  • 1. Data: 2002-07-05 08:43:09
    Temat: BZ WBK - rezygnacja z wysyłania wyciągów
    Od: "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl>

    Witajcie,
    w moim oddziale BZ WBK beda lada dzien wdrazac ICBS (czy jak on tam się
    nazywa). W jaki sposob zrezygnowac z wysylania wyciagow?
    Mozna poleconym (jaka tresc?) czy koniecznie trzeba widziec sie z
    niedysponetkami?
    Trzeba to zrobic z jakims wyprzedzeniem?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i wskazowki!

    Pozdr
    MALko KP

  • 2. Data: 2002-07-05 09:56:03
    Temat: Re: BZ WBK - rezygnacja z wysyłania wyciągów
    Od: "Piotr Wójtowicz" <d...@h...pl>

> [...]
    > Mozna poleconym (jaka tresc?) czy koniecznie trzeba widziec sie z
    > niedysponetkami?
    > Trzeba to zrobic z jakims wyprzedzeniem?

    Dlaczego chcesz z tego rezygnować - wysyłane w odróżnieniu od odbieranych
    w oddziale są darmowe (konto24+).

    U mnie po instalacji nowego systemu wszystkie wyciągi przestawili automatem
    na
    odbierane w oddziale i oczywiście zaczeli kroić prowizje. Dwa razy już
    interweniowałem i stale nic sie nie zmienia.

    Pozdawiam
    Piotr Wojtowicz

  • 3. Data: 2002-07-07 10:54:44
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wójtowicz" <d...@h...pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > odbierane w oddziale i oczywiście zaczeli kroić
    prowizje. Dwa razy już
    > interweniowałem i stale nic sie nie zmienia.

    Wyślij emaila do rzecznika klienta w tym banku, u
    mnie w innej sprawie poskutkowało
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192057

    Sark