-
1. Data: 2009-02-10 09:44:28
Temat: BZWBK AWARIA
Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
Czy komus sie udalo przelew puscic?
co probuje 'podpisac' to wyskakuje komunikat :
515 - Brak informacji o sesji. Wybierz ponownie opcję z menu.
Jeśli błąd się powtarza, zaloguj się ponownie.
Powrót do strony logowania https://www.centrum24.pl/bzwbk24_pl.html
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania? Skorzystaj z formularza lub skontaktuj
się z naszymi doradcami:
w zakresie standardowych usług BZWBK24 pod numerem telefonu +48 (61) 856 52
42* (obsługa całodobowa),
w zakresie pakietu Moja Firma plus pod numerem telefonu +48 (61) 856 54 84*
(obsługa pn.-pt. w godz. 8.00-18.00).
* opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą danego operatora
Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia (patrz: pierwsza linia
komunikatu).
--
http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu
-
2. Data: 2009-02-10 11:28:19
Temat: mBank - też awaria
Od: " aneczka" <a...@g...pl>
w mBanku właśnie "błąd systemu" :(
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2009-02-10 11:53:03
Temat: Re: BZWBK AWARIA
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
Kotlet mielony pisze:
> Czy komus sie udalo przelew puscic?
> co probuje 'podpisac' to wyskakuje komunikat :
>
> 515 - Brak informacji o sesji. Wybierz ponownie opcję z menu.
> Jeśli błąd się powtarza, zaloguj się ponownie.
Awaria trwa...
T.
-
4. Data: 2009-02-10 11:53:24
Temat: Re: mBank - też awaria
Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
Użytkownik " aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gmrocj$sau$1@inews.gazeta.pl...
>w mBanku właśnie "błąd systemu" :(
moze spece od inteligo chca pokazac ze u konkurencji tez zle :))
--
http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu
-
5. Data: 2009-02-10 12:47:04
Temat: Re: BZWBK AWARIA
Od: k...@o...pl
On 10 Lut, 12:53, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:
> > 515 - Brak informacji o sesji. Wybierz ponownie opcję z menu.
> > Jeśli błąd się powtarza, zaloguj się ponownie.
Pojawiło sie info na stronie www, że dziś mogą być problemy.
Przelew poszedł z tym razem lepiej działającego Polbanku ;)