  • 21. Data: 2002-08-29 09:59:26
    Temat: Re: SSL złamany - drżyjmy!
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 29 Aug 2002 08:39:13 GMT, Adam Płaszczyca napisał(a):

    >Wystarczy nie uzywac produktów M$.

    No, to nie używaj M$ przy takim fortisie :-(
    Pod linuxem konta fortisowego używać się niestety nie da...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 22. Data: 2002-08-29 10:02:05
    Temat: Re: BZDURA że SSL złamany
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:akjbvr$3ks$1@news2.tpi.pl...

    > Blagam, zanim napiszesz taka bzdure, przeczytaj i zrozum najpierw
    > artykul, a potem siej defetyzm. Fakt, ze ten kto to pisal tez sie nie
    > zna na technologii.
    > Już w nagłówku jest napisane: Expert demonstrates Microsoft hack.
    > A nie SSL hack.
    > Wyluzuj sie.

    a jak "zabronie" hakerom korzystac z IE???

  • 23. Data: 2002-08-29 10:51:52
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    o, to nie używaj M$ przy takim fortisie :-(
    > Pod linuxem konta fortisowego używać się niestety nie da...
    Nie używaj fortisa ...
    KJ

  • 24. Data: 2002-08-29 12:15:49
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > To, ze jest dziura w serwerze Malegomiekkiego powoduje, ze SSL jest na
    las - po
    > prostu mozna go obejsc, mimo ze dalej dziala. Jezeli do tego mozna wejsc
    na
    > dowolne rachunki (nawet nie mowie o przelewach) to jest to wystarczajaco
    > niebezpieczne i nie bardzo chce mi sie "luzowac".
    > Ciekaw jestem, co na to polskie banki?

    pewnie to samo co na to, kiedy wypłacisz kasę z banku, a następnie
    zostaniesz napadnięty i obrabowany ...

    jeśli mają cię napaść i okraść, to nie ma znaczenia czy używasz IE czy
    kieszeni w spodniach

    aczkolwiek używanie innych przeglądarek lub teczki pancernej z pewnością
    zmniejszy ryzyko kradzieży

    ciekawe czy masz ekranowany kabel łączący klawiaturę z komputerem, a listę
    haseł jednorazowych trzymasz w dobrym sejfie - przecież z tych źródeł
    również można podsłuchać hasło :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 25. Data: 2002-08-29 13:17:01
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Nie używaj fortisa ...

    Idąc tym tropem: Nie używaj Banków
    Bądź gołodupcem, złodziejem, nikt cię nie okradnie
    :-)

  • 26. Data: 2002-08-29 13:23:23
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Idąc tym tropem: Nie używaj Banków
    > Bądź gołodupcem, złodziejem, nikt cię nie okradnie
    > :-)
    Bzdura.
    _Są_ banki których można używać bez winXX

    Co więcej nie bardzo wiem co tak w fortisie powala na kolana, że musi
    być ten i żaden inny.

    KJ

  • 27. Data: 2002-08-29 13:53:42
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Kamil Jońca" napisał(a):
    > Co więcej nie bardzo wiem co tak w fortisie powala na kolana, że musi
    > być ten i żaden inny.
    bankomaty, za jedyne 8pln/m-c
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 28. Data: 2002-08-29 14:02:33
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bankomaty, za jedyne 8pln/m-c

    i do banku, używanego jako sieć bankomatów jest Ci potrzebny dostęp
    przez sieć ? Hmm, może ja jestem nienormalny wiedząc
    ile mam na koncie..(w PKOBP trzymanego w tym celu razem z mBankiem)

    KJ

  • 29. Data: 2002-08-29 17:09:45
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Co wlezie - gunt ze skarpeta nie wola nic za prowadznie, gotowa 24h na dobe,
    > nie zbankrutuje, nie zlamia SSL ;-), i podatku nie trzeba placic - a co w

    podatek jest tylko od tego co zarobie, wiec to nie argment, na skarpecie
    nic zarobie to i podatku nie ma od czego pobrac.

    skarpete Ci pierwsza powodz wymyje jak pojdziesz na chwile po zapalki ;-).
    A jesli bedzies zja nosil stale przy sobie to przy okazji wybijania Ci zebow
    ktos i karpete zabierze...

    choc podobno puszczaja w skarpetkach, moze wiec nie oproznia ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 30. Data: 2002-08-30 08:28:59
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    >
    > ciekawe czy masz ekranowany kabel łączący klawiaturę z komputerem, a listę
    > haseł jednorazowych trzymasz w dobrym sejfie - przecież z tych źródeł

    wojsko ma takie fajne komory przez ktore nie przechodza zadne fale radiowe
    a wszystko co wychodzi idzie swiatlowodami

    pozdrawiam,
    jelen