK na konto
    > w banku australijskim. Pieniądze nie doszły do Australii, [...]

    Nie umiem pomóc. Nie miałem nigdy problemu, wręcz po wielu opcjach
    specjalnie wybrałem WBK do przelewów zagranicznych (zarówno otrzymywanych
    jak i wysyłanych) gdyż robili i nadal robią to bardzo szybko... w moim
    przypadku. Nie wiem czy wpływ na to ma fakt, że wszystko dotyczy euro i
    rozliczeń unijnych?

    Życzę powodzenia

  • 4. Data: 2008-11-29 00:50:16
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "RobertS" naskrobał/a:

    > arbiter bankowy, poda warunkiem, że temat nie dotyczy operacji z tyt.
    > dz. gosp.

    nie dotyczy

    --
    Pozdrawiam,