  • 1. Data: 2013-10-31 14:53:23
    Temat: BZ WBK - przyjmę polecenie
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W weekend będę chciał założyć 2 konta Godne polecenia. Dla mnie i dla żony.
    Chętnie przyjmiemy 2 polecenia (od dwóch osób)
    Piszcie na mojego maila, decyduje kolejność zgłoszeń :)

    Potwierdzacie oczywiście, że można wtedy skorzystać z promocji 700 PLN ?

    Ryba

  • 2. Data: 2013-11-04 07:47:34
    Temat: Re: BZ WBK - przyjmę polecenie
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-31 14:53, Ryba pisze:
> [...]
    > Piszcie na mojego maila, decyduje kolejność zgłoszeń :)
    >
    > Potwierdzacie oczywiście, że można wtedy skorzystać z promocji 700 PLN ?

    Dziękuję wszystkim za polecenia.
    Nie z wszystkich oczywiście będę mógł skorzystać.
    W tym tygodniu pójdziemy osobiście do oddziału bo przez sieć nie można
    założyć z polecenie.

    Ryba

  • 3. Data: 2013-11-06 22:44:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    Jakby ktoś chciał mi polecić to konto to czekam na maila ;)

  • 4. Data: 2013-11-07 17:56:33
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-11-06 22:44, osa pisze:
    > Jakby ktoś chciał mi polecić to konto to czekam na maila ;)

    NIEAKTUALNE!