  • 1. Data: 2009-02-10 09:44:28
    Temat: BZWBK AWARIA
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Czy komus sie udalo przelew puscic?
    co probuje 'podpisac' to wyskakuje komunikat :

    515 - Brak informacji o sesji. Wybierz ponownie opcję z menu.
    Jeśli błąd się powtarza, zaloguj się ponownie.
    Powrót do strony logowania https://www.centrum24.pl/bzwbk24_pl.html
    Potrzebujesz pomocy? Masz pytania? Skorzystaj z formularza lub skontaktuj
    się z naszymi doradcami:
    w zakresie standardowych usług BZWBK24 pod numerem telefonu +48 (61) 856 52
    42* (obsługa całodobowa),
    w zakresie pakietu Moja Firma plus pod numerem telefonu +48 (61) 856 54 84*
    (obsługa pn.-pt. w godz. 8.00-18.00).
    * opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą danego operatora

    Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia
    komunikatu).

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 2. Data: 2009-02-10 11:28:19
    Temat: mBank - też awaria
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    w mBanku właśnie "błąd systemu" :(

  • 3. Data: 2009-02-10 11:53:03
    Temat: Re: BZWBK AWARIA
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Kotlet mielony pisze:
    > Czy komus sie udalo przelew puscic?
    > co probuje 'podpisac' to wyskakuje komunikat :
    >
    > 515 - Brak informacji o sesji. Wybierz ponownie opcję z menu.
    > Jeśli błąd się powtarza, zaloguj się ponownie.

    Awaria trwa...

    T.

  • 4. Data: 2009-02-10 11:53:24
    Temat: Re: mBank - też awaria
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik " aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >w mBanku właśnie "błąd systemu" :(

    moze spece od inteligo chca pokazac ze u konkurencji tez zle :))

  • 5. Data: 2009-02-10 12:47:04
    Od: k...@o...pl

    On 10 Lut, 12:53, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

> [...]
    Pojawiło sie info na stronie www, że dziś mogą być problemy.
    Przelew poszedł z tym razem lepiej działającego Polbanku ;)